Jordan Teze (V)

Retro

Assistent Coach
PSV bereikt akkoord met Jordan Teze over contract tot 2021

PSV is erin geslaagd om rechtsback Jordan Teze langer aan de club te binden en heeft een mondeling akkoord met hem bereikt. De verdediger ondertekent binnenkort een contract tot 2021. Daarin zit ook een optie om de verbintenis nog langer te verlengen. Zijn huidige verbintenis liep aan het eind van dit seizoen af. Teze maakte eerder dit seizoen al zijn debuut in de eredivisie. (bron: ED)
 
PSV bereikt akkoord met Jordan Teze over contract tot 2021

PSV is erin geslaagd om rechtsback Jordan Teze langer aan de club te binden en heeft een mondeling akkoord met hem bereikt. De verdediger ondertekent binnenkort een contract tot 2021. Daarin zit ook een optie om de verbintenis nog langer te verlengen. Zijn huidige verbintenis liep aan het eind van dit seizoen af. Teze maakte eerder dit seizoen al zijn debuut in de eredivisie. (bron: ED)
Er staat rechtsback, maar ik meende dat iemand hier wist dat hij vooral centraal speelde dit seizoen. Ook tegen Club stond hij centraal (met Bart op rechts). Klopt dit? Of is de spoeling rechtsachter gewoon dikker?
 
Er staat rechtsback, maar ik meende dat iemand hier wist dat hij vooral centraal speelde dit seizoen. Ook tegen Club stond hij centraal (met Bart op rechts). Klopt dit? Of is de spoeling rechtsachter gewoon dikker?

Voor het lama incident werd hij al regelmatig ingezet als invaller van Dumfries, dus ik weet niet beter dan dat hij rechtsback is.
 
Deze jongen moet dus duidelijk zijn emoties in bedwang leren houden, twijfelgeval wat dat betreft, maar is nog jong ...
 
Er staat rechtsback, maar ik meende dat iemand hier wist dat hij vooral centraal speelde dit seizoen. Ook tegen Club stond hij centraal (met Bart op rechts). Klopt dit? Of is de spoeling rechtsachter gewoon dikker?

Klopt eigenlijk een centrale verdediger maar vanwege zijn kracht en loopvermogen in het eerste uitgeprobeerd als rechtsback. Dat lijkt zijn positie te worden.
 
Er staat rechtsback, maar ik meende dat iemand hier wist dat hij vooral centraal speelde dit seizoen. Ook tegen Club stond hij centraal (met Bart op rechts). Klopt dit? Of is de spoeling rechtsachter gewoon dikker?
Speelde lange tijd als rechtsback. Veel inhoud. Van Bommel heeft hem (toen hij coach was van onder 19) veel (vooral) als CV gebruikt. Op enige afstand: hij was in de groei en is potiger geworden en daarmee geschikt voor het centrum. Ik denk dat hij beide kan, komende tijd zal uitwijzen hoe hij zich fysiek verder ontwikkelt en op welke positie hij dan het beste tot zijn recht komt.
 
Jordan Teze tekent bij tot 2021

link

PSV heeft maandag het contract met Jordan Teze verlengd tot de zomer van 2021. In de verbintenis is een optie voor een extra contractjaar opgenomen. PSV en de 19-jarige jeugdinternational kwamen eerder al een mondeling akkoord overeen. Maandagavond zette club, in de persoon van technisch manager John de Jong en speler, de handtekeningen onder het contract.
 
Hij heeft toch nu toe maar liefst 15 minuten meegedaan in de eredivisie, in 1 wedstrijd tegen PEC.
Dan wordt het wel zo'n beetje tijd dat dat meer gaat worden, lijkt me. Of dat hij verhuurd wordt aan een andere eredivisieclub. Van blijven doorballen ik de KK-divisie word je ook niet beter.
 
Hij heeft toch nu toe maar liefst 15 minuten meegedaan in de eredivisie, in 1 wedstrijd tegen PEC.
Dan wordt het wel zo'n beetje tijd dat dat meer gaat worden, lijkt me. Of dat hij verhuurd wordt aan een andere eredivisieclub. Van blijven doorballen ik de KK-divisie word je ook niet beter.

Kan nooit slechter zijn dan Behich
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij heeft toch nu toe maar liefst 15 minuten meegedaan in de eredivisie, in 1 wedstrijd tegen PEC.
Dan wordt het wel zo'n beetje tijd dat dat meer gaat worden, lijkt me. Of dat hij verhuurd wordt aan een andere eredivisieclub. Van blijven doorballen ik de KK-divisie word je ook niet beter.
Daar speelde hij ook niet mee afgelopen maandag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan