José Angeliño (V)

Las dat deze jongen een bloedhekel heeft aan verdedigen....

Wat ik daarvan terug zie is een verdediger die aanvallend denkt, na de bal verovering niet standaard breed maar vaak succesvol naar voren over de flank spelen.
Daarom denk ik dat hij een veel groter rendement haalt als linkermiddenvelder. Wat een heerlijke voorzetten heeft hij toch en technisch zeer bekwaam.
 
Was zeer kritisch over zijn eerste optredens, en terecht denk ik, die waren niet goed. Maar gisteravond en afgelopen weekend heeft hij prima gespeeld. De eerste potjes vond ik hem op grote afstand verdedigen, positioneel verdedigend in het algemeen niet goed staan, maar dat doet hij de laatste wedstrijden echt stukken beter.

Laat ik niet te vroeg juichen, Brenet heeft ook goede periodes gekend, maar ik vind dat als je zeikt, dat je ook in staat moet zijn om complimenten te geven. Niet a la VI begin van het jaar je positie bepalen en dan dat het hele seizoen volhouden, ongeacht de ontwikkeling van een speler.
 
Aanvallend is hij zeer sterk, maar verdedigend maakt hij toch veel fouten. Dat is iets dat echt beter zal moeten.
 
Heerlijk spelertje!! Aanvallend als jetro willems inderdaad maar daar houdt de vergelijking ook op... deze man wil itt luie willems wel elke wedstrijd alles geven! Gaan we nog heel veel plezier van hebben
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heerlijk spelertje!! Aanvallend als jetro willems inderdaad maar daar houdt de vergelijking ook op... deze man wil itt luie willems wel elke wedstrijd alles geven! Gaan we nog heel veel plezier van hebben
Ja, zonder m af te willen vallen.. Verdedigend zat ie wel n paar keer goed mis.

Anderzijds, zijn aanname voor de 1-0, met sat meteen doordraaien daarmee krijg je bij mij ook de handen op elkaar.
 
"Verdedigen interesseert mij niet", aldus Angeliño in gesprek met De Telegraaf. "Mijn kwaliteiten zitten in het aanvallende gedeelte. Ja, ik sta nu eenmaal linksback. Maar ik beschouw mezelf niet als een verdediger."
Bron.

Ik snap het aantrekken van Behich ineens toch wat beter.:rolleyes:
 
"Verdedigen interesseert mij niet", aldus Angeliño in gesprek met De Telegraaf. "Mijn kwaliteiten zitten in het aanvallende gedeelte. Ja, ik sta nu eenmaal linksback. Maar ik beschouw mezelf niet als een verdediger."
Bron.

Ik snap het aantrekken van Behich ineens toch wat beter.:rolleyes:

Ik ook.
"Keepen interesseert mij niet", aldus Zoet in gesprek met De Telegraaf. "Mijn kwaliteiten zitten in het aanvallende gedeelte. Ja, ik sta nu eenmaal in de goal. Maar ik beschouw mezelf niet als een keeper."
 
"Verdedigen interesseert mij niet", aldus Angeliño in gesprek met De Telegraaf. "Mijn kwaliteiten zitten in het aanvallende gedeelte. Ja, ik sta nu eenmaal linksback. Maar ik beschouw mezelf niet als een verdediger."
Bron.

Ik snap het aantrekken van Behich ineens toch wat beter.:rolleyes:

Ik ook.
"Keepen interesseert mij niet", aldus Zoet in gesprek met De Telegraaf. "Mijn kwaliteiten zitten in het aanvallende gedeelte. Ja, ik sta nu eenmaal in de goal. Maar ik beschouw mezelf niet als een keeper."

"Waar interesseert me niet" aldus De Bouterbaas in gesprek met De Telegraaf. "Mijn kwaliteiten zitten in het aanvallende gedeelte. Ik sta dan wel als roepende aan de kant. Maar ik beschouw mezelf niet als een verdedigende poeper. Als ik schijt dan schijt ik goed." :poop::D;P
 
Angelino is aanvallend inderdaad geweldig, maar verdedigend staat hij nogal eens verkeerd. Behich in CL in de basis? I.g.v. de CL hebben we toch wel een verdediger nodig, ik vermoed zomaar dat we niet vooral op de helft van de tegenstander zullen spelen :sneaky:
 
Angelino is aanvallend inderdaad geweldig, maar verdedigend staat hij nogal eens verkeerd. Behich in CL in de basis? I.g.v. de CL hebben we toch wel een verdediger nodig, ik vermoed zomaar dat we niet vooral op de helft van de tegenstander zullen spelen :sneaky:

Toch vraag ik me af of Van Bommel Angelino zo snel op de bank zou zetten...
 
Angelino is aanvallend inderdaad geweldig, maar verdedigend staat hij nogal eens verkeerd. Behich in CL in de basis? I.g.v. de CL hebben we toch wel een verdediger nodig, ik vermoed zomaar dat we niet vooral op de helft van de tegenstander zullen spelen :sneaky:

Dat is waarschijnlijk de hoofdreden dat Aziz Behich gehaald is. In de CL kan PSV niet zo ver vooruit staan met zijn vleugelverdedigers.
 
Aparte houding, inderdaad. Aangeven dat je aanvallen leuker vindt, prima. Maar ik vraag me af of je met deze mentaliteit überhaupt luistert als de staf met die jongen aan bijvoorbeeld het defensief positioneren wil werken. Wellicht heeft het ook met een stukje volwassenheid te maken. Of moet hij een of andere voetbalfilosoof tegenkomen, die hem uitlegt dat aanvallen hetzelfde is als verdedigen.
 
Toch vraag ik me af of Van Bommel Angelino zo snel op de bank zou zetten...
Behich heeft hij zelf gehaald dus ik denk en hoop het wel. Angelino speelt goed, dat geef ik toe, maar zie meer een middenvelder in hem, en die hebben we al genoeg. Aanvallend draagt hij wel een grote steen bij. Toch lastig wat je met hem aan moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan