Spelen in premier league en goed salaris. Ik snap het wel. Maar vind hendrix niet een speler die in de winterstop vertrekt. Tenzij echt een once in a lifetime opportunity komt. Maar dat is meer gevoelsmatig
 
Ik denk niet dat Hendrix PSV gaat verlaten voor West Ham anders gewoon de hoofdprijs vragen.
Ik denk dat West Ham, waar spelers als Arnautovic, Lanzini en Felipe Anderson spelen, een geweldige stap zou zijn voor Hendrix. Ik vraag me zelfs af of hij dat niveau wel aankan, maar misschien kan hij dan op den duur Noble opvolgen. Mijn gevoel zegt dat Hendrix meer een speler is voor de Bundesliga, bij een mooie subtopper als Hoffenheim of Bayer Leverkusen.
 
Het niveau lag weer wat hoger dan Utrecht en Hendrix zakt finaal door het ijs. Iedere grote wedstrijd hetzelfde verhaal.

Natuurlijk balt het niet lekker met het niveau dat Angeliño vandaag haalde vlak achter je, maar dit is geen incident meer. Banken aub. Dit gun ik hem ook niet, om zo voor het oog van de wereld keer op keer voor schut gezet te worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het niveau lag weer wat hoger dan Utrecht en Hendrix zakt finaal door het ijs. Iedere grote wedstrijd hetzelfde verhaal.

Natuurlijk balt het niet lekker met het niveau dat Angeliño vandaag haalde vlak achter je, maar dit is geen incident meer. Banken aub. Dit gun ik hem ook niet, om zo voor het oog van de wereld keer op keer voor schut gezet te worden.
Hendrix kan een niveau hoger dan Utrecht best wel aan maar dan moet alles kloppen en moeten anderen in het veld een hoog niveau halen. Als hij te veel moet doen dan zie je ook vaker zijn fouten. Het feit dat hij zoveel balcontact had is überhaupt een teken aan de wand. Want Hendrix moet eigenlijk zo min mogelijk aan de bal zijn. Mijn conclusie is dan ook dat hij zeer slecht was maar ook dat een Pereiro zoveel verstoppertje speelde en niet zijn verantwoordelijkheid nam als diegene die wel iets met de bal kan, dat Hendrix vaker dan hem werd aangespeeld. En meestal levert Hendrix zelf de bal snel bij Bergwijn of naar Angelino maar die laatste was zelf al super slecht en Malen kon weinig doen op die plek.
Vervolgens begreep ik niet dat van Bommel tot de 80e met dezelfde falende formatie bleef spelen. Nog even en hij had Isimat en Ramselaar ingebracht. Bah!
 
Ik mis alleen in bovenstaande verhaal de rol van compaan Rosario. Dat Hendrix (te) veel aan de bal komt en ook nog eens door Hendrix niet aangespeeld wordt, ligt dat een beetje aan hem?
 
Ik mis alleen in bovenstaande verhaal de rol van compaan Rosario. Dat Hendrix (te) veel aan de bal komt en ook nog eens door Hendrix niet aangespeeld wordt, ligt dat een beetje aan hem?
Rosario was niet top maar ook niet slecht. Ik heb minstens 5 slimme ballen naar voren van hem gezien en hij stond vaak goed. Verdedigend vond ik hem niet goed maar dat heeft ook met de balvaardigheid van een Eriksen en Dembele te maken. Hij kon hen niet bijbenen.
 
Rosario was niet top maar ook niet slecht. Ik heb minstens 5 slimme ballen naar voren van hem gezien en hij stond vaak goed. Verdedigend vond ik hem niet goed maar dat heeft ook met de balvaardigheid van een Eriksen en Dembele te maken. Hij kon hen niet bijbenen.

Rosario was niet top, maar een van de weinigen die af en toe vooruit dacht. Pablo en Denzel zijn wat minder na hun schoolreisje bij Oranje. Hoort gewoon bij de ontwikkeling, zo'n dipje. Lekker laten staan.
 
Rosario was niet top, maar een van de weinigen die af en toe vooruit dacht. Pablo en Denzel zijn wat minder na hun schoolreisje bij Oranje. Hoort gewoon bij de ontwikkeling, zo'n dipje. Lekker laten staan.

Dat vind ik ook, maar er moet wel wat gaan gebeuren. Anders kost het je punten tegen Groningen.

Wachten op een schorsing of blessure is mijns inziens te pover. Dat spelers verzuipen kan je niet alleen de verzuipende speler aanrekenen. Alle personen in zijn directe omgeving zijn daar ook debet aan. Allen.

Stel, stel dat Hendrix, Pereiro en Dumfries slecht spelen en de verbindingspeler tussen die drie niet, dan klopt de analyse waarschijnlijk niet. Dan ligt het waarschijnlijk juist aan die verbindingsspeler. En dat zit hem niet in die paar balcontacten met de juiste intentie.
Ik wil daarmee Rosario niet bashen, ik wil dat PSV wint en constateerde al dikke haarscheurtjes bij Hendrix/Rosario tegen Emmen, logisch dat het dan ook niet goed gaat tegen de Spurs. In dit geval was het dik zichtbaar bij Hendrix; het zou me niet verbazen als het een andere keer bij Rosario zichtbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Doorgaans vind ik Jorrit in toppers juist erg sterk. Ook 3 jaar geleden in de Champions League vond ik hem een van de besten tegen grote ploegen. Maar je moet hem wel laten doen wat hij kan, en niet wat hij niet kan. Neemt niet weg dat hij met afstand de zwakste PSV'er was gisteravond. Nou, dat kan een keer gebeuren, zeker als je tegenstanders gewoon veel beter zijn.
 
Doorgaans vind ik Jorrit in toppers juist erg sterk. Ook 3 jaar geleden in de Champions League vond ik hem een van de besten tegen grote ploegen. Maar je moet hem wel laten doen wat hij kan, en niet wat hij niet kan. Neemt niet weg dat hij met afstand de zwakste PSV'er was gisteravond. Nou, dat kan een keer gebeuren, zeker als je tegenstanders gewoon veel beter zijn.
Het is niet één keer, het is dit seizoen in iedere grote wedstrijd...
 
Het niveau lag weer wat hoger dan Utrecht en Hendrix zakt finaal door het ijs. Iedere grote wedstrijd hetzelfde verhaal.

Natuurlijk balt het niet lekker met het niveau dat Angeliño vandaag haalde vlak achter je, maar dit is geen incident meer. Banken aub. Dit gun ik hem ook niet, om zo voor het oog van de wereld keer op keer voor schut gezet te worden.
Jorrit Netniks.
 
Het is niet één keer, het is dit seizoen in iedere grote wedstrijd...

Klopt. Hij is ook gewoon te traag. Komt gewoon tekort voor elk niveau hoger dan PSV. Enige grote wedstrijd die hij wel goed speelde was tegen Ajax. Die wedstrijd moet je hem altijd laten spelen. Dan komt de PSV-supporter in hem los en komen er extra krachten bij hem vrij.
 
Dat is ongepast voor een speler die werkelijk alles geeft. Ook al zakt hij tegen de echte groten een keer of wat door het ijs. Maak dan grappen over Pereiro, die nog altijd niet het maximale uit zichzelf weet te halen, maar van wie je weet dat er meer in zit.
Was geen grap. Het is het gewoon net niet bij hem. Zijn inzet is ongekend en daarom zal ik hem nooit afvallen, maar het is een jongen die ik beoordeel als speler van PSV, en niet als een speler van NEC. Inzet alleen is niet genoeg om basisspeler te zijn bij PSV. Nuttige kracht voor de eredivisie, voor de rest net niet. Pereiro zit ook niet meer in. Doet ook dit seizoen zijn uiterste best, dus ook prima. Bergwijn, daar zit juist nog veel meer in dan dat hij laat zien. Klinkt raar, maar die betrap ik juist vaak op een wat mindere inzet/motivatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan