Dat is inderdaad handig, ik vind het echt een wapen als iemand pijlsnel is, vooral als back is snelheid een goede eigenschap.

Zeker. Hij is nu de 2e back in de rangorde, dus ik hoop dat we hem eens, behalve in de Jupiler League, ook mogen zien in bekerwedstrijden en kleine wedstrijden van het 1e.
 
Bijna 3 pagina's lang heb ik pleidooi gehouden voor deze jongen en nu is het zover:)
Hopelijk laat hij het zien en betaalt hij het vertrouwen van Cocu terug.
 
Bijna 3 pagina's lang heb ik pleidooi gehouden voor deze jongen en nu is het zover:)
Hopelijk laat hij het zien en betaalt hij het vertrouwen van Cocu terug.

Dus het komt er op neer dat Brenet, Manolev is voorbij gegaan in de pikorde ? Dat zou goed zijn, laat het maar een gezonde concurrentiestrijd worden tussen onze spelers.
Heb je trouwens Brenet vaak zien voetballen bij Jong PSV of heb je hem misschien zien trainen en andere dingen waardoor je tot zo'n pleidooi komt of ?
 
Dus het komt er op neer dat Brenet, Manolev is voorbij gegaan in de pikorde ? Dat zou goed zijn, laat het maar een gezonde concurrentiestrijd worden tussen onze spelers.
Heb je trouwens Brenet vaak zien voetballen bij Jong PSV of heb je hem misschien zien trainen en andere dingen waardoor je tot zo'n pleidooi komt of ?
Ik ken hem van zijn tijd bij Zeeburgia. Heb al eerder gezegd dat mijn neef 4 jaar bij de jeugd van ajax heeft gezeten. Toen hij afgewezen werd ging hij naar Zeeburgia. Joshua was toen al een groot talent en ajax zat ook achter hem aan.
 
Dus het komt er op neer dat Brenet, Manolev is voorbij gegaan in de pikorde ? Dat zou goed zijn, laat het maar een gezonde concurrentiestrijd worden tussen onze spelers.
Heb je trouwens Brenet vaak zien voetballen bij Jong PSV of heb je hem misschien zien trainen en andere dingen waardoor je tot zo'n pleidooi komt of ?

Als Manolev niet bijtekent, gaat hij naar Jong PSV. Arias is naar verwachting de eerste RB en Brenet de reserve RB.
 
Als Manolev niet bijtekent, gaat hij naar Jong PSV. Arias is naar verwachting de eerste RB en Brenet de reserve RB.
Manolev gaat niet meer bijtekenen en Brenet is hem voorbij.

Onlangs contracteerde de Brabantse topclub de nieuwe rechtsback Santiago Arias, waardoor Manolev in de pikorde zakte naar de derde plaats. Tegenover het Eindhovens Dagblad heeft technisch directeur Marcel Brands laten weten dat een transfer bespreekbaar is. "In principe hebben we Arias en Joshua Brenet voor die positie. Manolev mag in principe vertrekken", aldus Brands. *Bron*
 
Ik loop al uren polonaise! :party::gek::clap:

:D De kinderen kijken je meewarrig aan, verbaasd waar papa nu toch weer mee bezig is en mevrouw bacchus vreest het ergste voor vanavond. Iedere keer als jij de polonaise loopt, moet ze eraan geloven. Het is "game on" bij de Reem!
 
:D De kinderen kijken je meewarrig aan, verbaasd waar papa nu toch weer mee bezig is en mevrouw bacchus vreest het ergste voor vanavond. Iedere keer als jij de polonaise loopt, moet ze eraan geloven. Het is "game on" bij de Reem!
Alleen thuis... Dat scheelt. Anders had ik me moeten beperken tot rondjes lopen op zolder. Nu ga ik trap op, trap af, door de tuin... Goed voor de conditie ook! :D
 
Alleen thuis... Dat scheelt. Anders had ik me moeten beperken tot rondjes lopen op zolder. Nu ga ik trap op, trap af, door de tuin... Goed voor de conditie ook! :D

Tip: Neem de grasmaaier mee. Heb je 'iemand' om je aan vast te houden (het blijft een polonaise) en heb je gelijk je goede daad weer gedaan.
Tip2: Niet mee naar binnen rijden. Neem binnen een bezem als danspartner.
 
Tip: Neem de grasmaaier mee. Heb je 'iemand' om je aan vast te houden (het blijft een polonaise) en heb je gelijk je goede daad weer gedaan.
Tip2: Niet mee naar binnen rijden. Neem binnen een bezem als danspartner.
Ik noem het door een schutting omzoomde deel van mijn erf 'tuin', maar stiekem liggen er grindtegels. :D
 
Da's niet goed voor de messen van je grasmaaier.
Ik heb een tijdje een Flymo gehad (zwevende maaier met kunststof messen), maar om nou te zeggen dat het noodzaak was om er om de week een rondje mee door de tuin te lopen...neuh.
 
Tip: Neem de grasmaaier mee. Heb je 'iemand' om je aan vast te houden (het blijft een polonaise) en heb je gelijk je goede daad weer gedaan.
Tip2: Niet mee naar binnen rijden. Neem binnen een bezem als danspartner.

Ik vraag me toch af hoe nuttig het grasmaaien van je trap is, maar goed.
 
Joshua Brenet, zouden de heren mods en admins hebben gezegd:unsure:
;)
 
@RikElfrink: Joshua Brenet is eind dit seizoen transfervrij. Advies aan #PSV: leg die man een paar jaar vast.

Helemaal mee eens. Gewoon tot medio 2018 vastleggen. Onze jeugd (Zoet, Brenet, Locadia, Depay, Hendrix en Bakkali) lang vastleggen zodat zij niet voor een appel en een ei de deur uitlopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan