Hij is toch ook aanvaller geweest, totdat hij in de jeugd omgevormd werd tot back?
 
Leuk interview om naar te luisteren. Eindelijk wat diepgaander en persoonlijker. Jammer dat zoiets niet vaker voorbij komt...

Prachtig om te horen dat hij PSV nog zo op de been volgt. Jammer dat hij te onrustig was om als linksback te spelen. Ik volg zelf Hoffenheim niet, maar dat systeem met 5 verdedigers klinkt zeer bevorderlijk voor hem.
 
Leuk interview om naar te luisteren. Eindelijk wat diepgaander en persoonlijker. Jammer dat zoiets niet vaker voorbij komt...

Prachtig om te horen dat hij PSV nog zo op de been volgt. Jammer dat hij te onrustig was om als linksback te spelen. Ik volg zelf Hoffenheim niet, maar dat systeem met 5 verdedigers klinkt zeer bevorderlijk voor hem.
Erg sympathieke gast, thanks voor de video.
 
Geen dank. Ik was zelf ook erg blij dat ik deze video langs heb zien komen. Ik zou zo'n video ook wel eens met Locadia willen zien. Maar ik ben bang dat er nog maar weinig ex-spelers zijn die PSV zo op de voet volgen als Brenet.
Zouden spelers als Pröpper, Willems, Bruma, Rekik en Van Ginkel PSV niet volgen. Ik denk het wel hoor.
 
Prachtig afscheid in de rust. Heeft zo lang bij Oost gestaan dat hij maar een kwart rondje heeft gelopen in de rust! Komt ie terug bij de spelerstunnel, gaat ie nog met mensen van Zuid praten. Verdedigend was het een paniekzaaier, maar daarbuiten vond ik het een degelijke speler. Maar het aller belangrijkste: het is een echte PSV'er!
 
Prachtig afscheid in de rust. Heeft zo lang bij Oost gestaan dat hij maar een kwart rondje heeft gelopen in de rust! Komt ie terug bij de spelerstunnel, gaat ie nog met mensen van Zuid praten. Verdedigend was het een paniekzaaier, maar daarbuiten vond ik het een degelijke speler. Maar het aller belangrijkste: het is een echte PSV'er!

Een afscheid moeten ze in oktober doen en niet in april. Hij is een heel seizoen weg en dan krijgt hij bloemen in zijn hand geduwd, loopt naar Oost en weer terug naar de spelerstunnel. Zo prachtig als jij het doet voorkomen was het niet. :rolleyes:
 
Een afscheid moeten ze in oktober doen en niet in april. Hij is een heel seizoen weg en dan krijgt hij bloemen in zijn hand geduwd, loopt naar Oost en weer terug naar de spelerstunnel. Zo prachtig als jij het doet voorkomen was het niet. :rolleyes:

Je hebt het over iets compleet anders. Het gaat mij om de interactie tussen Joshua en fans. Zoals Joshua de fans persoonlijk bedankt heb ik zelden meegemaakt. Eigenlijk had Joshua veel meer tijd gegund moeten worden, want zijn rondje werd afgeraffeld door de geringe tijd helaas. Dat Joshua na zijn rondje bij de spelerstunnel wederom fans opzoekt, getuigd van een goed hart en een goede bond met de fans. Geeft me de vibes van toen Gomes nog een keer langskwam op Oost. Hartverwarmend hoe de spelers en supporters elkaar ontvangen.

Joshua heeft van een zwak opgezet afscheid een meesterlijk afscheid weten te maken. That's how I see it.
 
Je hebt het over iets compleet anders. Het gaat mij om de interactie tussen Joshua en fans. Zoals Joshua de fans persoonlijk bedankt heb ik zelden meegemaakt. Eigenlijk had Joshua veel meer tijd gegund moeten worden, want zijn rondje werd afgeraffeld door de geringe tijd helaas. Dat Joshua na zijn rondje bij de spelerstunnel wederom fans opzoekt, getuigd van een goed hart en een goede bond met de fans. Geeft me de vibes van toen Gomes nog een keer langskwam op Oost. Hartverwarmend hoe de spelers en supporters elkaar ontvangen.

Joshua heeft van een zwak opgezet afscheid een meesterlijk afscheid weten te maken. That's how I see it.

Er zijn ook fans die niet op Oost staan. :rolleyes:
Nogmaals als PSV een speler naar het Philips stadion haalt voor een afscheid doe het dan niet meer in april. Dan hoeft het niet meer.
Nu lijkt het erop dat hij toevallig een wedstrijd bezoekt een bos bloemen in zijn hand geduwd krijgt en doei hebben we dat ook weer gehad.
Het enige voordeel van dit alles tijdens de rust is dat ze dat kinderachtige spel met de supporters niet gespeeld hebben
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Brenet mag alweer weg bij Hoffenheim

link

Joshua Brenet mag vertrekken bij TSG Hoffenheim, bevestigt de club. Hij is dan ook niet mee op trainingskamp naar Spanje. Hoffenheim meldt op de clubsite dat Brenet een van de spelers is die weg mag.

Zie het nog wel gebeuren dat dit plan B is als die Rodriguez niet komt (wat goed mogelijk is). Hij zal vast niet duur zijn en in tegenstelling tot de laatste keer dat hij hier speelde is er nu wel ruimte op zijn eigenlijke positie. Een topspeler is het niet, maar voor PSV een prima versterking waar je niet dood voor hoeft te bloeden financieel. Ik vond hem in zijn laatste PSV seizoen overigens best met regelmaat goed spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan