Jong PSV - Algemeen


Leuk voor die jongen, maar die gaat het 1e nooit halen (blijkt ook wel omdat ze hem een verlenging van maar 1 jaar geven). Zou liever wat jongere spelers doorgeschoven zien hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Leuk voor die jongen, maar die gaat het 1e nooit halen (blijkt ook wel omdat ze hem een verlenging van maar 1 jaar geven). Zou liever wat jongere spelers doorgeschoven zien hebben.
Zat toch wel bij de selectie. Maar is het niet tekenend dat hij op dit forum geen eigen topic heeft ;)
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Groot talent waar we heel veel van verwachten en vandaar een flink contract krijgt waarmee hij een heel jaar vast ligt.

Lijkt me voor zo een jongen ook niet heel motiverend.
 
Groot talent waar we heel veel van verwachten en vandaar een flink contract krijgt waarmee hij een heel jaar vast ligt.

Lijkt me voor zo een jongen ook niet heel motiverend.

Ik denk dat de leiding ook wel heeft aangegeven dat ze denken dat hij het niet gaat maken, ze zullen hem er wel bij willen houden omdat ze vinden dat er geen spelers bij O18 lopen die er klaar voor zijn om bij JPSV te spelen.
 

Leuk voor die jongen, maar die gaat het 1e nooit halen (blijkt ook wel omdat ze hem een verlenging van maar 1 jaar geven). Zou liever wat jongere spelers doorgeschoven zien hebben.
Mooi klote, de backup bij het grote PSV is dus een speler van JPSV waar we zo weinig vertrouwen in hebben dat we m maar 1 jaar extra contract geven... Dat Obispo, Mwene en Ramalho maar snel fit mogen zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV gaat spits August Priske Flyger definitief overnemen van Midtjylland, nieuws via Rik Elfrink. August scoorde dit seizoen 9 doelpunten in 14 wedstrijden in de Eredivisie onder 18.
 
PSV gaat spits August Priske Flyger definitief overnemen van Midtjylland, nieuws via Rik Elfrink. August scoorde dit seizoen 9 doelpunten in 14 wedstrijden in de Eredivisie onder 18.
Al met al dus best wat spitsen in de jeugd, met Fofana, deze jongen en Van Duiven.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan