Eerste Divisie Algemeen

Met een beetje pech:
Excelsior, Emmen en Almere en een zooitje kunstgraspotjes volgend seizoen. Trek je ook geen volle zalen mee, wil je als PSV zijnde topspelers aantrekken of behouden (van Ginkel).
Dat is het enige minpuntje van de degradatie van Twente.
 
Roda had n pingel kunnen krijgen, en de keeper van Almere rood, edoch de scheids zag niet wat er gebeurde
 
87' Almere City scoort 1-2. Het is over en uit voor Roda JC.

Wat een afgang voor Roda JC. :oops:
De nr 9 van de Jupiler League kan nog promoveren. :eek:
 
Heeft Jong-PSV het volgend jaar soms zwaarder tegen NEC, Twente en Roda, dan PSV tegen Almere, Emmen en Fortuna.
 
Volgend seizoen een echt grasveld erbij in de eredivisie. Het kunstgras van Kerkrade wordt ingewisseld voor het gras in Doetinchem of Almere.
 
Bij Emmen - Sparta wordt een Sparta speler duidelijk vastgehouden in een rugbygreep. Het spel ligt minuten stil en het wordt bekeken door de video-scheidsrechter. Nou dan denk je dat wordt een Penalty. De scheidsrechter bekijkt de beelden ook en besluit tot een doeltrap.
Bizar. :eek:

Na een uur spelen is het nog steeds 0-0.
 
De Graafschap krijgt in de 90e minuut nog een Penalty en een rode kaart voor Overtoom van Almere City.
Het is 1-1.
 
Gelukkig maar. Moet er echt niet aan denken dat we volgend seizoen naar Almere City moeten :lmao:
En De Graafschap in de Eredivisie zou ik heel leuk vinden, ik vindt het een zeer leuke club, en het zijn natuurlijk ook boeren en het is natuurlijk de favoriete club van Sjaak Swart. ;)
 
Videoscheidsrechter houdt gemoederen bezig na FC Emmen-Sparta

Arbiter zag de juiste tv-beelden niet :eek:o.O

https://nos.nl/artikel/2232371-videoscheidsrechter-houdt-gemoederen-bezig-na-fc-emmen-sparta.html

Arbiter Allard Lindhout bekeek de beelden langs de lijn, maar hij besloot als eindverantwoordelijke geen penalty toe te kennen. Ten onrechte, verklaarde hij opmerkelijk genoeg later zelf.
"Ik was niet overtuigd van een strafschop op basis van de tv-beelden die ik zag", legde hij uit voor de camera van FOX Sports. De arbiter bleek niet over de juiste herhaling te beschikken. Toen Lindhout na afloop vanuit een andere camerapositie de situatie terugzag, wist hij beter. "Het was een strafschop. Dit is niet positief, we moeten dit heel goed gaan evalueren."

Evalueren ??? Het is een schande. Het gaat om promotie of degradatie en dan maken ze zo'n blunder. :sick: :braak:
 
Terug
Bovenaan Onderaan