Jong PSV - Algemeen

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik volg altijd met grote interesse de prestaties van ons 2de elftal. Vorig jaar kampioen, dit jaar ook weer lekker op weg.

Ik denk dat onze jonge jongens ook een topic verdienen om besproken te worden. Wie valt er op? Worden ze weer kampioen? Zitten er jongens tussen die het eerste kunnen halen?

Vanavond stond de topper tegen Jong AZ op het programma:




Reis lijkt scherp en Nijland is gewoon in vorm.

Ik volg het ook altijd en ik vind het teleurstellend dat we altijd zolang moeten wachten. Daar mag PSV media toch wel wat sneller mee zijn. Ik lees het bijna altijd eerder op de pagina van de tegenstander. Zo ook vandaag weer. :rolleyes:

We missen afmakers en deze 2 lijken het net erg makkelijk te vinden. 1+1 = 2...maar ja, ik train niet met die jongens, ik praat niet met ze en het lijkt me erg sterk dat Rutten ze voor zijn eigen lol niet opstelt. Hij wil toch ook winnen.
 
Cassio deed weer lekker mee zeg tegen Groningen, stond te ver van z'n goal en werd van iets over de middenlijn gepasseerd.

Wedstrijd wel met 4-1 gewonnen, smaakmakers waren Jonathan en Amrabat.

1-0 Jonathan Reis
2-0 Amrabat
3-0 Amrabat
3-1 Veldmate
4-1 Amrabat

PSV aan kop, Ajax niet eens in het linkerrijtje.
 
Cassio deed weer lekker mee zeg tegen Groningen, stond te ver van z'n goal en werd van iets over de middenlijn gepasseerd.

Wedstrijd wel met 4-1 gewonnen, smaakmakers waren Jonathan en Amrabat.

1-0 Jonathan Reis
2-0 Amrabat
3-0 Amrabat
3-1 Veldmate
4-1 Amrabat

PSV aan kop, Ajax niet eens in het linkerrijtje.
Als dat het beeld voor de toekomst is, ben ik een gelukkig mens. :p
 
Cassio deed weer lekker mee zeg tegen Groningen, stond te ver van z'n goal en werd van iets over de middenlijn gepasseerd.

Wedstrijd wel met 4-1 gewonnen, smaakmakers waren Jonathan en Amrabat.

1-0 Jonathan Reis
2-0 Amrabat
3-0 Amrabat
3-1 Veldmate
4-1 Amrabat

PSV aan kop, Ajax niet eens in het linkerrijtje.

Omdat Ajax eindelijk niet met een halve A-selectie speelt.
 
Feyenoord ook niet, maar die doen wel mee.

Precies. Het geeft ook aan dat ze boven hun stand hebben geleefd. Als je een paar man laat spelen dan kan dat, maar door hun transferbeleid hadden ze wel erg veel spelers die daar hun ritme op konden doen. Nu zal blijken hoe sterk hun lichting is.
 
Maar bij PSV spelen eigenlijk ook altijd wel veel A-spelers mee. Ik ken me nog een verdediging herinneren vorig jaar:

Cassio; Kromkamp, Ooijer, Marcellis, Vukovic.. Bakkal met Nijland en Wuytens op het middenveld, en voorin: Amrabat, Koevermans, Reis..

Mooie wedstrijden waren dat:D
 
Ik volg het ook altijd en ik vind het teleurstellend dat we altijd zolang moeten wachten. Daar mag PSV media toch wel wat sneller mee zijn. Ik lees het bijna altijd eerder op de pagina van de tegenstander. Zo ook vandaag weer. :rolleyes:

We missen afmakers en deze 2 lijken het net erg makkelijk te vinden. 1+1 = 2...maar ja, ik train niet met die jongens, ik praat niet met ze en het lijkt me erg sterk dat Rutten ze voor zijn eigen lol niet opstelt. Hij wil toch ook winnen.

Good one
 
Maar bij PSV spelen eigenlijk ook altijd wel veel A-spelers mee. Ik ken me nog een verdediging herinneren vorig jaar:

Cassio; Kromkamp, Ooijer, Marcellis, Vukovic.. Bakkal met Nijland en Wuytens op het middenveld, en voorin: Amrabat, Koevermans, Reis..

Mooie wedstrijden waren dat:D

Ik zie Kromkamp helemaal niet meer. Wat doet die jongen nog bij PSV. Traint hij nog wel mee ? Speelt uiteraard niet in het eerste, ook niet meer bij Jong PSV. Niks doen en toch anderhalf miljoen.
 
Nijland en Reis bezorgen Jong PSV opnieuw een overwinning. Vanavond was Ado aan de beurt om verslagen te worden: 1-2. PSV gaat ook in die competitie nogsteeds alleen aan kop.
 
Nijland en Reis bezorgen Jong PSV opnieuw een overwinning. Vanavond was Ado aan de beurt om verslagen te worden: 1-2. PSV gaat ook in die competitie nogsteeds alleen aan kop.

Dat duo mag echt eens een kans krijgen, wat mij betreft.
 
Ik zie Kromkamp helemaal niet meer. Wat doet die jongen nog bij PSV. Traint hij nog wel mee ? Speelt uiteraard niet in het eerste, ook niet meer bij Jong PSV. Niks doen en toch anderhalf miljoen.
Volgens de stats op voetbalzone, speelde hij gister mee met Jong PSV.

Nijland en reis zijn bij jong Psv toch wel een echt dodelijk duo, hopelijk krijgen ze kansen in 1, vidn Nijland een mooie voetballer (qua type speler) om te zien !
 
In de samenvatting speelde Kromkamp inderdaad mee. En ik zag dat hij zich een fijn matje heeft gegroeid, dat heb ik toch wel gemist na Lucius.
 
Terug
Bovenaan Onderaan