José Angeliño (V)

Hoppa, Die is binnen. Verdediging is wel klaar voor volgend seizoen met Viergever, Angelino, Schwaab, Waarschijnlijk Dumfries, Obispo, Luckassen. Arias zal weggaan en ik denk Isimat ook. Misschien nog handig om een back-up-rechtsback te hebben. In de jeugd loopt volgens mij weinig bijzonders rond op rechtsback toch?
 
Hoppa, Die is binnen. Verdediging is wel klaar voor volgend seizoen met Viergever, Angelino, Schwaab, Waarschijnlijk Dumfries, Obispo, Luckassen. Arias zal weggaan en ik denk Isimat ook. Misschien nog handig om een back-up-rechtsback te hebben. In de jeugd loopt volgens mij weinig bijzonders rond op rechtsback toch?
Rosario misschien? Lijkt een beetje op een alleskunner.
 
Ik ken hem niet goed, dus ben heel benieuwd. Welkom!
 
Ik ben erg blij met deze aankoop! Heb hem vorig jaar bij NAC een aantal keer in actie mogen zien. Deze jongen was echt te goed voor Nac. Onder de supporters was hij ook de meest geliefde speler. die +/-5 miljoen lijkt echt een koopje in de huidige transfer markt. fijn dat hij zo vroeg al kan aansluiten zodat de verdediging al een redelijk faire start heeft in de voorbereiding om aan elkaar te wennen.
 
Best een leuke aankoop. Viel afgelopen jaar toch op in de competitie, wie weet gaat het wat worden. In ieder geval geen speler die alleen maar op de bank heeft gezeten. Stond ooit te boek als enorm talent, hopen dat hij de Bruma-kant opgaat.
 
Ik ben benieuwd. Wat ik van NAC heb gezien was ie een van de betere van dat elftal. Kijken wat ie een stap hoger kan laten zien..
 
Angelino: 'Ik volgde PSV sinds Karim Rekik er ging spelen'

link

De nieuwe linksback José Angelino van PSV legde vrijdag bij PSV uit waarom hij voor de club heeft gekozen.
,,Alles klopt. De mensen en faciliteiten", zei hij onder meer. ,,PSV volg ik al geruime tijd, sinds Karim Rekik er ging spelen. Vanaf dat moment dacht ik al dat ik daar wilde spelen."
 
Angelino: 'Ik volgde PSV sinds Karim Rekik er ging spelen'

link

De nieuwe linksback José Angelino van PSV legde vrijdag bij PSV uit waarom hij voor de club heeft gekozen.
,,Alles klopt. De mensen en faciliteiten", zei hij onder meer. ,,PSV volg ik al geruime tijd, sinds Karim Rekik er ging spelen. Vanaf dat moment dacht ik al dat ik daar wilde spelen."
Grappig dat hij het door Rekik is gaan volgen. De zin erop zie ik als fanpleasen.
 
Best een leuke aankoop. Viel afgelopen jaar toch op in de competitie, wie weet gaat het wat worden. In ieder geval geen speler die alleen maar op de bank heeft gezeten. Stond ooit te boek als enorm talent, hopen dat hij de Bruma-kant opgaat.

Ik hoop dan toch maar dat het een net even iets betere kant opgaat :p
 
Ik vond Angelino samen met Garcia de beste spelers bij NAC, ik verwacht er dan ook veel van. Hij neemt vaak vrije trappen, heeft een prima voorzet en leest de wedstrijd. Verdedigend is hij ook best sterk.
 
Ik heb Arias gevoel bij deze aankoop. Voor 5 miljoen echt een uitstekende deal. Meteen bij zijn eerste wedstrijd bij NAC had ik zijn naam in mijn geheugen opgeslagen
 
Terug
Bovenaan Onderaan