Brenet op weg naar FC Twente

link

Joshua Brenet (27) wordt maandagmiddag gekeurd bij FC Twente. Als dat goed verloopt, komt de 27-jarige verdediger op huurbasis over van het Duitse Hoffenheim. Daar heeft hij nog een contract tot en met het einde van dit seizoen. Dat wordt naar alle waarschijnlijkheid ontbonden.
 
Speelde een prima pot tegen Karlsson van AZ.
Had bij ons niet misstaan aangezien wij een linkshalf gebruiken als rechtsback.

Ohja, doe lekker denigrerend tegen die jongen omdat het een linkshalf was. Mauro zou ook Brenet compleet uit de basis spelen

De gemiddelde back moet jaloers zijn op de mentaliteit die Mauro iedere wedstrijd toont. Doe mij nog maar 100 van dat soort gasten, van dat soort spelers kan ik genieten. Mauro, Luuk, Dumfries. Daar kijk ik voetbal voor. Mannen die niet alle kwaliteiten hebben, maar wel altijd volle bak gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ohja, doe lekker denigrerend tegen die jongen omdat het een linkshalf was. Mauro zou ook Brenet compleet uit de basis spelen

De gemiddelde back moet jaloers zijn op de mentaliteit die Mauro iedere wedstrijd toont. Doe mij nog maar 100 van dat soort gasten, van dat soort spelers kan ik genieten. Mauro, Luuk, Dumfries. Daar kijk ik voetbal voor. Mannen die niet alle kwaliteiten hebben, maar wel altijd volle bak gaan.
Jij kijkt voetbal voor Mauro, Luuk en Dumfries? Ik hou van ze, (bijna) clublegendes, maar ik kijk voetbal voor mooie acties en combinaties. Splijtende passes en schitterende goals. Geef mij maar voetballers met lichte voetjes.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ohja, doe lekker denigrerend tegen die jongen omdat het een linkshalf was. Mauro zou ook Brenet compleet uit de basis spelen

De gemiddelde back moet jaloers zijn op de mentaliteit die Mauro iedere wedstrijd toont. Doe mij nog maar 100 van dat soort gasten, van dat soort spelers kan ik genieten. Mauro, Luuk, Dumfries. Daar kijk ik voetbal voor. Mannen die niet alle kwaliteiten hebben, maar wel altijd volle bak gaan.
Ik verwacht niet al te veel van Brenet. Maar voor Mauro is er natuurlijk ook plek op linksachter.
 
Ohja, doe lekker denigrerend tegen die jongen omdat het een linkshalf was. Mauro zou ook Brenet compleet uit de basis spelen

De gemiddelde back moet jaloers zijn op de mentaliteit die Mauro iedere wedstrijd toont. Doe mij nog maar 100 van dat soort gasten, van dat soort spelers kan ik genieten. Mauro, Luuk, Dumfries. Daar kijk ik voetbal voor. Mannen die niet alle kwaliteiten hebben, maar wel altijd volle bak gaan.
Bedoelde het ook niet denigrerend naar Mauro, die jongen heeft waarschijnlijk de beste mentaliteit van de selectie en ik ben zeer te spreken over zijn invulling van de linksback positie als vervanger van de tegenvallende Max.
Mijn opmerking was meer een sneer naar John dat hij de selectie, met name achterin, niet op orde heeft.
 
Joshua kan bij Twente bijtekenen maar hij wil eigenlijk hogerop.
Maar hij wil ook garantie op een basisplaats.

Feyenoord gaat nu niet door omdat Feyenoord die garantie niet wil geven.
Ik snap Brenet wel dat spelen belangrijk is, daar heeft hij groot gelijk in.
Maar Feyenoord heeft ook gelijk, zeker in de top heb je geen garanties.

Dus PSV of een andere club "hogerop" kan hij bij deze uit zijn hoofd zetten lijkt mij.
Laten we eerlijk zijn, het gaat om het geld. Geen sneer naar Brenet hoor.
Heeft nu 4 jaar lang voor meer dan een miljoen op de loonlijst gestaan, dus dan is Twente wel een flinke stap achteruit.

Maar anders zit je toch lekker bij Twente?
Hartstikke mooie club, en zo'n beetje de enige waar je zeker alles speelt.
 

Ai...
Hij stapt dus 2z in de auto (waarschijnlijk slechts de keren dat het geconstateerd is) terwijl hij al een rijverbod heeft. Iets wat je ook niet krijgt omdat je niet betaald hebt voor het parkeren.
Over het andere zullen we het maar niet hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan