Ik denk dat het een mooie prijs is voor een product van de jeugdopleiding (levert meer op dan Ibi!). Daarnaast geen zekere speler. Hopelijk weet PSV nu wel (bij evt. vertrek Arias) nog 2 RB's en een LB aan te trekken.
 
Zoals altijd maakt een verkoop me niet blij voordat ik weet welke vervanger er komt. Tot nu toe is het:

In:
Viergever (-€0mio)

uit:
Brenet (+€5mio)

Dus een speler die geen echte LB is eruit voor een andere speler die ook geen LB is..
Maar we hebben er wel 5 miljoen bij dus wie weet komt daar nog een LB voor?
 
Zoals altijd maakt een verkoop me niet blij voordat ik weet welke vervanger er komt. Tot nu toe is het:

In:
Viergever (-€0mio)

uit:
Brenet (+€5mio)

Dus een speler die geen echte LB is eruit voor een andere speler die ook geen LB is..
Maar we hebben er wel 5 miljoen bij dus wie weet komt daar nog een LB voor?

Zal ongewijfeld Angelino worden.
 
Een prima club voor Joshua Brenet en bij Hoffenheim is hij verzekerd van Champions League voetbal.
Ik wens hem het allerbeste.
 
Jammer dat Brenet weg lijkt te gaan. Ik vind dat Brenet vaak onterecht afgezeken wordt. Een verademing zo'n gast ten opzichte van veel andere eredivisie spelers en bijvoorbeeld een Manolev uit het verleden. Brenet ging er voor! Deed ook veel dingen wel goed, was multi inzetbaar aan beide flanken en een prima prof. Bedankt voor je bewezen diensten Brenet!
 
Top bedankt Brenet. Ziet er goed uit nu de renovatie van de kwetsbare verdediging invullen gang is. In Nick,uit Brenet op de uit lijst Isi en Arias en Angelino en Denzel als vervangers. Wordt echt een nieuw team.
 
Ik vond het al zo gek dat PSV achter zowel achter Angelino als Dumfries aanzit. Nu komt de aap uit de mouw.
 
Het bedrag is veel te laag als je ziet dat een interne transfer zoals Dumfries om 6-7 miljoen gaat maar ik gun het de verguisde Joshua wel dat hij bij de nummer 3 van de Bundesliga gaat voetballen!
 
5 miljoen is toch wel aan de lage kant hoor. Bedoel, kerel is 3 keer kampioen geworden, best jong nog en nog een tweejarige contract. Dan vind ik 5 miljoen echt een koopje.

Maar goed. Het is wat het is. Zal ook ongetwijfeld te maken hebben omdat ze snel die Dumfries willen halen.
30 is wat opportuun, maar 10 moet toch kunnen.

Jullie hebben hem toch zien spelen? Lees voor de grap de wedstrijdverslagen op het forum eens terug. Ik vind 5 miljoen al een boel geld, ook als je het vergelijkt met de tegenwoordige op hol geslagen markt. Voor dat geld haal je Dumfries op, die minstens even goed is, en waar hopelijk nog rek in zit. Brenet gaat nooit meer beter worden.
 
Jullie hebben hem toch zien spelen? Lees voor de grap de wedstrijdverslagen op het forum eens terug. Ik vind 5 miljoen al een boel geld, ook als je het vergelijkt met de tegenwoordige op hol geslagen markt. Voor dat geld haal je Dumfries op, die minstens even goed is, en waar hopelijk nog rek in zit. Brenet gaat nooit meer beter worden.
Ja, ik heb m zien spelen. aar met de huidige markt zou 10 echt niet gek zijn, jongen heeft ook nog n assist in de benen, is snel.
 
Jammer dat Brenet weg lijkt te gaan. Ik vind dat Brenet vaak onterecht afgezeken wordt. Een verademing zo'n gast ten opzichte van veel andere eredivisie spelers en bijvoorbeeld een Manolev uit het verleden. Brenet ging er voor! Deed ook veel dingen wel goed, was multi inzetbaar aan beide flanken en een prima prof. Bedankt voor je bewezen diensten Brenet!

Aanvallend mee eens. Brenet heeft een prima voorzet in huis en is snel. Eigenlijk een perfecte speler om mee te counteren. Verdedigend was het een drama, maar hij gooid er in ieder geval nooit met de pet naar.

Bedankt Brenet, het is je gegund!
 
Het bedrag is veel te laag als je ziet dat een interne transfer zoals Dumfries om 6-7 miljoen gaat maar ik gun het de verguisde Joshua wel dat hij bij de nummer 3 van de Bundesliga gaat voetballen!

Het laatste slappe kunstje van Brands. Alles voor de hoofdprijs kopen alsof het de bijenkorf is, en voor Aldi spelen als er clubs spelers van PSV willen kopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Fascinerend hoe de complimenten over het spel van Brenet hier nu om.de oren vliegen, terwijl hij eerder seizoenen lang is verguisd. Altijd te licht bevonden voor de basis, en nu hij voor 5 miljoen wordt verkocht, is het weer niet goed.

Jongens, jullie hebben hem toch ook zien spelen? Sorry dat ik dit moet zeggen, want het is een sympathieke jongen; een harde werker met een goede mentaliteit. Ik gun hem van harte deze transfer. Maar als mandekker is hij waardeloos, en tactisch is hij hopeloos - echt een dwaallicht. 5 miljoen is een prima prijs. Ik neem aan dat die Duitsers ook scouts hebben, en dat-ie louter voor de breedte is gehaald.
 
Jullie hebben hem toch zien spelen? Lees voor de grap de wedstrijdverslagen op het forum eens terug. Ik vind 5 miljoen al een boel geld, ook als je het vergelijkt met de tegenwoordige op hol geslagen markt. Voor dat geld haal je Dumfries op, die minstens even goed is, en waar hopelijk nog rek in zit. Brenet gaat nooit meer beter worden.
Nou ja, hij is niet minder dan Dumfries. Als Brenet 5 miljoen waard is, is Dumfries slechts 3 miljoen waard.
 
Het was vaak 'niet zo heel best', wat hij ons niet zien. Hij heeft echter altijd gevochten voor wat hij waard was en dat verdient respect.
Ik hoop dat hij een geweldige tijd zal hebben in het buitenland.


Wegkwijnen in Duitsland dan maar.
Hoe word je in hemelsnaam in twee weken tijd zo'n omhooggevallen eikel?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan