Kahoot PSV-quiz

Lijkt het je leuk?

• Totaal aantal stemmen
    20
  • Poll gesloten .

DrJ

Routinier
Ik speelde vandaag via Voetbalprimeur mee met een voetbalquiz over 2020 via Kahoot ( ik ging voor de troostprijs, maar dat viel nog mee).
Misschien is het een leuk idee om eens zo'n quiz over PSV met het forum te doen op een bepaalde datum.
Vandaar even deze Poll.

robpsv11

Grammatifaler
Ik speelde vandaag via Voetbalprimeur mee met een voetbalquiz over 2020 via Kahoot ( ik ging voor de troostprijs, maar dat viel nog mee).
Misschien is het een leuk idee om eens zo'n quiz over PSV met het forum te doen op een bepaalde datum.
Vandaar even deze Poll.

Top idee ✌

@ de forumleiding, ik weet niet hoe goed de connecties met PSV zijn, maar misschien kunnen we er een leuk prijsje uit de FAN store aan hangen (al is het maar zo'n klein PSV shirtje wat je in de auto kan hangen) ? :)

Der Jaufe

Internationale Legende
Top idee ✌

@ de forumleiding, ik weet niet hoe goed de connecties met PSV zijn, maar misschien kunnen we er een leuk prijsje uit de FAN store aan hangen (al is het maar zo'n klein PSV shirtje wat je in de auto kan hangen) ? :)
Hebben vast nog wel een shirtje met 'Manolev' liggen ofzo :lol:

Relix

Slimste Forummer 2020
Mijn psv kennis van de jaren pre-euro is beperkt maar lijkt me best leuk deel te nemen.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Ik wil de verliezer, die dus blijkbaar niet zo goed is in PSV-fan zijn, wel een cursusje 'Hoe word ik Ajacied?' geven!

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Het is wel lastig te maken die quiz, aangezien het leeftijdsafhankelijk zal zijn wat men over PSV weet. Desondanks een leuk idee en wie weet doe ik ook mee!

DrJ

Routinier
Het is wel lastig te maken die quiz, aangezien het leeftijdsafhankelijk zal zijn wat men over PSV weet. Desondanks een leuk idee en wie weet doe ik ook mee!
Ik denk dat je in verhoudingen moet denken. Veel vragen na het jaar 2000. Die heeft iedereen die meedoet meegemaakt. Een paar vragen voor de oudere generatie.

Bovenaan Onderaan