Hendrix staat schijnbaar in de belangstelling van een aantal (buitenlandse?) clubs, maar men wil hem dan graag huren. PSV wil echter alleen verkopen en vraagt een transfersom van 'een paar miljoen euro'.
 
Hendrix staat schijnbaar in de belangstelling van een aantal (buitenlandse?) clubs, maar men wil hem dan graag huren. PSV wil echter alleen verkopen en vraagt een transfersom van 'een paar miljoen euro'.

Vind ik eigenlijk raar, laat Hendrix gewoon een jaar naar het buitenland gaan als er een club tussen zit die hij zelf ziet zitten, op voorwaarde van een jaartje bijtekenen en de hurende club betaald zijn salaris en een kleine tekenbonus om het verlengen te dekken. Doet hij het goed is ie daarna waarschijnlijk meer waard dan nu zo aan het einde van een verloren seizoen. Doet hij het niet goed dan blijft zijn transferwaarde slechts "een paar miljoen euro" maar is ie een ervaring rijker. Voor een MLS team, een Italiaanse promovendus, een Duitse degradatiekandidaat of bij een Belgische middenmoot club zou Hendrix echt wel een sterkhouder kunnen zijn/worden (zoals de route van Vormer).
 
Vind ik eigenlijk raar, laat Hendrix gewoon een jaar naar het buitenland gaan als er een club tussen zit die hij zelf ziet zitten, op voorwaarde van een jaartje bijtekenen en de hurende club betaald zijn salaris en een kleine tekenbonus om het verlengen te dekken. Doet hij het goed is ie daarna waarschijnlijk meer waard dan nu zo aan het einde van een verloren seizoen. Doet hij het niet goed dan blijft zijn transferwaarde slechts "een paar miljoen euro" maar is ie een ervaring rijker. Voor een MLS team, een Italiaanse promovendus, een Duitse degradatiekandidaat of bij een Belgische middenmoot club zou Hendrix echt wel een sterkhouder kunnen zijn/worden (zoals de route van Vormer).
Vraag is wel of Hendrix dat wil. Transverij zijn er meer clubs om uit te kiezen en vaak voor de speler een hogere vergoeding.
 
Waarom moet Hendrix eigenlijk zo nodig weg? Is toch een prima 12de man? O.a. kind van de club, ervaren, en altijd volle inzet; zo belachelijk slecht als hij vaak wordt weggezet is hij echt niet.

Hendrix moet helemaal niet weg, maar hij staat open voor een buitenlands avontuur en PSV wil meewerken. Wat mij betreft blijft hij nog een jaar, vind dat hij het prima deed in de wedstrijden onder Schmidt.
 
Hendrix moet helemaal niet weg, maar hij staat open voor een buitenlands avontuur en PSV wil meewerken. Wat mij betreft blijft hij nog een jaar, vind dat hij het prima deed in de wedstrijden onder Schmidt.

Jawel. Moet wel weg. Niet om hem. Niet om zijn kwaliteit. Wel om het feit dat hij er te lang is. Net als Zoet. Die hebben het maximale er wel uitgehaald hier. Dan moet je gaan. Helaas voor beiden niet toen ze er het beste op stonden. Zoet was na Atletico minstens 10 miljoen waard.
Hoe dan ook, voor de frisheid van een team is het soms goed als er wat spelers vertrekken die er al een tijdje rondlopen. Zeker als het spelers betreft die hun basisplaats zijn kwijtgeraakt.
 
Waarom moet Hendrix eigenlijk zo nodig weg? Is toch een prima 12de man? O.a. kind van de club, ervaren, en altijd volle inzet; zo belachelijk slecht als hij vaak wordt weggezet is hij echt niet.

Is ook zo natuurlijk, komt ie voor in je plannen dan moet je dat uitspreken en t contract verlengen. Komt ie niet voor in de plannen is verkoop t logischste nu we er nog wat voor kunnen krijgen, of bovenstaande constructie n oplossing. Wil hij niet bijtekenen dan is het aan de technische staf of je m gebruikt met de consequentie dat hij transfervrij vertrekt na dit seizoen.
 
Waarom moet Hendrix eigenlijk zo nodig weg? Is toch een prima 12de man? O.a. kind van de club, ervaren, en altijd volle inzet; zo belachelijk slecht als hij vaak wordt weggezet is hij echt niet.
Mee eens. Als we dan toch gaan opruimen, doe het dan op de juiste volgorde.
PSV had Rigo, Sadilek en Guti al eerder moeten verhuren of verkopen en anderen daarvoor moeten neerzetten. Dit zijn spelers die voor kwantiteit zorgen in plaats van kwaliteit op het middenveld.
Hendrix is niet meer goed genoeg voor de basis, maar met hem heb je wel kwaliteit voor op de bank en je weet wat je aan hem hebt. Als Rosario zijn vorm weet vast te houden dan is hij de enige cm die voldoet. Er moet gewoon een goede cm naast hem komen en dan heb je met Mauro, Hendrix en Thomas+ misschien een talent, prima kandidaten voor op de bank.
Het is laat maar helukkig is Rigo naar ADO, dat is stap 1 naar een stabiel middenveld
 
Hendrix is niet meer goed genoeg voor de basis, maar met hem heb je wel kwaliteit voor op de bank en je weet wat je aan hem hebt.

Alsof Hendrix genoegen neemt met een bankplaats met zijn staat van dienst , als hij ook kan verkassen naar een andere club. Die wens heeft hij al langer
 
Alsof Hendrix genoegen neemt met een bankplaats met zijn staat van dienst , als hij ook kan verkassen naar een andere club. Die wens heeft hij al langer
Ik hoop dat hij realistisch genoeg is om in te zien dat het beter moet en hij zomaar als roulatie of zelfs wisselspeler dit seizoen in kan gaan.
Als hij niet voor zijn kansen wil gaan, dan moet hij vooral naar een andere club gaan en dan bedanken we hem voor zijn diensten.
PSV heeft nu een "zekerheidje" op het middenveld nodig, eentje die 34 wedstrijden kan knallen in de Eredivisie en in de Europa League en de beker ook alle belangrijke wedstrijden gaat vlammen.
 
Ik hoop dat hij realistisch genoeg is om in te zien dat het beter moet en hij zomaar als roulatie of zelfs wisselspeler dit seizoen in kan gaan.
Als hij niet voor zijn kansen wil gaan, dan moet hij vooral naar een andere club gaan en dan bedanken we hem voor zijn diensten.
PSV heeft nu een "zekerheidje" op het middenveld nodig, eentje die 34 wedstrijden kan knallen in de Eredivisie en in de Europa League en de beker ook alle belangrijke wedstrijden gaat vlammen.

Ik blijf Vlap een interessante optie vinden. Wat kost die? En belangrijker, kan ik pinnen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan