Hendrix is een kind van de club. Leek ooit een aardig talent. Ik weet nog dat ten tijde van Guardado menig fan om Hendrix riep als vervanger voor Guardado bij zijn vertrek. Vervolgens behoorlijk gestagneerd in zijn ontwikkeling, of hij was gewoon nooit zo goed als we hoopten. Ach ja, hij heeft zijn nut gehad. Met een bijrol als diepte-speler zal hij geen genoegen nemen, wat zijn goed recht is. Aan zijn inzet en werkethiek heeft het nooit gelegen. Ik hoop voor hem dat er een mooie club komt waar hij veel kan spelen. En natuurlijk dat het PSV wat broodnodige miljoenen oplevert.

Inderdaad en voor zij die vinden dat Hendriks te kort hoop ik dat zijn vervanger dan ook beter of veel beter gaat zijn. Laat dat nu net het probleem zijn . Henriks had ik altijd aan boord gehouden dergelijke spelers zijn gewoon belangrijk voor een club zoals je aanhaalt alleen vanwege zijn ingesteldheid. We hebben al kunnen ervaren dat aankopen die met veel verwachtingen worden gehaald het ook niet waarmaken en totaal geen versterkingen bleken te zijn. Anderen Ok maar dan MOETEN ze wel (veel) beter zijn .
 
Hendrix is een beetje net niet of net wel in wedstrijden. Terwijl je natuurlijk gewoon iemand wil hebben die er altijd staat. Hij lijkt me vooral tot zijn recht komen met twee goede voetballers naast zich. Helaas is dat niet het geval. Ik zag hem trouwens wel liever in de basis dan Rosario. Het afgelopen halfjaar dan.

Maar ik vond hem altijd wel een vechtertje (in de positieve zin) en een clubman. Ik wens hem veel succes bij de nieuwe club toe! En ach als hij langer zou blijven. Dan zou ik dat ook niet erg vinden. Denk dat hij weinig opbrengt en een vervanger (in corona tijd) lijkt me nu ook niet makkelijk.
 
Een type Hendrix kan best nuttig zijn in de formatie van Schmidt. Er zal om hem heen wel wat moeten gebeuren.

Je kunt dan beter Rosario verkopen ja. Rosario is niet de gifkikker en sloopkogel die Hendrix wel kan zijn, maar is ook niet technisch veel beter. Hendrix kun je nog een simpele rol toebedelen op het middenveld en dan omringen met technische spelers waar hij snel de bal aan kwijt kan. Rosario is voor mij de definitie geworden van vlees noch vis als middenvelder. Er is niks waar hij echt in uitblinkt.
 
Interview met John de Jong. Hij en Zoet mogen vertrekken zei hij.
En verder vind ik die aversie tegen een speler van de eigen kweek die ons niets heeft gekost en her en der toch zijn nut heeft bewezen itt vele dure aankopen die helemaal nietsnutten bleken te zijn, erg merkwaardig en op zijn minst overdreven.

ik heb geen aversie tegen hem. Ik vond hem overschat en niet goed genoeg. Dat vind ik al heel lang. Dat hij eigen jeugd is is voor mij compleet irrelevant.

waar ik me wel aan stoor is het ophemelen van Hendrix omdat hij inzet toont terwijl hij voetballend niks toevoegt. Vaak stellen wij dat onze standaard omhoog moet mbt spelers. Maar als het om Hendrix gaat geldt dat niet omdat hij inzet heeft en eigen jeugd is. Dat volg ik niet.
 
ik heb geen aversie tegen hem. Ik vond hem overschat en niet goed genoeg. Dat vind ik al heel lang. Dat hij eigen jeugd is is voor mij compleet irrelevant.

waar ik me wel aan stoor is het ophemelen van Hendrix omdat hij inzet toont terwijl hij voetballend niks toevoegt. Vaak stellen wij dat onze standaard omhoog moet mbt spelers. Maar als het om Hendrix gaat geldt dat niet omdat hij inzet heeft en eigen jeugd is. Dat volg ik niet.
Klopt onze standaard moet hoger zijn dan een Hendrix. Volgens mij wordt hij hier door niemand opgehemeld. Er wordt slechts gezegd dat hij ook pluspunten in zijn spel heeft en dat we weten dat ie goed kan functioneren als hij tussen twee betere middenvelders staat. Dat heeft hij laten zien toen hij tussen Guardado en van Ginkel enz moest staan. Dan beperkt hij zich tot gaten dicht lopen en anderen helpen. De laatste twee jaar moest hij ook het spel maken en dan gaat het helemaal fout.
Dat hij eigen jeugd is, is in de context waar ik het over had wel degelijk relevant. Ik heb dat namelijk niet naar voren gebracht als een sentimenteel argument maar vanwege het feit dat hij niets heeft gekost daar waar we tientallen miljoenen hebben uitgegeven aan spelers die niets hebben gebracht, ook geen inzet a la Hendrix.
 
Volgend jaar wel weer een Hendrix mét haar. Misschien dat hij door die boost in zelfvertrouwen wel weer beter gaat spelen aan de bal 😉.
 
Mannen die wat in laten zaaien, ik vind dat toch wel het toppunt van sneu.
Zitten een hoop (oud)voetballers tussen hoor die daar graag duizenden euro’s aan uitgeven. Hendrix, Drenthe, Gullit, R. De Boer..


zoek naar hair world istanbul, mocht deze link niet werken.
 
Om daar duizenden euro's aan uit te geven maakt het des te sneuer.
Ach ja, dit vind ik persoonlijk van mensen die iedere keer direct t nieuwste model telefoon nodig denken te hebben. Iemand vind iets geld waard, een ander vindt dat niet. Iemand vind het geen probleem om kaal te worden, een ander wel.
 
Ook als miljonair zijn er een hoop andere dingen waar je “4k” aan kunt uitgeven en waarmee je een stuk minder voor lul loopt.
 
Ach ja. Ik had ook een clubgenoot die er voor naar Turkije ging. Ik accepteer mijn dunne haar gewoon. Dat boeit me echt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan