Maar ook in zijn latere periode vond ik het team beter lopen als hij erin stond. We misten iemand die continu liep te jagen en fel was. Ik denk dat hij ook een goede toevoeging zou zijn met Gotze.

Een team met Gotze, Hendriks, Mauro en Dumfries zou zo maar kunnen werken. Ik ben ervan overtuigt dat je in Nederland met dergelijke spelers op die plekken (backs, centraal en nr10) een heel uit kunt komen puur op inzet. Dan hoeven ze nog niet eens veel (aan de bal) kunnen, gewoon verder middelmaat. Ook Ajax zou daarmee problemen hebben. Op Blind, Berghuis, Tadic en de Gremlins versie van Thor allemaal 1 man, geen ruimte geven. Dan zijn ze nergens denk ik.
Ik vind hem soms dramatisch spelen op het eind. Te laat bij ingrepen, verkeerde passes, erg onrustig.
 
Ik vind hem soms dramatisch spelen op het eind. Te laat bij ingrepen, passeert, erg.
De vraag: zijn de vervangers dan beter of evenwaardig, een jeugdspeler ""afserveren"" en de vervangers er niet veel meer zelfs minder van bakken
Sangare is de uitzondering al de rest op zijn plaats zijn gewoon geen verbetering , Veerman moet het nog bewijzen .
 
Laatst bewerkt:
De vraag: zijn de vervangers dan beter of evenwaardig, een jeugdspeler ""afserveren"" en de vervangers er niet veel meer zelfs minder van bakken
Sangare is de uitzondering al de rest op zijn plaats zijn gewoon geen verbetering , Veerman moet het nog bewijzen .
Hendrix hoefde niet weg, toch? Dat was zijn keuze. Voor mij was het inderdaad ook prima als Guti of Thomas vertrokken was.
 
Klopt, in een ander interview zei hij dat ook letterlijk. De clickbait quote machine is weer bezig.
Uiteraard moet je deze quote weer met dezelfde bak zout nemen als zoveel wat er in de media of op het internet geplempt wordt.
Het enige wat nuttig is om te weten, maar daar doen voetballers (hun managers?) toch niets mee want dat levert beiden minder op,
is dat je beter gewoon bij je club kunt blijven waar je succes hebt in plaats van ergens in het buitenland op een reservebank heimwee naar huis
te gaan krijgen.
Maar ja, dan krijgen clubs hun financiele plaatjes niet meer rond en geld gaat inmiddels al lang boven clubliefde.
Al kloppen nieuwe aankopen bij hun eerste doelpunt voor hun club nog zo hard op het logo op hun shirt.

Het zal wennen zijn de prima VWO leerling Jorrit Hendrix , smaakmaker in de bus in 2016 van Zwolle naar Eindhoven, matchwinnaar in de Gelredome toen we
de punten hard nodig hadden enzovoorts in het Feijenoord shirt bezig te zien.
Toch, Jorrit, veel succes.
 
Uiteraard moet je deze quote weer met dezelfde bak zout nemen als zoveel wat er in de media of op het internet geplempt wordt.
Het enige wat nuttig is om te weten, maar daar doen voetballers (hun managers?) toch niets mee want dat levert beiden minder op,
is dat je beter gewoon bij je club kunt blijven waar je succes hebt in plaats van ergens in het buitenland op een reservebank heimwee naar huis
te gaan krijgen.
Maar ja, dan krijgen clubs hun financiele plaatjes niet meer rond en geld gaat inmiddels al lang boven clubliefde.
Al kloppen nieuwe aankopen bij hun eerste doelpunt voor hun club nog zo hard op het logo op hun shirt.

Het zal wennen zijn de prima VWO leerling Jorrit Hendrix , smaakmaker in de bus in 2016 van Zwolle naar Eindhoven, matchwinnaar in de Gelredome toen we
de punten hard nodig hadden enzovoorts in het Feijenoord shirt bezig te zien.
Toch, Jorrit, veel succes.

Die wedstrijd in de Gelderdome, ik weet het nog goed, Vitesse was veel beter, maar uiteindelijk was daar Hendrix, na een geweldig uitgespeelde aanval:

Hij blijft voor mij een echte PSVer.
 
Met alle respect.... ik zie hier reacties over het niveau van feyenoord. Volgens mij zijn wij of gelijkwaardig of minder, afgezien van de stand....

Maar goed, je kijkt naar concurrenten vaak met een minder kritische bril op dan naar je eigen team.
 
Terug
Bovenaan Onderaan