Asociaal, het grappige is dat ze het meestal andersom ook niet accepteren. En als mensen nu in een supermarkt eten jatten, is het ook niet goed, maar misschien te begrijpen.

Ik vraag me trouwens wel af of je die beelden wel mag delen. Privacy enzo. Overigens zeg: gooi erop! Eigen schuld, dikke bult.

Ja hoor, dat mag. Kan natuurlijk zijn dat degene op die beelden zich meldt en wil dat ze eraf worden gehaald.
 
Ik blijf me toch altijd verbazen dat je op een gegeven moment op een punt in je leven komt dat je besluit, laat ik eens spullen van een ander uit zijn huis gaan jatten.

Zo eens. Blijf met je poten van andermans spullen af. hetzelfde voor graffiti eikels. Basel zit er vol mee. Op huizen, op muurtjes, overal. Jack Bauer zou ze in hun knie schieten. Lijkt me een prima oplossing.
 
Zo eens. Blijf met je poten van andermans spullen af. hetzelfde voor graffiti eikels. Basel zit er vol mee. Op huizen, op muurtjes, overal. Jack Bauer zou ze in hun knie schieten. Lijkt me een prima oplossing.
Tsja Basel he, het zijn daar net buitenlanders. Van graffiti hebben we hier in Ost-Schweiz veel minder last. ;)
Maar ik ben het helemaal met je eens. Dat die eikels maar hun ouderlijk huis volkalken.
Daarnaast dat figuren zelf met verf volspuiten lijkt me ook een prima plan.
 
Zo eens. Blijf met je poten van andermans spullen af. hetzelfde voor graffiti eikels. Basel zit er vol mee. Op huizen, op muurtjes, overal. Jack Bauer zou ze in hun knie schieten. Lijkt me een prima oplossing.
Grafitti kan ook een vorm van Kunst zijn, o.a Nijmegen, Amsterdam en San Fransisco staat daar vol mee als je goed op let. En dan is het wel mooi (mijn nederige menig dan he).
 
Schoften. Als je dit doet ben je wat mij betreft direct al je rechten kwijt.
Eens, het probleem van dit soort acties is alleen dat er nogal snel verkeerde conclusies door de internet menigte wordt getrokken. Er zijn wel eens verkeerde mensen lastig gevallen nadat er een beeld op internet is verschenen.
 
Eens, het probleem van dit soort acties is alleen dat er nogal snel verkeerde conclusies door de internet menigte wordt getrokken. Er zijn wel eens verkeerde mensen lastig gevallen nadat er een beeld op internet is verschenen.
Natuurlijk moet je daarvoor waken, maar daar ging het mij niet om. Als 100% duidelijk is wie de daders zijn, geef je ze maar een spuitje corona. Mooi testmateriaal.
 
Ik snap dat het voor de vele fanboys als een klap komt. Hendrix mag vertrekken van PSV.. onze ex forum vh Jaar speler..zal hij dan toch echt niet meer goed genoeg zijn..? Verrassend. 😉

hoop dat hij een leuke club vindt en ons nog wat eurootjes oplevert. In deze tijd met een 1 jarig contract moet je al blij zijn met een miljoentje of 2/3 denk ik..
 
Ik snap dat het voor de vele fanboys als een klap komt. Hendrix mag vertrekken van PSV.. onze ex forum vh Jaar speler..zal hij dan toch echt niet meer goed genoeg zijn..? Verrassend. 😉

hoop dat hij een leuke club vindt en ons nog wat eurootjes oplevert. In deze tijd met een 1 jarig contract moet je al blij zijn met een miljoentje of 2/3 denk ik..

Heeft zijn nut gehad maar is inmiddels niveau Genoa ofzo dus lijkt mij prima om door te selecteren
 
Ik snap dat het voor de vele fanboys als een klap komt. Hendrix mag vertrekken van PSV.. onze ex forum vh Jaar speler..zal hij dan toch echt niet meer goed genoeg zijn..? Verrassend. 😉

hoop dat hij een leuke club vindt en ons nog wat eurootjes oplevert. In deze tijd met een 1 jarig contract moet je al blij zijn met een miljoentje of 2/3 denk ik..
Liever Hendrix dan Rosario of Guti bij PSV.
 
Ik snap dat het voor de vele fanboys als een klap komt. Hendrix mag vertrekken van PSV.. onze ex forum vh Jaar speler..zal hij dan toch echt niet meer goed genoeg zijn..? Verrassend. 😉

hoop dat hij een leuke club vindt en ons nog wat eurootjes oplevert. In deze tijd met een 1 jarig contract moet je al blij zijn met een miljoentje of 2/3 denk ik..

En waar heb je die info vandaan?
 
En waar heb je die info vandaan?
Interview met John de Jong. Hij en Zoet mogen vertrekken zei hij.
En verder vind ik die aversie tegen een speler van de eigen kweek die ons niets heeft gekost en her en der toch zijn nut heeft bewezen itt vele dure aankopen die helemaal nietsnutten bleken te zijn, erg merkwaardig en op zijn minst overdreven.
 
Of je het nou zacht of hard brengt, hij is gewoon te licht voor PSV. Over hem als persoon hoor je niemand klagen, maar als voetballer is hij het gewoon niet. Of die nou duur of goedkoop was, ongeschikt = ongeschikt.
 
Interview met John de Jong. Hij en Zoet mogen vertrekken zei hij.
En verder vind ik die aversie tegen een speler van de eigen kweek die ons niets heeft gekost en her en der toch zijn nut heeft bewezen itt vele dure aankopen die helemaal nietsnutten bleken te zijn, erg merkwaardig en op zijn minst overdreven.
Dacht toch echt een hele tijd dat hij een hele nuttige speler zou zijn. Heeft helaas net niet dat laatste stapje kunnen maken. Aan inzet heeft het niet gelegen. Altijd de strijd aangegaan, en niet te beroerd om vuil werk op te knappen.
Hoop dat hij een mooie club gaat vinden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hendrix is een kind van de club. Leek ooit een aardig talent. Ik weet nog dat ten tijde van Guardado menig fan om Hendrix riep als vervanger voor Guardado bij zijn vertrek. Vervolgens behoorlijk gestagneerd in zijn ontwikkeling, of hij was gewoon nooit zo goed als we hoopten. Ach ja, hij heeft zijn nut gehad. Met een bijrol als diepte-speler zal hij geen genoegen nemen, wat zijn goed recht is. Aan zijn inzet en werkethiek heeft het nooit gelegen. Ik hoop voor hem dat er een mooie club komt waar hij veel kan spelen. En natuurlijk dat het PSV wat broodnodige miljoenen oplevert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan