Ik had dit moddergooien nooit achter hem gezocht. In mijn boek staat-ie als een sympathieke, harde werker, die geen poot kan verdedigen. Nou, het laatste deel klopt in ieder geval nog steeds.

Kerel mag de rest van z´n leven de schoenen van Brands dragen. Och, och, och, PSV zocht nog een linksback. Wat zielig. Zonder Brands - en Cocu - stond-ie nou gewoon zijn wedstrijdjes weg te tikken bij Heracles. En zo zou het eigenlijk ook hebben moeten gaan.

Dit dus. Zou bij iedere club in het rechterrijtje niet opvallen.

Moet inderdaad god op zijn blote knieën bedanken dat die het uberhaupt zover heeft geschopt. Laat hem maar, bij Hoffenheim gaat die het echt pas beseffen hoeveel PSV voor hem heeft betekent als die maandenlang daar op de bank zit en amper speelt.
 
Wat ben ik blij dat Brenet weg is , totaal geen PSV nivo. Elke ander back uit de jeugd had het net zo goed gedaan.
En meer woorden maak ik niet vuil aan hem.
 
Erg dom de uitspraken van Brenet.. Wat verwacht je van een topclub dat ze gaan zeggen.. jij bent onze nummer 1 en dat zal ook nooit veranderen?
Hij zal in duitsland ook concurrentie gaan krijgen.. en let maar op.. die komt daar op de bank te zitten..

daar heb je je basisplek gegarandeerd! Bravo!
 
Dat zeiden we ook van Marcelo dat we blij waren dat hij opgerot was.
Maar we kunnen niet iedere speler 4 jaar de tijd geven om te groeien... Een aankoop van toen 4,5 miljoen, moet er meteen staan. Later ging hij bij een club waar niets van hem werd verwacht en hij zich in de luwte kon “ontwikkelen”, die club hoefde niet altijd te winnen laat staan strijden om kampioenschappen. Na 3 jaar daar werd hij iig een verdediger. Als hij nu zou komen dan zou hij het beter doen dan Schwaab en Isimat. Maar zoveel tijd krijg je bij een topclub simpelweg niet.
 
Erg dom de uitspraken van Brenet.. Wat verwacht je van een topclub dat ze gaan zeggen.. jij bent onze nummer 1 en dat zal ook nooit veranderen?
Hij zal in duitsland ook concurrentie gaan krijgen.. en let maar op.. die komt daar op de bank te zitten..
Heb je zeker gelijk in. En wat PSV heeft gedaan en gezegd was gewoonweg respectvol en normaal. Het is topvoetbal waar je moet presteren.

Ik begrijp het commentaar wel, want een van de dingen die er uitspringt in zijn uitspraken is een gebrek aan vertrouwen. En er was niet veel vertrouwen in zijn presteren. Ik begrijp zijn standpunt hierin wel, want het hele jaar heeft hij moeten horen dat PSV niet tevreden was en iemand beters wil, maar niemand haalt en hem niet op zijn juiste positie laat spelen. Heel logisch dat hij op een gegeven moment denkt, houd je mond eens of zet iemand beters hier neer (die is er niet in de selectie).

We moeten het verder niet te groot maken, hij dacht niet goed na over zijn uitspraken en stelde het scherper dan het was.
 
Altijd al een kansloze speler gevonden. Gaat het nooit redden in het buitenland. Die zien we netjes terug over paar jaar bij PEC Zwolle of FC Utrecht of AZ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan