Leuk interview om naar te luisteren. Eindelijk wat diepgaander en persoonlijker. Jammer dat zoiets niet vaker voorbij komt...

Prachtig om te horen dat hij PSV nog zo op de been volgt. Jammer dat hij te onrustig was om als linksback te spelen. Ik volg zelf Hoffenheim niet, maar dat systeem met 5 verdedigers klinkt zeer bevorderlijk voor hem.

Leuk interview om naar te luisteren. Eindelijk wat diepgaander en persoonlijker. Jammer dat zoiets niet vaker voorbij komt...

Prachtig om te horen dat hij PSV nog zo op de been volgt. Jammer dat hij te onrustig was om als linksback te spelen. Ik volg zelf Hoffenheim niet, maar dat systeem met 5 verdedigers klinkt zeer bevorderlijk voor hem.
Erg sympathieke gast, thanks voor de video.

Geen dank. Ik was zelf ook erg blij dat ik deze video langs heb zien komen. Ik zou zo'n video ook wel eens met Locadia willen zien. Maar ik ben bang dat er nog maar weinig ex-spelers zijn die PSV zo op de voet volgen als Brenet.
Zouden spelers als Pröpper, Willems, Bruma, Rekik en Van Ginkel PSV niet volgen. Ik denk het wel hoor.