Zie het nog wel gebeuren dat dit plan B is als die Rodriguez niet komt (wat goed mogelijk is). Hij zal vast niet duur zijn en in tegenstelling tot de laatste keer dat hij hier speelde is er nu wel ruimte op zijn eigenlijke positie. Een topspeler is het niet, maar voor PSV een prima versterking waar je niet dood voor hoeft te bloeden financieel. Ik vond hem in zijn laatste PSV seizoen overigens best met regelmaat goed spelen.

Herinnering dat Brenet een rechtsback is, natuurlijk moeilijk te onthouden omdat Brands nooit verdedigers kocht en we daarom een heel seizoen naar Brenet als linksback hebben moeten kijken, maar hij is een rechtsback. Hij heeft niet het niveau én is rechtsbenig dus laten we deze jongen maar niet terug nemen.
 
Herinnering dat Brenet een rechtsback is, natuurlijk moeilijk te onthouden omdat Brands nooit verdedigers kocht en we daarom een heel seizoen naar Brenet als linksback hebben moeten kijken, maar hij is een rechtsback. Hij heeft niet het niveau én is rechtsbenig dus laten we deze jongen maar niet terug nemen.
Erg genoeg deed hij het als linksback beter dan de keren dat hij op rechts speelde....
Maar ben met je eens dat Brenet niet is wat PSV nodig heeft.
 
Maar laten we wel wezen, het is niet gek dat deze jongen het niet heeft gered. Was de zwakste schakel bij ons, en ging naar een grotere competitie.

Vind het meer opmerkelijk (en jammer) dat jongens als Locadia het niet lijken te redden. Die had ik toch een stukkie hoger zitten dan Joshua.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Maar laten we wel wezen, het is niet gek dat deze jongen het niet heeft gered. Was de zwakste schakel bij ons, en ging naar een grotere competitie.

Vind het meer opmerkelijk (en jammer) dat jongens als Locadia het niet lijken te redden. Die had ik toch een stukkie hoger zitten dan Joshua.
Had Locadia nu juist net niet de smaak te pakken?
 
Dan is het toch wel héél erg gesteld met ons PSV, niet? Dat één van de zwakkere schakels uit voorgaande jaren nu ineens een betere optie lijkt.

Om....te....janken!!!


giphy.gif
 
Dan is het toch wel héél erg gesteld met ons PSV, niet? Dat één van de zwakkere schakels uit voorgaande jaren nu ineens een betere optie lijkt.

*kuch*Schwaab*kuch*
Waar ik 7 doodsbedreigingen en 3 bans voor kreeg bijna, altijd als ik zei dat het een afgedankte amateur was die niemand wou hebben, en dan komt PSV, alweer.. :FP: Brenet past in ons amateristische manier van doen en spelen prima bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan