Natuurlijk kun je van alle spelers ook wat positieve zeggen na een wedstrijd, ook dus van Hendrix. Maar globaal genomen maakt hij PSV nauwelijks/niet beter danwel sterker. PSV moet altijd voor het allerhoogste gaan. We willen toch graag een Europese topclub blijven.
Hendrix is wat mij betreft een prima selectiespeler. Zeker omdat hij eigen jeugd is. Misschien niet goed genoeg voor de basis, zeker naast Rosario. Dus eigenlijk vind ik Guti dus eigenlijk het probleem. Die kostte een dikke transfersom, maar laat eigenlijk weinig zien. Hendrix zou alleen backup hoeven zijn.
 
Natuurlijk kun je van alle spelers ook wat positieve zeggen na een wedstrijd, ook dus van Hendrix. Maar globaal genomen maakt hij PSV nauwelijks/niet beter danwel sterker. PSV moet altijd voor het allerhoogste gaan. We willen toch graag een Europese topclub blijven sub-topclub worden.
 
Hendrix is wat mij betreft een prima selectiespeler. Zeker omdat hij eigen jeugd is. Misschien niet goed genoeg voor de basis, zeker naast Rosario. Dus eigenlijk vind ik Guti dus eigenlijk het probleem. Die kostte een dikke transfersom, maar laat eigenlijk weinig zien. Hendrix zou alleen backup hoeven zijn.
Hier ben ik het 100% mee eens. Hendrix is natuurlijk helemaal niet zo slecht als nu word beweerd. Maar je zou met of Hendrix of Rosario moeten spelen. Dat is dan de keus aan MvB, en ik kan met beide leven.

Voor die andere plaats zou dan Affelay/Thomas/Guti in aanmerking moeten komen. Dan hoop ik op Ibi, want ik heb weinig vertrouwen in Thomas (ongegrond, dat weet ik). En Guti hebben we nu vaak genoeg zien spelen, geen topper, gaat dat ook nooit worden, soms goed voor PSV, vaak ook niet goed. Komt echt een boel tekort, zelfs voor PSV, mn duelkracht en handelingssnelheid.

De derde middenvelder is dan Mo, of anders Doan.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat van Bommel zijn plan is om Afellay klaar te stomen om samen met Rosario en Ihattaren het middenveld te vormen. Of het reëel is een ander verhaal maar dit is mijn gevoel.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat van Bommel zijn plan is om Afellay klaar te stomen om samen met Rosario en Ihattaren het middenveld te vormen. Of het reëel is een ander verhaal maar dit is mijn gevoel.
Dat is een mooi middenveld.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat van Bommel zijn plan is om Afellay klaar te stomen om samen met Rosario en Ihattaren het middenveld te vormen. Of het reëel is een ander verhaal maar dit is mijn gevoel.
Zou mooi zijn als Rosario zich aan Afellay kon gaan optrekken.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat van Bommel zijn plan is om Afellay klaar te stomen om samen met Rosario en Ihattaren het middenveld te vormen. Of het reëel is een ander verhaal maar dit is mijn gevoel.

En gaat dat dit seizoen nog gebeuren? Of gaat Afellay zich voorbereiden op z'n debuut in PSV OldStars?
 
Hendrix heeft Mark van Bommel overgehaald om Afellay terug te halen of de band te geven.
Althans, dat is er van uit gaande dat deze discussie relevant is om in zijn topic te voeren. ;)

Vooralsnog loopt PSV eigenlijk alleen maar tegen (dikke) nederlagen en tegendoelpunten aan in de eredivisie als Hendrix niet speelt. :unsure:
 
Hendrix heeft Mark van Bommel overgehaald om Afellay terug te halen of de band te geven.
Althans, dat is er van uit gaande dat deze discussie relevant is om in zijn topic te voeren. ;)

Vooralsnog loopt PSV eigenlijk alleen maar tegen (dikke) nederlagen en tegendoelpunten aan in de eredivisie als Hendrix niet speelt. :unsure:

Dat geeft inderdaad te denken.
 
Hendrix heeft Mark van Bommel overgehaald om Afellay terug te halen of de band te geven.
Althans, dat is er van uit gaande dat deze discussie relevant is om in zijn topic te voeren. ;)

Vooralsnog loopt PSV eigenlijk alleen maar tegen (dikke) nederlagen en tegendoelpunten aan in de eredivisie als Hendrix niet speelt. :unsure:

Hendrix als missing link??

giphy.gif
 
Hendrix heeft Mark van Bommel overgehaald om Afellay terug te halen of de band te geven.
Althans, dat is er van uit gaande dat deze discussie relevant is om in zijn topic te voeren. ;)

Vooralsnog loopt PSV eigenlijk alleen maar tegen (dikke) nederlagen en tegendoelpunten aan in de eredivisie als Hendrix niet speelt. :unsure:

Aan de andere kant liep PSV gedeeltelijk tegen een van die grote nederlagen aan door Hendrix 🤔
 
Natuurlijk kun je van alle spelers ook wat positieve zeggen na een wedstrijd, ook dus van Hendrix. Maar globaal genomen maakt hij PSV nauwelijks/niet beter danwel sterker. PSV moet altijd voor het allerhoogste gaan. We willen toch graag een Europese topclub blijven.

Dan moeten de ( dure) aankopen bewijzen dat ze veel beter zijn en daar wringt nu juist het schoentje .
Kritiek geven op Rosario en Hendrix doch hun vervangers en trouwens (al) de aankopen dit seizoen zijn geen echte versterkingen of spelers die de ploeg naar een hoger niveau tillen.
 
Ik blijf me toch altijd verbazen dat je op een gegeven moment op een punt in je leven komt dat je besluit, laat ik eens spullen van een ander uit zijn huis gaan jatten.
Tja, geen idee, ken die momenten ook niet.

En dat ze bv een laptop of tv meenemen is klote, maar bij Jorrit zijn ook zaken met emotionele waarde gejat, dat is lastig te vervangen.
 
Ik blijf me toch altijd verbazen dat je op een gegeven moment op een punt in je leven komt dat je besluit, laat ik eens spullen van een ander uit zijn huis gaan jatten.
Asociaal, het grappige is dat ze het meestal andersom ook niet accepteren. En als mensen nu in een supermarkt eten jatten, is het ook niet goed, maar misschien te begrijpen.

Ik vraag me trouwens wel af of je die beelden wel mag delen. Privacy enzo. Overigens zeg: gooi erop! Eigen schuld, dikke bult.
 
Terug
Bovenaan Onderaan