Jurich Carolina (V)

De Wijs, Alberto en Carolina zouden goede verdedigers kunnen zijn. Verdedigers zijn vaak wat ouder voordat ze doorbreken, daar moet je ook rekening mee houden. Ik vraag me alleen af of we in Nederland nog wel verdedigers kunnen opleiden. De laatste echt goede verdediger is Van Dijk en die is door de Nederlands top onjuist beoordeeld. Dus ik vraag me af of we in Nederland op de juiste aspecten beoordelen en dus of we ze op de juiste aspecten trainen.
 
Deze kan verplaatst worden naar Jong PSV.

Als je ziet hoe hoog de nood is momenteel bij PSV 1 op de linksbackpositie waardoor je zelfs een middenvelder op die positie moet posteren vraag ik me af: waarom schuif je in zo'n geval niet Carolina door? Die gozer is al 19 jaar en een paar jaar terug als groot talent weggehaald bij AZ. Ik vind hem niet helemaal de bouw hebben van een linksback, maar als je hem zelfs in deze uitzonderlijke omstandigheden niet eens de kans geeft dan moet je afscheid van hem nemen en op zoek gaan naar een nieuwe linksback voor Jong PSV.

Hier nog een leuk interviewtje met hem:

 
Deze kan verplaatst worden naar Jong PSV.

Als je ziet hoe hoog de nood is momenteel bij PSV 1 op de linksbackpositie waardoor je zelfs een middenvelder op die positie moet posteren vraag ik me af: waarom schuif je in zo'n geval niet Carolina door? Die gozer is al 19 jaar en een paar jaar terug als groot talent weggehaald bij AZ. Ik vind hem niet helemaal de bouw hebben van een linksback, maar als je hem zelfs in deze uitzonderlijke omstandigheden niet eens de kans geeft dan moet je afscheid van hem nemen en op zoek gaan naar een nieuwe linksback voor Jong PSV.

Hier nog een leuk interviewtje met hem:


Speelde de tweede seizoenshelft vooral in O19 volgens mij. Kan misschien wat worden voor het eerste, maar is er nu zeker niet klaar voor. Jong PSV kampt met een tekort aan backs, dan kan je beter iemand als Paal die weinig in Jong zal spelen back-up worden.
 
Speelde de tweede seizoenshelft vooral in O19 volgens mij. Kan misschien wat worden voor het eerste, maar is er nu zeker niet klaar voor. Jong PSV kampt met een tekort aan backs, dan kan je beter iemand als Paal die weinig in Jong zal spelen back-up worden.

Klopt anders verleng je ook niet met kardes die eigenlijk al te licht bevonden was voor psv. Ik snap niet dat psv heen fatsoenlijke back kan vinden. Als PSV heb je de luxe dat elk talent afgezien van Ajax en Feyenoord hollend naar Eindhoven komt om bij psv te tekenen. Zal toch vast wel ergens een jonge linksback op te halen zijn bij Sparta, Willem 2 of az? In deze leeftijdscategorie zou je zelfs voor weinig geld ook in staat moeten zijn wat leuks te halen in het buitenland.

Over Carolina. Hij waggelt een beetje onbeholpen als hij aanzet op links terwijl hij best snel is. Maar het ziet er niet uit. Je ziet wel dat het eigenlijk een centrale verdediger is.
 
In de url staat iets over dat PSV niet lang hoefde na te denken, maar in de tekst staat daar uiteraard weer niets over. Linksbacks zijn blijkbaar ook in de opleiding erg matig.

Niet PSV maar de speler.

Ook Carolina zelf komt met een verklaring. "NAC is een mooie vervolgstap in mijn carrière. Op het moment dat de club interesse toonde hoefde ik niet lang na te denken. Vanuit sportief oogpunt krijg ik bij NAC de kans om wedstrijden te spelen op Eredivisie-niveau."

Beter lezen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan