José Angeliño (V)

Angelino wordt gelinkt aan PSG, dat hem kennelijk al een lange tijd op het oog heeft. Heeft nog een langlopend contract en het betreft een oliesjeik club, dus hop, minimaal 40 miljoen.

God, en dan Behich in de basis? Dan hoop ik dat ze m alleen verkopen als wij Kurzuwa of Mendy erbij terugkrijgen.
 
God, en dan Behich in de basis? Dan hoop ik dat ze m alleen verkopen als wij Kurzuwa of Mendy erbij terugkrijgen.

Ik mag toch aannemen dat men binnen PSV inmiddels ook wel in de smiezen heeft dat Behich niet van het gewenste niveau is? Zo niet, dan ga ik me wel zorgen maken.
 
Angelino wordt gelinkt aan PSG, dat hem kennelijk al een lange tijd op het oog heeft. Heeft nog een langlopend contract en het betreft een oliesjeik club, dus hop, minimaal 40 miljoen.

Niks ervan. José Ángel Esmorís Tasende gaat niet weg. Hij blijft bij PSV.
Niet te koop.
 
Ik mag toch aannemen dat men binnen PSV inmiddels ook wel in de smiezen heeft dat Behich niet van het gewenste niveau is? Zo niet, dan ga ik me wel zorgen maken.
Je kunt dan nog beter Obispo (op links) en Teze (op rechts) een kans geven.

Maar Angelino net als Lozano en Bergwijn niet verkopen in de winter. Van de zomer vanaf 40 mln. Niet eerder en niet minder.
 
Je kunt dan nog beter Obispo (op links) en Teze (op rechts) een kans geven.

Maar Angelino net als Lozano en Bergwijn niet verkopen in de winter. Van de zomer vanaf 40 mln. Niet eerder en niet minder.

Waarom überhaupt goede spelers zo snel verkopen. Laat ze maar een aantal jaren bij PSV spelen. Je koopt niet zomaar een gelijkwaardige speler terug. Over een paar jaar zijn die spelers ook minimaal zoveel waard zo niet meer.
 
Je kunt dan nog beter Obispo (op links) en Teze (op rechts) een kans geven.

Maar Angelino net als Lozano en Bergwijn niet verkopen in de winter. Van de zomer vanaf 40 mln. Niet eerder en niet minder.
Abels op linksback/rechtsback is ook geen garantie voor succes. Misschien zou Duarte het goed op linksback kunnen gaan doen. Ik ga er niet vanuit dat Angelino op korte termijn verkocht gaat worden, anders zijn ze wel erg dom bezig bij PSV.
 
Waarom überhaupt goede spelers zo snel verkopen. Laat ze maar een aantal jaren bij PSV spelen. Je koopt niet zomaar een gelijkwaardige speler terug. Over een paar jaar zijn die spelers ook minimaal zoveel waard zo niet meer.

Abels op linksback/rechtsback is ook geen garantie voor succes. Misschien zou Duarte het goed op linksback kunnen gaan doen. Ik ga er niet vanuit dat Angelino op korte termijn verkocht gaat worden, anders zijn ze wel erg dom bezig bij PSV.

Gaat er niet alleen om wat PSV zou willen. Angelino lijkt me houdbaar voor PSV, maar bij een bod van 40 mln voor PSV en een jaarsalaris van 3 mln en topcompetitie in het vooruitzicht voor Angelino, wordt alles vloeibaar.

Niet Abels en Duarte, dat is lood om oud ijzer t.o.v. Behich. M.n. Teze lijkt mij een betere optie dan Behich.
 
Gaat er niet alleen om wat PSV zou willen. Angelino lijkt me houdbaar voor PSV, maar bij een bod van 40 mln voor PSV en een jaarsalaris van 3 mln en topcompetitie in het vooruitzicht voor Angelino, wordt alles vloeibaar.

Niet Abels en Duarte, dat is lood om oud ijzer t.o.v. Behich. M.n. Teze lijkt mij een betere optie dan Behich.
Teze is toch een rechtsback? Hopelijk gaan we niet nog een keer voor een Brenet-scenario
 
Teze is toch een rechtsback? Hopelijk gaan we niet nog een keer voor een Brenet-scenario
Lange tijd rechtsback gespeeld, maar speelt ook veel in het centrum (onder Van Bommel). Weet nu niet zo goed waar hij het beste tot zijn recht komt. Volgens mij is hij vooral wat potiger geworden, waardoor hij ook in het centrum gezet wordt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Artikel op BNdestem

Stukkie uit t artikel
Waar de Amsterdammers uiteindelijk Nicolás Tagliafico aan hun selectie konden toevoegen, kreeg PSV mede dankzij belangrijk werk van technisch manager John de Jong de sterke back van NAC bij de ploeg.
Kennelijk doet ie toch wel wat nuttigs
 
Ik denk dat Angelino veel beter word dan Tagliafico.
Puur als verdediger zeker niet. De killer mentaliteit van Tagliafico is geweldig. Zonder hem verloren ze de meeste punten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Puur als verdediger zeker niet. De killer mentaliteit van Tagliafico is geweldig. Zonder hem verloren ze de meeste punten.
Vind hem, zeker op 26, nog vrij wisselvallig af en toe. Ook in verdedigend opzich. Maar totaal gezien is hij op dit moment verder.

Angelino moet zeker verdedigend nog stappen maken. Maar vond hem in de eerste helft van het seizoen ook verdedigend vaak goed met een hele goede vecht mentaliteit.
 
De rechtsbuitens van de tegenstanders wanen zich in een speeltuin, en dat komt niet puur door Angelino. Rugdekking zie je zelden, dus ben je de Spanjaard voorbij, is de weg vrijwel vrij naar het doel...o.O
 
Ik vind hem de laatste tijd weinig progressie boeken. Ook gister kwam al het gevaar van Zwolle vanaf die kant. Hij was positioneel enorm zwak en werd door middelmatige aanvallers en middenvelders kinderlijk voorbij gelopen. Dan kunnen we hier veel commentaar hebben op Hendrix maar je ziet dat hij aan die kant veel moet opvangen en corrigeren waardoor hij eigenlijk niet meer aan andere dingen toe komt.
 
Ik vind hem de laatste tijd weinig progressie boeken. Ook gister kwam al het gevaar van Zwolle vanaf die kant. Hij was positioneel enorm zwak en werd door middelmatige aanvallers en middenvelders kinderlijk voorbij gelopen. Dan kunnen we hier veel commentaar hebben op Hendrix maar je ziet dat hij aan die kant veel moet opvangen en corrigeren waardoor hij eigenlijk niet meer aan andere dingen toe komt.
Zijn vrouw klaagde ook al. Totaal geen tijd meer. Niet meer uit eten, niet meer naar de bios. Nee, mevrouw Hendrix hoopt op een transfer voor Angelino. Ik hoop op een transfer van Jorrit.
 
ANGELINO EREDIVISIETALENT VAN HET JAAR
Angeliño is door de eredivisie uitgeroepen tot Talent van het Jaar. De Spaanse linksback van PSV groeide in Eindhoven binnen de kortste keren uit tot een dragende kracht. De van Manchester City overgenomen vleugelverdediger speelde in het team van Mark van Bommel een zeer belangrijke rol in de aanvalsopbouw. Angeliño is verkozen op basis van de statistieken van Opta, de officiële data supplier van de eredivisie.

angelino.jpg
 
Het schijnt dat City hem terug koopt voor 12 miljoen.

Klik!

Zou wel erg vervelend zijn. Hij is meer waard dan dit, en voor 12 miljoen hebben we niet zomaar een vervanger. Zeker niet meteen voor de voorrondes.
 
Het schijnt dat City hem terug koopt voor 12 miljoen.

Klik!

Zou wel erg vervelend zijn. Hij is meer waard dan dit, en voor 12 miljoen hebben we niet zomaar een vervanger. Zeker niet meteen voor de voorrondes.
Angelino mag wel weg hoor. Graag een slager als Tagliafico ervoor terug. Gewoon alles verkopen nu. Angelino wordt niet meer beter, en verdedigen kan hij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan