Kahoot PSV-quiz

Lijkt het je leuk?

• Totaal aantal stemmen
    20
  • Poll gesloten .
Het is wel lastig te maken die quiz, aangezien het leeftijdsafhankelijk zal zijn wat men over PSV weet. Desondanks een leuk idee en wie weet doe ik ook mee!
Een goede vader brengt zijn of haar kind ook veel bij over de geschiedenis.

Mijn vader heeft (deels) in opvoeding gefaald. Verhalen komen zo nu en dan naar boven, maar ik kan de geschiedenis van het PSV museum nog steeds niet dromen.. :zwijgen:

DrJ

Routinier

Mijn vader heeft (deels) in opvoeding gefaald. Verhalen komen zo nu en dan naar boven, maar ik kan de geschiedenis van het PSV museum nog steeds niet dromen.. :zwijgen:
Helaas heb ik geen familie in de buurt die voor PSV is of ze hebben helemaal niks met voetbal. Ik heb het helemaal zelf moeten ontdekken :)

Der Jaufe

Internationale Legende

Is die geschiedenis van dat museum dan zo interessant? Zou eerder de geschiedenis die het vertelt willen weten ;)

Helaas heb ik geen familie in de buurt die voor PSV is of ze hebben helemaal niks met voetbal. Ik heb het helemaal zelf moeten ontdekken :)
Daar had ik effe niet bij stilgestaan. Hopen dat je ooit de wonderen der voetbal over kan brengen zoals mijn vader dat bij mij had moeten doen <3

DrJ

Routinier
Daar had ik effe niet bij stilgestaan. Hopen dat je ooit de wonderen der voetbal over kan brengen zoals mijn vader dat bij mij had moeten doen <3

Ik heb een dochter van 2. Die is gek van voetballen. Die heb ik dus een hele mooie PSV-skillbal gegeven. Komt helemaal goed.

Bovenaan Onderaan