Je zou, als je meer zekerheid zou willen inbouwen, ook Hendrix-Guti-Rosario op het middenveld kunnen neerzetten.
En daarmee het scorend vermogen (15+ goals bij een volledig seizoen) van Pereiro inleveren. Een 3 mans blok op het middenveld is echt te defensief voor PSV en Guti moet echt wat verder terugspelen, die kan je niet op de CAM positie zetten.

En daarmee het scorend vermogen (15+ goals bij een volledig seizoen) van Pereiro inleveren. Een 3 mans blok op het middenveld is echt te defensief voor PSV en Guti moet echt wat verder terugspelen, die kan je niet op de CAM positie zetten.
Toch meer dan prima? Zeer welkom in de Champions League wanneer je een voorsprong krijgt en deze wilt behouden.

rico

International
Gaat Pereiro er 15 maken zonder de penalties mee te tellen? Ik geloof er niks van, eerder een stuk of 7.

Gaat Pereiro er 15 maken zonder de penalties mee te tellen? Ik geloof er niks van, eerder een stuk of 7.
Dan heb je niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Daarnaast tellen de pingels ook gewoon mee als doelpunt, en gelet op het verleden durf ik nu niemand anders aan te wijzen die ze met dezelfde zekerheid binnenschiet als Pereiro. Ook prettig om erbij te hebben.

rico

International
Dan heb je niet goed opgelet de afgelopen jaren.

Daarnaast tellen de pingels ook gewoon mee als doelpunt, en gelet op het verleden durf ik nu niemand anders aan te wijzen die ze met dezelfde zekerheid binnenschiet als Pereiro. Ook prettig om erbij te hebben.
Even gegoogled: 2015/16 12 + 1 pingel, 2016/17: 9 + 1 pingel, 2017/18: 11. Totaal 32 in 3 seizoenen = gemiddeld 10.6 per seizoen. Dan zat ik er met 7 een stuk dichter bij dan 15+.;)

Overigens verbaast het me wel dat er maar zo weinig penalties bij zitten.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Even gegoogled: 2015/16 12 + 1 pingel, 2016/17: 9 + 1 pingel, 2017/18: 11. Totaal 32 in 3 seizoenen = gemiddeld 10.6 per seizoen. Dan zat ik er met 7 een stuk dichter bij dan 15+.;)

Scheelt dat van Ginkel er veel genomen heeft

Wanneer je naar de speelminuten kijkt van Pereiro kijkt zie je bijvoorbeeld ook dat hij vorig seizoen maar ongeveer 20 wedstrijden gespeeld heeft aan minuten (minder dan 1800). Trek dit door naar 30 wedstrijden en je zit op ruim 15 doelpunten.

We zullen weer terug gaan naar Jorrit. Ik ben benieuwd of hij zijn basisplek kan behouden met de ontwikkeling van Rosario en Guti erbij.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen

Pereiro heeft lang niet alle wedstrijden gespeeld en ook vaak maar gedeeltes van wedstrijden.

Kronos

Assistent Bondscoach
VI PRO komt op basis van de statistieken tot de conclusie dat Hendrix tegen Ajax in de duels de sterkste was, en van alle centrale middenvelders ook veruit het meeste percentage van zijn passes vooruit stuurde. Het aggressief de ruimte verdedigen met een blok van twee voor de verdediging lijkt Jorrit precies te passen.

Passes vooruit Hendrix 53,8%, Rosario 24,0%, Schöne 27,3%, Eijting 34,9%, Van de Beek 11,8%, gewonnen duels 55,6%, Rosario 50,0%, Schöne 33,3%, Eijting 14,3%, Van de Beek 40,0%. Forse verschillen.

Basc

Basisspeler
Passes vooruit Hendrix 53,8%, Rosario 24,0%, Schöne 27,3%, Eijting 34,9%, Van de Beek 11,8%, gewonnen duels 55,6%, Rosario 50,0%, Schöne 33,3%, Eijting 14,3%, Van de Beek 40,0%. Forse verschillen.
Schöne heeft voor de camera's van de NOS al verklaard waar zijn lage percentage gewonnen duels aan lag: "Ik speelde natuurlijk maar één helft, ik werd vervangen door Donny. Als je naar zijn statistieken kijkt, hebben we samen ruim 73% van onze duels gewonnen. Alleen op basis daarvan had Ajax het verdiend te winnen. Virtueel staan wij wat mij betreft gewoon bovenaan".

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Schöne heeft voor de camera's van de NOS al verklaard waar zijn lage percentage gewonnen duels aan lag: "Ik speelde natuurlijk maar één helft, ik werd vervangen door Donny. Als je naar zijn statistieken kijkt, hebben we samen ruim 73% van onze duels gewonnen. Alleen op basis daarvan had Ajax het verdiend te winnen. Virtueel staan wij wat mij betreft gewoon bovenaan".
:unsure: Schöne is geen rekenwonder. :lmao:

Bacchus

Ninja
Medewerker
:ROFL:

-040-

Trainer Coach
Ha, ha, geweldig! Ik weet niet eens of dit nu waar is of niet.

RAZINHO

International
Zo beredeneerd is Ajax elk seizoen virtueel de landskampioen......maar wat koop je ervoor Wijsneus....feit is en blijft dat degene die uiteindelijk op de platte kar met de Schaal mag pronken de beste is...

Hendrix begint steeds beter en belangrijker te worden voor PSV. In deze vorm is hij echt beter dan Strootman voor Oranje.