Even gegoogled: 2015/16 12 + 1 pingel, 2016/17: 9 + 1 pingel, 2017/18: 11. Totaal 32 in 3 seizoenen = gemiddeld 10.6 per seizoen. Dan zat ik er met 7 een stuk dichter bij dan 15+.;)

Overigens verbaast het me wel dat er maar zo weinig penalties bij zitten.

Wanneer je naar de speelminuten kijkt van Pereiro kijkt zie je bijvoorbeeld ook dat hij vorig seizoen maar ongeveer 20 wedstrijden gespeeld heeft aan minuten (minder dan 1800). Trek dit door naar 30 wedstrijden en je zit op ruim 15 doelpunten.

We zullen weer terug gaan naar Jorrit. Ik ben benieuwd of hij zijn basisplek kan behouden met de ontwikkeling van Rosario en Guti erbij.
 
Even gegoogled: 2015/16 12 + 1 pingel, 2016/17: 9 + 1 pingel, 2017/18: 11. Totaal 32 in 3 seizoenen = gemiddeld 10.6 per seizoen. Dan zat ik er met 7 een stuk dichter bij dan 15+.;)

Overigens verbaast het me wel dat er maar zo weinig penalties bij zitten.

Pereiro heeft lang niet alle wedstrijden gespeeld en ook vaak maar gedeeltes van wedstrijden.
 
VI PRO komt op basis van de statistieken tot de conclusie dat Hendrix tegen Ajax in de duels de sterkste was, en van alle centrale middenvelders ook veruit het meeste percentage van zijn passes vooruit stuurde. Het aggressief de ruimte verdedigen met een blok van twee voor de verdediging lijkt Jorrit precies te passen.

Passes vooruit Hendrix 53,8%, Rosario 24,0%, Schöne 27,3%, Eijting 34,9%, Van de Beek 11,8%, gewonnen duels 55,6%, Rosario 50,0%, Schöne 33,3%, Eijting 14,3%, Van de Beek 40,0%. Forse verschillen.
 
Passes vooruit Hendrix 53,8%, Rosario 24,0%, Schöne 27,3%, Eijting 34,9%, Van de Beek 11,8%, gewonnen duels 55,6%, Rosario 50,0%, Schöne 33,3%, Eijting 14,3%, Van de Beek 40,0%. Forse verschillen.

Schöne heeft voor de camera's van de NOS al verklaard waar zijn lage percentage gewonnen duels aan lag: "Ik speelde natuurlijk maar één helft, ik werd vervangen door Donny. Als je naar zijn statistieken kijkt, hebben we samen ruim 73% van onze duels gewonnen. Alleen op basis daarvan had Ajax het verdiend te winnen. Virtueel staan wij wat mij betreft gewoon bovenaan".
 
Schöne heeft voor de camera's van de NOS al verklaard waar zijn lage percentage gewonnen duels aan lag: "Ik speelde natuurlijk maar één helft, ik werd vervangen door Donny. Als je naar zijn statistieken kijkt, hebben we samen ruim 73% van onze duels gewonnen. Alleen op basis daarvan had Ajax het verdiend te winnen. Virtueel staan wij wat mij betreft gewoon bovenaan".

:unsure: Schöne is geen rekenwonder. :lmao:
 
Schöne heeft voor de camera's van de NOS al verklaard waar zijn lage percentage gewonnen duels aan lag: "Ik speelde natuurlijk maar één helft, ik werd vervangen door Donny. Als je naar zijn statistieken kijkt, hebben we samen ruim 73% van onze duels gewonnen. Alleen op basis daarvan had Ajax het verdiend te winnen. Virtueel staan wij wat mij betreft gewoon bovenaan".
:ROFL:
 
Schöne heeft voor de camera's van de NOS al verklaard waar zijn lage percentage gewonnen duels aan lag: "Ik speelde natuurlijk maar één helft, ik werd vervangen door Donny. Als je naar zijn statistieken kijkt, hebben we samen ruim 73% van onze duels gewonnen. Alleen op basis daarvan had Ajax het verdiend te winnen. Virtueel staan wij wat mij betreft gewoon bovenaan".

Ha, ha, geweldig! Ik weet niet eens of dit nu waar is of niet.
 
Zo beredeneerd is Ajax elk seizoen virtueel de landskampioen......maar wat koop je ervoor Wijsneus....feit is en blijft dat degene die uiteindelijk op de platte kar met de Schaal mag pronken de beste is...
 
Hendrix begint steeds beter en belangrijker te worden voor PSV. In deze vorm is hij echt beter dan Strootman voor Oranje.
 
Sttt, laat Jorrit zich maar lekker concentreren op PSV
maak je geen zorgen. De bondscoach vond het niet nodig om psv-ajax te zien, kennelijk was dat niet een wedstrijd met veel (aanstaande) spelers voor hem. Dit i.i.t. ajax-heracles eerder dit seizoen...
 
maak je geen zorgen. De bondscoach vond het niet nodig om psv-ajax te zien, kennelijk was dat niet een wedstrijd met veel (aanstaande) spelers voor hem. Dit i.i.t. ajax-heracles eerder dit seizoen...
Hahahaha, echt? Waar was ie dan?
 
Zo beredeneerd is Ajax elk seizoen virtueel de landskampioen......maar wat koop je ervoor Wijsneus....feit is en blijft dat degene die uiteindelijk op de platte kar met de Schaal mag pronken de beste is...
Het is al jaren dit: Ajax de poen en PSV kampioen.
 
in Zuid-Amerika bij boca juniors als ik het goed heb.

Nee, volgens Tom bij studio voetbal was hij bij Baca Gjuniors... Fredgse zal daar ook wel spelen. (ik weet dat dit de juiste uitspraak is maar ik irriteer me er helemaal kapot aan)
 
VI PRO komt op basis van de statistieken tot de conclusie dat Hendrix tegen Ajax in de duels de sterkste was, en van alle centrale middenvelders ook veruit het meeste percentage van zijn passes vooruit stuurde. Het aggressief de ruimte verdedigen met een blok van twee voor de verdediging lijkt Jorrit precies te passen.

Passes vooruit Hendrix 53,8%, Rosario 24,0%, Schöne 27,3%, Eijting 34,9%, Van de Beek 11,8%, gewonnen duels 55,6%, Rosario 50,0%, Schöne 33,3%, Eijting 14,3%, Van de Beek 40,0%. Forse verschillen.
Schwaab ramde er toch ook een aantal naar voren en bood daarmee de PSV fans spektakel.
 
Geruchtje van een minder betrouwbare bron: de Spurs zouden interesse hebben in Hendrix.

En Bergwijn. Hendrix en Bergwijn zijn niet te koop. Dat ze 80 miljoen teveel vinden voor Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong kan ik wel begrijpen.
Als ze Hendrix en Bergwijn willen kopen van PSV zal er wel te praten zijn voor een bedrag van € 70 miljoen per speler. :maniac: ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan