José Angeliño (V)

Aan de ene kant is het zo dat wij dit soort spelers anders niet kunnen binnenhalen, maar anderzijds schiet je er weinig mee op. We kunnen nu voor 12 miljoen op zoek naar een nieuwe linksback. Er zijn volgens mij niet veel linksbacks die zijn niveau (of iets hoger) hebben die je voor dat bedrag kan halen. Of je moet zoals Ajax geluk hebben met één of andere Zuid Amerikaan, maar dat risico is voor Psv vrij groot. Vrees dat wanneer dit waar is dat we er niet echt op vooruitgaan komend seizoen. Voorlopig zijn er alleen maar berichten/geruchten over spelers die gaan vertrekken. John de Jong ligt nog op het strand denk ik :). Over 5 weken spelen we volgens mij al voorronde ch.league.
 
Angelino mag wel weg hoor. Graag een slager als Tagliafico ervoor terug. Gewoon alles verkopen nu. Angelino wordt niet meer beter, en verdedigen kan hij niet.

We houden geen selectie meer over. Ik hoor alleen geruchten over spelers die weggaan en nauwelijks berichten over spelers die zullen komen. Voordat er een nieuw ingespeeld team staat is PSV mogelijk al uitgeschakeld voor de CL en loopt de voorbereiding op het seizoen nog als er al 6 competitiewedstrijden gespeeld zijn.
 
Poe, het zou wel een aderlating zijn, als beide backs PSV alweer na 1 seizoen verlaten.
 
Dat zou inderdaad vervelend zijn, maar iedereen die klaag over slechte deal: andere optie was huren. Dan ben je 'm ook na een jaar kwijt. Nu houd je er 7 mln aan over. Er zijn dagen dat ik minder rendement op een investering heb (a)

Zal ik dan maar eens een oude bekende dark horse van stal halen: Ronald Matarrita.
Wilde gok na blessure, maar kost ook niks ;)

 
Als het zo doorgaat bestaat de kans dat we op Viergever na de hele verdedigen kwijtraken.
De aanval kunnen we ook in zijn geheel verliezen en dan is het maar afwachten wie er blijft van het middenveld.

Een nieuw team is niet 1, 2, 3 ingespeeld dus de Champions League voorronde zal onder nog grotere druk komen te staan.
John de Jong en Mark van Bommel wacht veel werk.
 
Ai ai ai, dit zou heel vervelend zijn! Persoonlijk groot fan van hem, heerlijke technische speler! Laten we hopen dat hij kiest voor nog een jaar PSV. Als we Bergwijn, Lozano, De Jong, Schwaab hem, en dumfries kwijtraken.... dan wordt het wel een heel lastig verhaal.
 
Ben een tijd weg geweest van hier,maar ben weer terug.
Maar heeft Angelinio zelf helemaal geen zeggenschap over zijn toekomst?
Kan hij niet zeggen dat hij niet terug wil naar City,speler heeft zelf toch ook wat te bepalen in zijn transfer.
 
Inmiddels bevestigd door ED. Meer dan een gerucht. 12 miljoen voor zo'n back is een fooi. Als dit wat men bedoelt met creatieve oplossingen dan hoeft het voor mij niet. Zo maak je nooit een klapper. Met Lozano zelfde verhaal.
Precies dit.

Als het tegenvalt ben je 5,5 miljoen euro kwijt plus allerlei commissies en tekengelden. Wordt het 'n succes, dan maak je er 6,5 miljoen euro bruto winst op.

Op deze manier kom je geen stap verder.
 
Precies dit.

Als het tegenvalt ben je 5,5 miljoen euro kwijt plus allerlei commissies en tekengelden. Wordt het 'n succes, dan maak je er 6,5 miljoen euro bruto winst op.

Op deze manier kom je geen stap verder.
We zijn dus geen streep verder als Feyenoord.........een stelletje paupers
 
Inmiddels bevestigd door ED. Meer dan een gerucht. 12 miljoen voor zo'n back is een fooi. Als dit wat men bedoelt met creatieve oplossingen dan hoeft het voor mij niet. Zo maak je nooit een klapper. Met Lozano zelfde verhaal.


Eens. Toch heeft Rik hier een punt:



Rik Elfrink

@RikElfrink


Angeliño was vorig seizoen echt top. Een van de beste spelers van de eredivisie en verdedigend steeds beter. Het is zuur voor PSV dat de club hem voor relatief weinig geld kan kwijtraken aan Manchester City, maar zonder die clausule had hij waarschijnlijk niet voor PSV gespeeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan