Voor Hendrix zelf zou het een leuke stap zijn: toch een subtopper in een betere competitie. Vanuit daar kun je je weer in de kijker speler van de grotere clubs.
PSV vraagt 8-10 miljoen. Poeh poeh. Isimat 6, Hendrix 9, De Jong zal ook niet meer kosten dan 7,5 en Zoet zal met hun beleid ook voor 10-12 miljoen weggaan. Clubs kunnen dus voor nog geen 35 miljoen de hele as opkopen van een kampioenselftal. En dan hebben 3 van de 4 spelers een leeftijd dat je ze kunt doorverpatsen. Ondertussen vangt de concurrent de helft voor 1 speler die alleen tegen degradatiekandidaten heeft geschitterd, en die nul komma niks heeft bewezen. PSV wordt zo langzamerhand de Action van de voetbalclubs.

Hendrix zelf kun ik het van harte. Altijd goed gewerkt, altijd 100% ingezet. het 5-0 drama tegen Willem II was toen hij er niet bij was, en ik denk niet dat dit toeval was. Een jongen die veel werk verricht wat anderen laten liggen. Jammer voor PSV, maar mocht hij gaan, dan wens ik hem alle succes.

Geen speld tussen te krijgen, met de aanmerking dat je bij de Action ook echt vaak troep krijgt.
 
Ik vond Hendrix in de samenvatting PSV-Valencia niet echt sterk spelen: steeds net te laat zowel aanvallend als verdedigend. En veel van die van Ginkelachtige quasi-verdedigende acties, lees: meelopen maar niets doen.
 
Ik vond Hendrix in de samenvatting PSV-Valencia niet echt sterk spelen: steeds net te laat zowel aanvallend als verdedigend. En veel van die van Ginkelachtige quasi-verdedigende acties, lees: meelopen maar niets doen.
Misschien dat die positie dat met zich meebrengt om wat voor reden dan ook?
 
Ik vond Hendrix in de samenvatting PSV-Valencia niet echt sterk spelen: steeds net te laat zowel aanvallend als verdedigend. En veel van die van Ginkelachtige quasi-verdedigende acties, lees: meelopen maar niets doen.

Niet mee eens. Sterker nog, vond hem met Bergwijn en Dumfries de beteren.
Hendrix knapte veel werk op, corrigeerde veel en zette ook menige aanval op. Met Pereiro als aanvallende middenvelder is een speler als Hendrix een must.
Toen Valencia in de 2e helft voetballend gezien niet de overhand kon krijgen, werd wat vervelend gedrag getoond. Beetje theater, af en toe een stevige overtreding. Ook dan geeft Hendrix een signaal af, en vecht terug.
 
Ik vond Hendrix in de samenvatting PSV-Valencia niet echt sterk spelen: steeds net te laat zowel aanvallend als verdedigend. En veel van die van Ginkelachtige quasi-verdedigende acties, lees: meelopen maar niets doen.

Gelukkig speelde Hendrix langer dan de samenvatting. ;) Ik vond hem wel goed spelen.

Niet mee eens. Sterker nog, vond hem met Bergwijn en Dumfries de beteren.
Hendrix knapte veel werk op, corrigeerde veel en zette ook menige aanval op. Met Pereiro als aanvallende middenvelder is een speler als Hendrix een must.

Mee eens
 
Ik vind het jammer dat ik zelf ook tot de conclusie kom dat niet Rosario maar Hendrix plaats zou moeten maken voor Gutti. Jorrit is een ras-PSV’er die in de jeugd een duidelijke NEE met grote letters zei tegen Overmars die een aantal keren aan hem trok. Als er een speler binnen deze selectie is die PSV nooit in de steek zou laten, dan is dat Jorrit wel. Hoop dat hij volgend jaar een goede transfer maakt.
 
Ik vind het jammer dat ik zelf ook tot de conclusie kom dat niet Rosario maar Hendrix plaats zou moeten maken voor Gutti. Jorrit is een ras-PSV’er die in de jeugd een duidelijke NEE met grote letters zei tegen Overmars die een aantal keren aan hem trok. Als er een speler binnen deze selectie is die PSV nooit in de steek zou laten, dan is dat Jorrit wel. Hoop dat hij volgend jaar een goede transfer maakt.

Je zou, als je meer zekerheid zou willen inbouwen, ook Hendrix-Guti-Rosario op het middenveld kunnen neerzetten.
 
Je zou, als je meer zekerheid zou willen inbouwen, ook Hendrix-Guti-Rosario op het middenveld kunnen neerzetten.
En daarmee het scorend vermogen (15+ goals bij een volledig seizoen) van Pereiro inleveren. Een 3 mans blok op het middenveld is echt te defensief voor PSV en Guti moet echt wat verder terugspelen, die kan je niet op de CAM positie zetten.
 
En daarmee het scorend vermogen (15+ goals bij een volledig seizoen) van Pereiro inleveren. Een 3 mans blok op het middenveld is echt te defensief voor PSV en Guti moet echt wat verder terugspelen, die kan je niet op de CAM positie zetten.

Toch meer dan prima? Zeer welkom in de Champions League wanneer je een voorsprong krijgt en deze wilt behouden.
 
En daarmee het scorend vermogen (15+ goals bij een volledig seizoen) van Pereiro inleveren. Een 3 mans blok op het middenveld is echt te defensief voor PSV en Guti moet echt wat verder terugspelen, die kan je niet op de CAM positie zetten.
Gaat Pereiro er 15 maken zonder de penalties mee te tellen? Ik geloof er niks van, eerder een stuk of 7.
 
Gaat Pereiro er 15 maken zonder de penalties mee te tellen? Ik geloof er niks van, eerder een stuk of 7.
Dan heb je niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Daarnaast tellen de pingels ook gewoon mee als doelpunt, en gelet op het verleden durf ik nu niemand anders aan te wijzen die ze met dezelfde zekerheid binnenschiet als Pereiro. Ook prettig om erbij te hebben.
 
Dan heb je niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Daarnaast tellen de pingels ook gewoon mee als doelpunt, en gelet op het verleden durf ik nu niemand anders aan te wijzen die ze met dezelfde zekerheid binnenschiet als Pereiro. Ook prettig om erbij te hebben.
Even gegoogled: 2015/16 12 + 1 pingel, 2016/17: 9 + 1 pingel, 2017/18: 11. Totaal 32 in 3 seizoenen = gemiddeld 10.6 per seizoen. Dan zat ik er met 7 een stuk dichter bij dan 15+.;)

Overigens verbaast het me wel dat er maar zo weinig penalties bij zitten.
 
Even gegoogled: 2015/16 12 + 1 pingel, 2016/17: 9 + 1 pingel, 2017/18: 11. Totaal 32 in 3 seizoenen = gemiddeld 10.6 per seizoen. Dan zat ik er met 7 een stuk dichter bij dan 15+.;)

Overigens verbaast het me wel dat er maar zo weinig penalties bij zitten.

Scheelt dat van Ginkel er veel genomen heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan