José Angeliño (V)

Voor de CL komt hij echter zwaar te kort, en daar ging het over.
En Pereiro niet? Volgens mij kan hij niet eens zonder Luuk in zijn buurt goed functioneren. Dat is gechargeerd gezegd uiteraard maar sinds Luuk veel helpt op het middenveld, doet Pereiro het veel beter.
 
En Pereiro niet? Volgens mij kan hij niet eens zonder Luuk in zijn buurt goed functioneren. Dat is gechargeerd gezegd uiteraard maar sinds Luuk veel helpt op het middenveld, doet Pereiro het veel beter.

Ik denk dat je Luuk sowieso nodig hebt in de CL. Hij wint sowieso al die kopduels daar. Altijd gevaarlijk bij standaardsituaties. Per wedstrijd bekijken hoe je het middenveld moet gaan invullen.
 
Sinds die vuist die hij maakte en even later de high 5 met Viergever toen ze beide Ziyech dwongen om de bal te verspelen, kan deze jongen niet meer stuk bij mij :fb:
 
Ziyach voelde zich behoorlijk vernederd lijkt me en in het nauw gedreven , prachtige aktie van zowel Viergever als Angelino inderdaad.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sinds die vuist die hij maakte en even later de high 5 met Viergever toen ze beide Ziyech dwongen om de bal te verspelen, kan deze jongen niet meer stuk bij mij :fb:
Ja, die vuist was geweldig. Probeerde er later nog beelden van terug te vinden voor een vriend die de wedstrijd had gemist, maar kon het niet meer vinden..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ziyach voelde zich behoorlijk vernederd lijkt me en in het nauw gedreven , prachtige aktie van zowel Viergever als Angelino inderdaad.

De vernedering kon niet groter zijn. Recht onder een vol uitvak en bij een 0-3 achterstand achteruit moeten lopen en eindigen met een doeltrap.
De ellende droop van zijn gezicht af. Je zou medelijden kunnen krijgen, maar dat kwam niet in me op. :p:D
 
Young-Pyo-Lee mogen we ook niet vergeten met zijn aanvallende rushes en vaak magistrale voorzetten bij de achterlijn.
 
Laten we dan ook Koning Pablo niet vergeten. ?
Ha, wat heb jij gedronken? Het gaat hier over klasselinksbacks die ooit het magische rood-wit van PSV hebben gedragen. :ROFL:
Rosario? Magistrale voorzetten vanaf de achterlijn? Ik heb ze niet/nooit gezien, maar hopelijk krijgen we die nog te zien.(Y)
 
Ha, wat heb jij gedronken? Het gaat hier over klasselinksbacks die ooit het magische rood-wit van PSV hebben gedragen. :ROFL:
Rosario? Magistrale voorzetten vanaf de achterlijn? Ik heb ze niet/nooit gezien, maar hopelijk krijgen we die nog te zien.(Y)
Was maar een grapje natuurlijk. ?
 
Ik zat meer te denken aan Michael Ball als we het over een top linksback hebben...

Maar prachtige beloning voor Angelino, heeft zich erg snel aan het PSV-niveau weten aan te passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan