Eerste Divisie Algemeen

Videoscheidsrechter houdt gemoederen bezig na FC Emmen-Sparta

Arbiter zag de juiste tv-beelden niet :eek:o.O

https://nos.nl/artikel/2232371-videoscheidsrechter-houdt-gemoederen-bezig-na-fc-emmen-sparta.html

Arbiter Allard Lindhout bekeek de beelden langs de lijn, maar hij besloot als eindverantwoordelijke geen penalty toe te kennen. Ten onrechte, verklaarde hij opmerkelijk genoeg later zelf.
"Ik was niet overtuigd van een strafschop op basis van de tv-beelden die ik zag", legde hij uit voor de camera van FOX Sports. De arbiter bleek niet over de juiste herhaling te beschikken. Toen Lindhout na afloop vanuit een andere camerapositie de situatie terugzag, wist hij beter. "Het was een strafschop. Dit is niet positief, we moeten dit heel goed gaan evalueren."

Evalueren ??? Het is een schande. Het gaat om promotie of degradatie en dan maken ze zo'n blunder. :sick::braak:
Ik snap ook niet waarom als je een videoscheidsrechter hebt de scheidsrechter op het veld nog de beelden moet bekijken.
 
Van de bronzen stier naar het bronzen aanrecht

Van bronzen stier naar gouden staafmixer. Man man man, wat een naam voor een competitie. Roda, Twente, NEC schamen zich kapot. Achja, de degradaties waren al om je kapot over te schamen.
 
Ik merk dat de eerste divisie wel weer meer leeft bij mij. Wat een mooi jaar is dit zeg.
NEC, Roda, Sparta, Twente, en dan nog Jong PSV en ajax... Super!
Terwijl Lozano tegen Excelsior, Emmen en Fortuna Sittard mag ballen ...
 
Ik merk dat de eerste divisie wel weer meer leeft bij mij. Wat een mooi jaar is dit zeg.
NEC, Roda, Sparta, Twente, en dan nog Jong PSV en ajax... Super!
Terwijl Lozano tegen Excelsior, Emmen en Fortuna Sittard mag ballen ...

Ach het is misschien ook niet voor niets dat NEC, Sparta, Roda en Twente in de Eerste Divisie zitten en Excelsior, Emmen en Fortuna in de Eredivisie. Vind het altijd een beetje laagdunkend naar het onbekende en kleine, terwijl Emmen gewoon dat 'grote' NEC en Sparta naar de KKD heeft geschoten. Clubs zijn groter en bekender maar dat zegt naar mijn inziens echt helemaal niets over het niveau.
 
Jong psv wint van stadgenoot eindhoven (2-1), Roda verslaat Jong Ajax en NEC en Cambuur spelen gelijk.
 
Jong psv wint van stadgenoot eindhoven (2-1), Roda verslaat Jong Ajax en NEC en Cambuur spelen gelijk.

Maxi Romero gaat zijn eerste 90 minuten volmaken vandaag bij Jong #PSV. Echt veel komt hij nog niet in het spel voor, maar veel ballen kreeg hij ook niet. Mmm is niet hoopgevend.
 
Had net een vlaag van verstandsverbijstering.
Las even de tussenstanden van de eerste divisie door en zag Twente staan.
Ik dacht: ‘oh ja, jong PSV, Ajax, AZ en jong Twente....en jong Utrecht dan? 5 jong ploegen, daar klopt iets niet....’
 
Terug
Bovenaan Onderaan