Postuur kun je (deels) kweken.
Gogme niet.

Postuur kun je inderdaad slechts deels kweken. Het is maar een klein manneke en heeft eigenlijk een vrij tenger postuur. Als hij aan de slag gaat in de fitnesszaal dan zal er wel een klein beetje verbetering in komen, maar een Alex postuur zal hij nooit gaan krijgen. Als je dan ziet dat zelfs Marcellis een steviger/mannelijker postuur had, volgens mij ongeveer even groot is en het ondanks een goed begin uiteindelijk ook niet redde in het centrum van de verdediging, dan zie ik niet zoveel heil in een grote toekomst voor deze jongen als centrale verdediger.
 
Postuur kun je inderdaad slechts deels kweken. Het is maar een klein manneke en heeft eigenlijk een vrij tenger postuur. Als hij aan de slag gaat in de fitnesszaal dan zal er wel een klein beetje verbetering in komen, maar een Alex postuur zal hij nooit gaan krijgen. Als je dan ziet dat zelfs Marcellis een steviger/mannelijker postuur had, volgens mij ongeveer even groot is en het ondanks een goed begin uiteindelijk ook niet redde in het centrum van de verdediging, dan zie ik niet zoveel heil in een grote toekomst voor deze jongen als centrale verdediger.

Misschien is verdedigende middenvelder een betere positie voor hem?
 
Een Alex-postuur is natuurlijk niet nodig. Frank de Boer maakte met inzicht en gogme veel goed. Als die Hendrix zo'n type is, zou het misschien wel kunnen. Maar dan moet hij inderdaad nog altijd het krachthonk in, want wat ik van foto's van hem zie, is het écht een tenger ventje.
 
Postuur kun je inderdaad slechts deels kweken. Het is maar een klein manneke en heeft eigenlijk een vrij tenger postuur. Als hij aan de slag gaat in de fitnesszaal dan zal er wel een klein beetje verbetering in komen, maar een Alex postuur zal hij nooit gaan krijgen. Als je dan ziet dat zelfs Marcellis een steviger/mannelijker postuur had, volgens mij ongeveer even groot is en het ondanks een goed begin uiteindelijk ook niet redde in het centrum van de verdediging, dan zie ik niet zoveel heil in een grote toekomst voor deze jongen als centrale verdediger.
Hij is 17. Dwz dat hij nog zal groeien in lengte en breedte.
 
Een Alex-postuur is natuurlijk niet nodig. Frank de Boer maakte met inzicht en gogme veel goed. Als die Hendrix zo'n type is, zou het misschien wel kunnen. Maar dan moet hij inderdaad nog altijd het krachthonk in, want wat ik van foto's van hem zie, is het écht een tenger ventje.

Idd, het had ook de schaakkampioen van Nederland kunnen zijn. Dit is blijkbaar waar PSV tegenwoordig genoegen mee neemt. Kromkamp, Pieters, pff waar gaat dit heen. :(
 
Een Alex-postuur is natuurlijk niet nodig. Frank de Boer maakte met inzicht en gogme veel goed. Als die Hendrix zo'n type is, zou het misschien wel kunnen. Maar dan moet hij inderdaad nog altijd het krachthonk in, want wat ik van foto's van hem zie, is het écht een tenger ventje.

Ik zeg: Adri van Tiggelen.
 
Meestal wel, vandaar ook een schaak hoofd. PSV moet echt alleen maar slagers achterin hebben met een kop als Van Gobbel, Henk Fräser, en Jaap Stam, met een opbouwer net ervoor, zoals Koeman ooit bij ons. Hendrix past hier absoluut niet tussen, en jongen, mocht je meelezen wat ik, nergens op gebaseerd, denk, het is niet persoonlijk.
 
Ik hoop oprecht dat het iets gaat worden met die Hendrix, maar het feit dat Brands hem langdurig wil binden is voor mij geen indicator dat het ook zo gaat zijn. Het is niet het eerste staaltje symboolpolitiek wat Brands hier opvoert met een jeugdspeler.
 
Hendrix praat met PSV over contractverlenging; interesse Ajax

Jorrit Hendrix is met PSV in gesprek om zijn contract in Eindhoven te verlengen. het huidige contract van de centrale verdediger loopt tot 2014. Volgens PSV watcher Thijs Slegers van Voetbal International heeft ook Ajax geïnformeerd naar de verdediger. De club trok eerder al verdediger Bazoer van PSV aan.

...
 
Logisch toch. De PSV-jeugd is de eigen kweek van ajaks geworden...

Ja want bij PSV schijnen ze geklaagd te hebben over te weinig trainingen... Nou als zelfs de pubers die liever lui zijn dan moe, zulke signalen afgeven, dan weet je wel hoe laat het is, 5voor 12 namelijk.
Nu maar hopen dat de aanstelling van Langerer de ontstane chaos en problemen gaat verhelpen.
 
Ja want bij PSV schijnen ze geklaagd te hebben over te weinig trainingen... Nou als zelfs de pubers die liever lui zijn dan moe, zulke signalen afgeven, dan weet je wel hoe laat het is, 5voor 12 namelijk.
Nu maar hopen dat de aanstelling van Langerer de ontstane chaos en problemen gaat verhelpen.

Te weinig trainingen? Bron? :)
 
Te weinig trainingen? Bron? :)
Dat komt straks terug in het uitgebereide verhaal dat VI gaat maken over de chaos binnen PSV. Een betere bron hebben we in Nederland niet, tenzij graag dingen aanneemt van de Telegraaf of het AD:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan