Hendrix is volgens mij al 25x bij Fiorentina genoemd. Mooie club voor hem in een pracht stad maar dat is natuurlijk allemaal mijn mening.

Dat klopt. In juni was er ook al interesse en toen zei ik dit:
Ik vraag me af of Fiorentina een geschikte club is voor Jorrit Hendrix. Florence is wel een heel mooie stad.

Ik deel dus je mening. :)
 
Laatst bewerkt:
Niet verkeerd voor PSV, denk ik. Al lijkt Hendrix weer in vorm te komen en toch lastig te vervangen met deze selectie.
 
Laten we nou gewoon in de winter helemaal niemand van de basis 15 of zo verkopen, tenzij we Pereiro met winst weg kunnen doen. We moeten alleen echt overbodige spelers die nog wat waarde vertegenwoordigen in de winter verkopen, zoals Ramselaar, Luckassen en Isimat
 
Laten we nou gewoon in de winter helemaal niemand van de basis 15 of zo verkopen, tenzij we Pereiro met winst weg kunnen doen. We moeten alleen echt overbodige spelers die nog wat waarde vertegenwoordigen in de winter verkopen, zoals Ramselaar, Luckassen en Isimat
Belangrijke spelers verkopen in de winter lijkt mij sowieso ondenkbaar.
 
Laten we nou gewoon in de winter helemaal niemand van de basis 15 of zo verkopen, tenzij we Pereiro met winst weg kunnen doen. We moeten alleen echt overbodige spelers die nog wat waarde vertegenwoordigen in de winter verkopen, zoals Ramselaar, Luckassen en Isimat

Hoeft toch ook niet? Hendrix kan ook na dit seizoen naar Fiorentina ;)
 
Fijn dat ze erbij vermelden tot wanneer zijn nieuwe contract loopt. :rolleyes:

Liep tot 2020, nu tot 2021 lees ik. Anders had hij komende zomer dus nog maar één jaar, fijn dat hij het dus heeft willen verlengen. Hij hoeft zelf niets, en had dan of goedkoper kunnen vertrekken of over anderhalf jaar gratis de deur uit kunnen lopen.
 
Liep tot 2020, nu tot 2021 lees ik. Anders had hij komende zomer dus nog maar één jaar, fijn dat hij het dus heeft willen verlengen. Hij hoeft zelf niets, en had dan of goedkoper kunnen vertrekken of over anderhalf jaar gratis de deur uit kunnen lopen.
Hij snapt zelf ook wel dat er geen club intrapt hem te contracteren. Misschien een FC Utrecht, maar hoger dan PSV zeker niet.
 
Liep tot 2020, nu tot 2021 lees ik. Anders had hij komende zomer dus nog maar één jaar, fijn dat hij het dus heeft willen verlengen. Hij hoeft zelf niets, en had dan of goedkoper kunnen vertrekken of over anderhalf jaar gratis de deur uit kunnen lopen.

Hij zal toch wel een hoger salaris krijgen vanaf nu.
 
Matig, voor een jongen van de club.
Vermoed dat die in de komenda jaren nog wel een keer wil kijken of er iets moois in het buitenland voorbij komt. Maar eens, had van mij langer gemogen.

Ze willen er gewoon zeker van zijn dat ze elke nieuwsjaarsreceptie iets nieuws te melden hebben. Vanaf nu dus elk jaar op dat moment een nieuwe contractverlenging voor Jorrit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan