Met alle respect.... ik zie hier reacties over het niveau van feyenoord. Volgens mij zijn wij of gelijkwaardig of minder, afgezien van de stand....

Maar goed, je kijkt naar concurrenten vaak met een minder kritische bril op dan naar je eigen team.
We kunnen toch ook stellen dat feijenoord een mooie club voor m is. Ik geloof niet dat we bang hoeven te zijn dat ze daar een enorme kwaliteitsimpuls hebben..

Ik vind een Mauro een vergelijkbare kracht en die brengt m.i. meer.
 
We kunnen toch ook stellen dat feijenoord een mooie club voor m is. Ik geloof niet dat we bang hoeven te zijn dat ze daar een enorme kwaliteitsimpuls hebben..

Ik vind een Mauro een vergelijkbare kracht en die brengt m.i. meer.
Jorrit is en blijft een PSV-er. Dat weet hij zelf ook. Hij heeft gelijk dat ie nu lekker bij Feyenoord gaat ballen. Prima club voor 'm. Ik gun hem het beste, behalve tegen PSV.
 
Hendrix naar Fortuna Düsseldorf

Mooi dat hij weer aan spelen toekomt. Toch zonde hoe het is verlopen, net niet ertussen gekomen e/o vertrouwen gekregen in Rusland, en vanaf het begin was ook duidelijk dat Slot het totaal niet in hem zag zitten. Terwijl hij gezien wat hij heeft bijgedragen bij PSV in principe toch echt beter moet kunnen dan 2e Bundesliga. Wellicht promoveert 'ie, of pikt een andere Bundesliga-club hem bijvoorbeeld op na wat meer speeltijd.
 
Hendrix naar Fortuna Düsseldorf

Mooi dat hij weer aan spelen toekomt. Toch zonde hoe het is verlopen, net niet ertussen gekomen e/o vertrouwen gekregen in Rusland, en vanaf het begin was ook duidelijk dat Slot het totaal niet in hem zag zitten. Terwijl hij gezien wat hij heeft bijgedragen bij PSV in principe toch echt beter moet kunnen dan 2e Bundesliga. Wellicht promoveert 'ie, of pikt een andere Bundesliga-club hem bijvoorbeeld op na wat meer speeltijd.
Kan hij in ieder geval gewoon weer PSV fan zijn :)
 
Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.

Maar nu Dusseldorf, dat is toch ook wel een mooie en grote club en herenigd met Jordy de Wijs. Dicht bij huis, alleen wel een beetje uit het zicht in de 2.Liga
 
Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.

Maar nu Dusseldorf, dat is toch ook wel een mooie en grote club en herenigd met Jordy de Wijs. Dicht bij huis, alleen wel een beetje uit het zicht in de 2.Liga
Kan me ook wel voorstellen dat je na jaren eredivisie bij PSV ook gewoon die buitenlandse competities wil, versus een subtopper in NL.
 
Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.

Maar nu Dusseldorf, dat is toch ook wel een mooie en grote club en herenigd met Jordy de Wijs. Dicht bij huis, alleen wel een beetje uit het zicht in de 2.Liga
Met van Gaal weet je het maar nooit. 😂
 
Toch wel veel financieel gedreven keuzes van hem. Niet erg, maar wel een keuze om dan minder te spelen. Zou prima bij een team kunnen draaien in NL die voor plek 5-8 spelen.

Maar nu Dusseldorf, dat is toch ook wel een mooie en grote club en herenigd met Jordy de Wijs. Dicht bij huis, alleen wel een beetje uit het zicht in de 2.Liga

Leuke stad ook en het 2e niveau in Duitsland leeft ook prima onder de fans daar dus an sich geen gekke stap voor iemand met zijn kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Hendrix naar Fortuna Düsseldorf

Mooi dat hij weer aan spelen toekomt. Toch zonde hoe het is verlopen, net niet ertussen gekomen e/o vertrouwen gekregen in Rusland, en vanaf het begin was ook duidelijk dat Slot het totaal niet in hem zag zitten. Terwijl hij gezien wat hij heeft bijgedragen bij PSV in principe toch echt beter moet kunnen dan 2e Bundesliga. Wellicht promoveert 'ie, of pikt een andere Bundesliga-club hem bijvoorbeeld op na wat meer speeltijd.
Ongelooflijk dat we met hem kampioen zijn geworden. Past in het rijtje Kromkamp, Zonneveld, Nijland, Behich, van Ankeren, Scheepers, Koot, Klomp, Lodewijks, enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan