José Angeliño (V)

Juist.. topic kan dus uit de geruchten weg.. kon gisteren al..
en Rik is ondertussen ook wakker geloof ik..
 
Waarom eigenlijk Viergever gehaald, PSV had beter het geld in Gutierrez gestoken en van daaruit pas de selectie verder versterken met eventueel Angelino. Viergever is notabene blessuregevoelig.

Een Viegever transfervrij binnen te halen voor de ervaring op de cb positie is geen slecht idee mijns inzien i.v.m. we een jeugdige verdediging hebben op Swaab na.
Angelino moet ik het nog van zien of deze PSV waardig is een NAC is geen PSV maar deed het redelijk wat ik zag en een Dumfries voor op de rb lijkt mij een goed idee.
Maar zie i.p.v. Gutierrez liever Rodolfo Pizarro komen vanuit Mexico.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik ben juist meer overtuigd van Angelino dan van Dumfries. Maar uiteraard hoop ik dat beiden de sterren van de hemel gaan spelen :)
 
Nou, ik zie Angelino na dit weekend gepresenteerd worden, samen met Dumfries. Waarschijnlijk kosten beiden 5,5 miljoen euro per stuk.
 
Als dit lukt, vind ik dit toch verrassend. Een speler uit Engeland die naar Nederland komt.

Opgepikt op zijn 16e, aan diverse clubs uitgeleend maar momenteel nog niet klaar voor de top. Met 5 of 5,5 miljoen hebben ze zelfs een beetje winst gemaakt. Gewoon een verdienmodel....
 
Opgepikt op zijn 16e, aan diverse clubs uitgeleend maar momenteel nog niet klaar voor de top. Met 5 of 5,5 miljoen hebben ze zelfs een beetje winst gemaakt. Gewoon een verdienmodel....
Zeker een verdienmodel. Kijk anders naar Bruma en Rekik.
 
Ach, je begrijpt wat ik bedoel toch?

Ik begrijp wat je bedoelt.. maar ik kan het niet volgen..
het is net zo'n verhaal als met zo'n Zinchenko..

Die jongens kunnen zich gewoon beter ontwikkelen bij PSV dan neit eens bij de selectie te horen in Engeland.

Of ze die dan kopen of huren maakt niet zoveel het..
SOms moet je een stapje terug doen om er 2 vooruit te doen..
Daar gaat dit verhaal over..

En dat is in Nederland en je ziet dat steeds vaker juist..
 
Ik begrijp wat je bedoelt.. maar ik kan het niet volgen..
het is net zo'n verhaal als met zo'n Zinchenko..

Die jongens kunnen zich gewoon beter ontwikkelen bij PSV dan neit eens bij de selectie te horen in Engeland.

Of ze die dan kopen of huren maakt niet zoveel het..
SOms moet je een stapje terug doen om er 2 vooruit te doen..
Daar gaat dit verhaal over..

En dat is in Nederland en je ziet dat steeds vaker juist..
Geef mij nog eens een voorbeeld dan?

Een buitenlandse speler die vanuit de PL naar de eredivisie komt?
 
Geef mij nog eens een voorbeeld dan?

Een buitenlandse speler die vanuit de PL naar de eredivisie komt?
Angelino zelf is daar toch een voorbeeld van? Of begrijp ik je niet goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan