Jordy de Wijs (V)

De Wijs, dat is toch die jongen die in de CL-wedstrijd in Wolfsburg mee deed en na afloop dacht dat hij tegen Borussia Monchengladbach had gespeeld ?

Ik denk dat 26 miljoen geen realistische vraagprijs, 24 miljoen is redelijk.
Hahahaha echt? Had hij dat gezegd?
 
Ik ben niet bekend met het feit dat veel Nederlandse Amateurvoetballers naar de serie B gaan.

Als dat zo is, dan stelt de Serie B helemaal geen klap voor. En dan heb je gelijk dat de overstap niet veel voorstelt.

Transfermarkt stelt de waarde van Perugia op 22 miljoen, en die van Excelsior 14 miljoen. De selectie zou dus iets beter moeten zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het wel eens aardig is om in Italië wat te voetballen in plaats van in de regen in Friesland. En voor een verdediger hoeft Italië ook geen verkeerd land te zijn.
 
PSV en Perugia komen er niet uit, De Wijs vreest voor afketsen transfer

link

PSV en Perugia zijn er niet uitgekomen bij het overleg over een transfer van Jordy de Wijs naar de Italiaanse club.
Het kamp van De Wijs vreest inmiddels voor het afketsen van de transfer. De Wijs was eerder al bij de club geweest en is op hoofdlijnen akkoord over een contract. Hij moest nog wel gekeurd worden. De clubs moesten er nog wel uitkomen en dat lijkt op dit moment een brug te ver.
 
IK vind wel dat PSV mee moet werken aan een transfer, of zou van Bommel hem ook nog achter de hand willen houden?
 
IK vind wel dat PSV mee moet werken aan een transfer, of zou van Bommel hem ook nog achter de hand willen houden?
Hoezo moet PSV meewerken aan deze transfer als ze het niet eens zijn over het bod? Gratis winkelen moeten die Italianen maar elders gaan doen. PSV heeft deze jongen niet voor niets steeds verhuurd en niet van de hand gedaan.
 
Waarschijnlijk wil PSV vooral een hoog doorverkooppercentage. Dat heeft in dit geval meer invloed dan die paar tonnen in de afkoopprijs.
 
Heb meerdere mensen vrij positief gehoord over de Wijs afgelopen jaar (niet zozeer hier op het forum ;) ).

Is de Wijs beter dan de meeste hier denken? Naar Italie gaan waar men trots is op de verdedigers is niet niets (ook al is dit een kleine club).
Tsja... ik was altijd wel positief, en eigenlijk nog wel, mits hij helemaal hersteld is van zijn blessure. Tegen Wolfsburg deed hij het prima. Bij Excelsior was hij bijna wekelijks de beste man. Daar maakte hij ook nog foutjes, vooral in het begin (man uit rug laten lopen, 1-2 meter uit positie staan), maar ja: dat was dan ook de reden dat hij verhuurd werd, om ervaring op te doen en dat soort foutjes af te leren.

Of hij goed genoeg is voor PSV1, daar heb ik inmiddels wel m'n twijfels over. Maar hij had m.i. prima in de subtop gepast: bijvoorbeeld Utrecht.
 
Hull City wil De Wijs dit weekend aan boord hebben, gesprekken met PSV in volle gang

link

De vorig jaar uit de Premier League gedegradeerde club ziet in de PSV'er een belangrijke pion om de lift naar boven weer te kunnen pakken. De bij PSV opgeleide De Wijs sprak eerder al uit dat hij dolgraag in 'The Championship' actief zou willen zijn. Hull lijkt uitstekend te passen bij zijn ambities.

Dan maar naar Hull. :)
 
Titel (verhuur) loopt iets achter. :)
Ik zou hem eigenlijk wel in PSV1 een kans willen geven.
 
Titel (verhuur) loopt iets achter. :)
Ik zou hem eigenlijk wel in PSV1 een kans willen geven.
Hull City wil De Wijs dit weekend aan boord hebben, gesprekken met PSV in volle gang

link

De vorig jaar uit de Premier League gedegradeerde club ziet in de PSV'er een belangrijke pion om de lift naar boven weer te kunnen pakken. De bij PSV opgeleide De Wijs sprak eerder al uit dat hij dolgraag in 'The Championship' actief zou willen zijn. Hull lijkt uitstekend te passen bij zijn ambities.

Dan maar naar Hull. :)
Komt te kort voor PSV.
Een flink doorverkooppercentage vragen kan geen kwaad.
 
PSV en Hull City akkoord over De Wijs

link

PSV en Hull City zijn het eens geworden over de transfer van verdediger Jordy de Wijs (23). De club uit het tweede niveau van Engeland (Championship) maakt naar verluidt enkele tonnen over aan de Eindhovenaren. Als De Wijs de medische keuring doorstaat, tekent hij een contract voor drie jaar. Dit bevestigen bronnen uit Engeland.
 
PSV en Hull City akkoord over De Wijs

link

PSV en Hull City zijn het eens geworden over de transfer van verdediger Jordy de Wijs (23). De club uit het tweede niveau van Engeland (Championship) maakt naar verluidt enkele tonnen over aan de Eindhovenaren. Als De Wijs de medische keuring doorstaat, tekent hij een contract voor drie jaar. Dit bevestigen bronnen uit Engeland.
En die enkele tonnen waren voor die Italianen al te veel? Leuk voor De Wijs. Het was waarschijnlijk bij PSV niks geworden. Hopelijk wel een doorverkooppercentage voor PSV.
 
PSV en Hull City akkoord over De Wijs

link

PSV en Hull City zijn het eens geworden over de transfer van verdediger Jordy de Wijs (23). De club uit het tweede niveau van Engeland (Championship) maakt naar verluidt enkele tonnen over aan de Eindhovenaren. Als De Wijs de medische keuring doorstaat, tekent hij een contract voor drie jaar. Dit bevestigen bronnen uit Engeland.

Tsja. Als je op je 23e nog niet kan overtuigen bij PSV (en amper bij Excelsior)...
Ik vraag me dan ook af of hij Hull City wel aan kan. De Championship is zeker geen laag niveau.
 
Tsja. Als je op je 23e nog niet kan overtuigen bij PSV (en amper bij Excelsior)...
Ik vraag me dan ook af of hij Hull City wel aan kan. De Championship is zeker geen laag niveau.

Misschien bij een kick en rush houthakkers ploeg, maar dan had hij beter naar Schotland kunnen gaan.
 
Jordy de Wijs heeft een 3 jarig contract getekend bij Hull City. Topic kan verplaatst worden en de naam kan aangepast worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan