Jordy de Wijs (V)

De Wijs zit bij het beste elftal van de eredivisie van de eerste seizoenshelft volgens VI. Toch opvallend dat hij zo hoog gewaardeerd wordt. Ik weet dat er veel PSV'ers zijn die het helemaal niet in hem zien zitten, maar de weinige wedstrijden die ik met hem gezien heb was hij best redelijk (maar een van de beste verdedigers lijkt ook mij wat overdreven ;))

https://www.vi.nl/nieuws/psv-hofleve...zoenshelft#_=_

Nu we achterin alle krachten kunnen gebruiken, aangezien we niet moeten wachten op wonderen van Brands, moeten we Jordy de Wijs in de winterstop terughalen. Met hem erbij hebben we verdedigend meer kans op het kampioenschap, alhoewel ik nog steeds graag 2 ervaren verdedigers erbij zou willen ....maar ja, wie offert zich op om Brands eens goed te masseren ??
 
De Wijs is prima niveau voor Heerenveen. Maar wij hebben op dit moment ook een niveau van Heerenveen qua verdediging. ik heb het toen ook al gezegt dat ik hem verhuren en een luckasen halen echt niet snap.. ik schat de wijs als verdediger zelfs hoger in. Zo'n Swaab is echt zo'n verdediger die je in zijn nadagen ziet bij een Copenhagen,POAK,Cluj... Dan kan je toch beter hem kiesen omdat je weet dat hij hem makkelijk voorbij kan gaan??
 
De Wijs is prima niveau voor Heerenveen. Maar wij hebben op dit moment ook een niveau van Heerenveen qua verdediging. ik heb het toen ook al gezegt dat ik hem verhuren en een luckasen halen echt niet snap.. ik schat de wijs als verdediger zelfs hoger in. Zo'n Swaab is echt zo'n verdediger die je in zijn nadagen ziet bij een Copenhagen,POAK,Cluj... Dan kan je toch beter hem kiesen omdat je weet dat hij hem makkelijk voorbij kan gaan??

:unsure:gezegt dat ik hem verhuren ... kiesen :re: Heb je gezopen? :shifty: ;)
 
De Wijs zit bij het beste elftal van de eredivisie van de eerste seizoenshelft volgens VI. Toch opvallend dat hij zo hoog gewaardeerd wordt. Ik weet dat er veel PSV'ers zijn die het helemaal niet in hem zien zitten, maar de weinige wedstrijden die ik met hem gezien heb was hij best redelijk (maar een van de beste verdedigers lijkt ook mij wat overdreven ;))

https://www.vi.nl/nieuws/psv-hofleve...zoenshelft#_=_
Hij doet het daar goed, maar dat hij in dat team staat, is tamelijk overdreven, net als Mattheij overigens. Hoor ik ook van PSV-fans.
Hij is gewoon niet wendbaar genoeg en te traag voor een topclub.
 
Geblesseerd of geschorst? Bij gebrek aan beter zit ik nu Excelsior Utrecht te kijken maar hij zit nieteens bij de selectie..
 
Nesta wil PSV-verdediger De Wijs bij Perugia

link

Alessandro Nesta wil PSV-verdediger Jordy de Wijs naar Perugia halen. De 78-voudig Italiaans international is coach van de club uit de Serie B, die momenteel in onderhandeling is met PSV.

Mooi voor Jordy de Wijs.
 
Nesta wil PSV-verdediger De Wijs bij Perugia

link

Alessandro Nesta wil PSV-verdediger Jordy de Wijs naar Perugia halen. De 78-voudig Italiaans international is coach van de club uit de Serie B, die momenteel in onderhandeling is met PSV.

Mooi voor Jordy de Wijs.
Ok, die zagen we niet aankomen :eek:
 
Nesta wil PSV-verdediger De Wijs bij Perugia

link

Alessandro Nesta wil PSV-verdediger Jordy de Wijs naar Perugia halen. De 78-voudig Italiaans international is coach van de club uit de Serie B, die momenteel in onderhandeling is met PSV.

Mooi voor Jordy de Wijs.
Heb meerdere mensen vrij positief gehoord over de Wijs afgelopen jaar (niet zozeer hier op het forum ;) ).

Is de Wijs beter dan de meeste hier denken? Naar Italie gaan waar men trots is op de verdedigers is niet niets (ook al is dit een kleine club).
 
Leuke stap voor hem. Ik heb niet het idee dat hij toekomst heeft bij PSV. Wie weet hoe hij zich daar ontwikkelt. Misschien een doorverkooppercentage erbij?
 
Heb meerdere mensen vrij positief gehoord over de Wijs afgelopen jaar (niet zozeer hier op het forum ;) ).

Is de Wijs beter dan de meeste hier denken? Naar Italie gaan waar men trots is op de verdedigers is niet niets (ook al is dit een kleine club).

Nou kennelijk niet..
als er interesse is vanuit de serie B

Ik ken ook genoeg amateurvoetballers die naar de serie B gaan vanuit Nederland
 
Ik ken ook genoeg amateurvoetballers die naar de serie B gaan vanuit Nederland
Ik ben niet bekend met het feit dat veel Nederlandse Amateurvoetballers naar de serie B gaan.

Als dat zo is, dan stelt de Serie B helemaal geen klap voor. En dan heb je gelijk dat de overstap niet veel voorstelt.
 
De Wijs, dat is toch die jongen die in de CL-wedstrijd in Wolfsburg mee deed en na afloop dacht dat hij tegen Borussia Monchengladbach had gespeeld ?

Ik denk dat 26 miljoen geen realistische vraagprijs, 24 miljoen is redelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan