Karim Rekik

Als iets nu duidelijk is is het wel dat PSV geen enkele rekening meer moet houden met Rekik. Het zou idioot zijn om te wachten op of hij misschien toch nog terug mag komen. Vol inzetten op aanvulling van de defensie, twee CV's en als mogelijk nog een back die Willems concurrentie kan brengen.

Volledig met je eens, niet gaan wachten op MC die misschien twee weken voor de competitiestart hem alsnog willen verhuren maar zelf bouwen aan een vast geraamte.
Wel jammer natuurlijk want Rekik was dit jaar de beste CV die we in de selectie hadden. Bij Bruma begrijp ik steeds beter waarom het met hem niet lukte in Engeland en Duitsland.
Een keer een slippertje kan en mag maar bij Bruma is dat wekelijks en dat is te veel.
 
Balen. En ik vraag me ook af wat Rekik er mee opschiet. Al schreef iemand terecht dat dat zijn eigen keuze voor City is natuurlijk.
 
In Honduras kun je er vast wel enige vinden. Die zijn dan wel het hele seizoen geschorst, da's wel een nadeel.

Maar toch mooi als je zo'n bonk achterin hebt staan:
494552631-honduras-defender-victor-bernardez-poses-gettyimages.jpg
 
1.84m. en 86kg.
Niet bepaald het formaat waar je van in de war raakt, als hij tegen je op loopt.
Ook indrukwekkend is dat Hyves-logo op de borst. :D

5 sterren, ja? Al 5 maal wereldkampioen geworden?
Eigenlijk nooit iets van meegekregen.
 
5 sterren, ja? Al 5 maal wereldkampioen geworden?
Eigenlijk nooit iets van meegekregen.

Dat zouden ze wel willen 5 x wereldkampioen. Dan hebben ze ook al de kampioensvlag klaar

539eb4ddaf356-Honduran-flag.jpg


Vlag van Honduras

:unsure: USA is dan wel erg overheersend... ;)
 
Opmerkelijk is dat De Telegraaf er aan toevoegt dat PSV al zeker had kunnen zijn van Rekik. Voorafgaand aan vorig seizoen kregen de Eindhovenaren van Manchester City de kans om de centrumverdediger direct voor twee jaar te huren. Omdat PSV de ontwikkeling van Hendrix wilde afwachten, ging zij niet in op dat aanbod. Goed bezig die TD van ons.
 
Opmerkelijk is dat De Telegraaf er aan toevoegt dat PSV al zeker had kunnen zijn van Rekik. Voorafgaand aan vorig seizoen kregen de Eindhovenaren van Manchester City de kans om de centrumverdediger direct voor twee jaar te huren. Omdat PSV de ontwikkeling van Hendrix wilde afwachten, ging zij niet in op dat aanbod. Goed bezig die TD van ons.

Ik vind dat anders een prima beleid hoor.
 
Opmerkelijk is dat De Telegraaf er aan toevoegt dat PSV al zeker had kunnen zijn van Rekik. Voorafgaand aan vorig seizoen kregen de Eindhovenaren van Manchester City de kans om de centrumverdediger direct voor twee jaar te huren. Omdat PSV de ontwikkeling van Hendrix wilde afwachten, ging zij niet in op dat aanbod. Goed bezig die TD van ons.

Ik probeer echt positief te zijn, maar het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt. Financieel zou het struikelblok moeten zijn, niet de ontwikkeling van een talent.
 
Ik probeer echt positief te zijn, maar het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt. Financieel zou het struikelblok moeten zijn, niet de ontwikkeling van een talent.

Maar normaal gesproken is zo'n jeugdspeler toch in 1 jaar een niet te vermijden basisspeler? :unsure:

Nee, je zou zo maar eens twee basiswaardige spelers hebben voor 1 plek in de verdediging. :FP:
 
Opmerkelijk is dat De Telegraaf er aan toevoegt dat PSV al zeker had kunnen zijn van Rekik. Voorafgaand aan vorig seizoen kregen de Eindhovenaren van Manchester City de kans om de centrumverdediger direct voor twee jaar te huren. Omdat PSV de ontwikkeling van Hendrix wilde afwachten, ging zij niet in op dat aanbod. Goed bezig die TD van ons.

Ik vind dat anders een prima beleid hoor.

Niet mee eens. Zelfs al blijf je Rekik, Hendrix en Bruma tot je beschikking hebben, het zal niet genoeg zijn.
 
Denswil zou ik wel willen hebben.

Heb ik ook vaker voor geopperd. Hij heeft niet voor niets nog steeds niet verlengd en de komst van Viergever zal de zaak ook niet helpen. Volgens mij is hij niet zo heel veel slechter dan Rekik. En voordeel is dat je hem niet na een jaartje weer kwijt bent. Zou daarnaast alsnog gaan voor een ervaren cv.
 
aub geen denswill.
Ook mag Rekik best vertrekken, Bruma is van ons en ik zie naast hem liever een ervaren centrale man!
 
Terug
Bovenaan Onderaan