Jong PSV - Algemeen

Onze beloften hebben het erg moeilijk. Maar ja ,als je spelers als Obispo, Aboukhlal, Piroe, Mauro Junior, Lonwijk, Carolina, Rosario, (deed het prima bij de beloften), Sadilek, Lundquist. e.a. kwijt bent dan wordt het moeilijk om goede resultaten neer te zetten.
Ik vind het wel onzinnig van Uneken ,om vrijwel elke wedstrijd een andere keeper te gebruiken.
Het is toch van de gekke dat Unnerstall en/of, Ruiter, er nooit instaan. Bovendien is Roulaux veel beter/completer dan van de Meulenhoff.
 
Onze beloften hebben het erg moeilijk. Maar ja ,als je spelers als Obispo, Aboukhlal, Piroe, Mauro Junior, Lonwijk, Carolina, Rosario, (deed het prima bij de beloften), Sadilek, Lundquist. e.a. kwijt bent dan wordt het moeilijk om goede resultaten neer te zetten.
Ik vind het wel onzinnig van Uneken ,om vrijwel elke wedstrijd een andere keeper te gebruiken.
Het is toch van de gekke dat Unnerstall en/of, Ruiter, er nooit instaan. Bovendien is Roulaux veel beter/completer dan van de Meulenhoff.

Ruiter en Unnerstall zijn te oud om voor Jong-PSV te spelen, die mogen alleen tegen Jong-AZ en Jong-Ajax spelen.
 
Hadden Piroe lekker moeten laten blijven, had zich nog prima bij Jong kunnen blijven ontwikkelen heb ik t idee.
 
Zeker logisch gezien hoe Madueke het bij -19 doet en hoe Jong het in de KKD doet. Wat mij betreft kunnen we niet snel genoeg afscheid nemen van de 'oudere jongens' van Jong-PSV. Van de Meulenhof, Rouleaux, Soulas, Theunissen, Wallenburg, Schoonbrood, Lauwers en Catic staan alleen maar -19-talenten in de weg. Teze geef ik dan nog net het voordeel van de twijfel.
 
VAN DE RIET anyone?
Ik ken hem niet:

PSV is erin geslaagd Milan van de Riet in Eindhoven te houden. De zeventienjarige spits heeft ingestemd met een contractvoorstel en laat daarmee een Duits avontuur lopen.

 
De voorlopige selectie van Jong-PSV voor volgend seizoen:

NaamPositieLeeftijdNationaliteitInternational
Maxime DelangheDoelman19België-19
Kyan van DorpDoelman20Nederland
Shurandy SamboRechtsback18Nederland-17
Gregory Kuisch*Rechtsback20Nederland
Chris GlosterLinksback19Verenigde Staten-23
Justin de HaasCentrale verdediger20Nederland-18
Tijn Daverveld**Centrale verdediger20Nederland-19
Rico ZeegersCentrale verdediger20Nederland
Dennis VosCentrale verdediger18Nederland-19
Mees KreekelsCentrale verdediger18Nederland-19
Luis FelipeCentrale verdediger19Brazilië
Koen OostenbrinkVerdedigende middenvelder20Nederland-17
Andrew MendoncaCentrale middenvelder20Nederland-18
Robin SchoonbroodCentrale middenvelder21Nederland-16
Damian TimanCentrale middenvelder19Nederland-19
Emmanuel MatutaCentrale middenvelder18België-16
Richie LedezmaAanvallende middenvelder19Verenigde Staten-23
Mathias KjölöAanvallende middenvelder19Noorwegen-18
Nigel ThomasLinksbuiten19Nederland-17
Cheick TouréLinksbuiten19Nederland-19
Yorbe VertessenSpits19België-18
Djenairo DaniëlsSpits18Nederland-18

* Gregory Kuisch werd vorig seizoen uitgeleend aan KSV Roeselare, daarvoor speelde hij 2 wedstrijden voor JPSV. Tijdens zijn uitleenbeurt speelde hij maar 2 keer voor Roeselare.

** Tijn Daverveld heeft een aflopend contract maar PSV wil zijn contract verlengen.

Dikgedrukte spelers komen over van -19 (Touré komt over van Feyenoord). Zelf verwacht ik dat in ieder geval Oppegard en Antonisse hier nog bijkomen. Het is te hopen dat dit team beter gaat presteren dan vorig seizoen (beschamend 18e) omdat het slechtse Jong-team dit seizoen degradeert.

Vertrokken spelers: Steven Theunissen (GVVV), Amar Catic (ADO Den Haag), Maxime Soulas, Youri Roulaux, Oliver Horvath, Sekou Sidibe, Robin Lauwers, Baggio Wallenburg, Mike van den Meulenhof, Cyril Ngonge (Club Brugge) en Claudio Gomes (Manchester City).
 
De voorlopige selectie van Jong-PSV voor volgend seizoen:

NaamPositieLeeftijdNationaliteitInternational
Maxime DelangheDoelman19België-19
Kyan van DorpDoelman20Nederland
Shurandy SamboRechtsback18Nederland-17
Gregory Kuisch*Rechtsback20Nederland
Chris GlosterLinksback19Verenigde Staten-23
Justin de HaasCentrale verdediger20Nederland-18
Tijn Daverveld**Centrale verdediger20Nederland-19
Rico ZeegersCentrale verdediger20Nederland
Dennis VosCentrale verdediger18Nederland-19
Mees KreekelsCentrale verdediger18Nederland-19
Luis FelipeCentrale verdediger19Brazilië
Koen OostenbrinkVerdedigende middenvelder20Nederland-17
Andrew MendoncaCentrale middenvelder20Nederland-18
Robin SchoonbroodCentrale middenvelder21Nederland-16
Damian TimanCentrale middenvelder19Nederland-19
Emmanuel MatutaCentrale middenvelder18België-16
Richie LedezmaAanvallende middenvelder19Verenigde Staten-23
Mathias KjölöAanvallende middenvelder19Noorwegen-18
Nigel ThomasLinksbuiten19Nederland-17
Cheick TouréLinksbuiten19Nederland-19
Yorbe VertessenSpits19België-18
Djenairo DaniëlsSpits18Nederland-18

* Gregory Kuisch werd vorig seizoen uitgeleend aan KSV Roeselare, daarvoor speelde hij 2 wedstrijden voor JPSV. Tijdens zijn uitleenbeurt speelde hij maar 2 keer voor Roeselare.

** Tijn Daverveld heeft een aflopend contract maar PSV wil zijn contract verlengen.

Dikgedrukte spelers komen over van -19 (Touré komt over van Feyenoord). Zelf verwacht ik dat in ieder geval Oppegard en Antonisse hier nog bijkomen. Het is te hopen dat dit team beter gaat presteren dan vorig seizoen (beschamend 18e) omdat het slechtse Jong-team dit seizoen degradeert.

Vertrokken spelers: Steven Theunissen (GVVV), Amar Catic (ADO Den Haag), Maxime Soulas, Youri Roulaux, Oliver Horvath, Sekou Sidibe, Robin Lauwers, Baggio Wallenburg, Mike van den Meulenhof, Cyril Ngonge (Club Brugge) en Claudio Gomes (Manchester City).

Thx voor de info en moeite, scheelt weer zoeken :grin:
 
Wie van deze jongens heeft potentie voor PSV 1? Ledzema denk ik en verder?
En wie is Luis Felipe?

Delanghe, Sambo en Thomas vind ik goede spelers. Misschien De Haas, Luis Felipe, Gloster, Kreekels, Vos, Kjölö, Matuta, Vertessen, Toure en Daniëls. Luis Felipe is afgelopen winter overgekomen van Coritiba, speelde vorig seizoen voor -19 (helaas weinig door corona).
 
Delanghe, Sambo en Thomas vind ik goede spelers. Misschien De Haas, Luis Felipe, Gloster, Kreekels, Vos, Kjölö, Matuta, Vertessen, Toure en Daniëls. Luis Felipe is afgelopen winter overgekomen van Coritiba, speelde vorig seizoen voor -19 (helaas weinig door corona).
Dank je wel, dit is helder. Ik ben benieuwd, ik heb een NEC seizoenskaart gekocht en ik denk dat ik ook naar de herdgang ga voor jong PSV-NEC ga. Dus dan zie ik ze minstens 2 maal spelen dit seizoen. Hopelijk maken ze veel minuten bij PSV
 
.

Vertrokken spelers: Steven Theunissen (GVVV), Amar Catic (ADO Den Haag), Maxime Soulas, Youri Roulaux, Oliver Horvath, Sekou Sidibe, Robin Lauwers, Baggio Wallenburg, Mike van den Meulenhof, Cyril Ngonge (Club Brugge) en Claudio Gomes (Manchester City).

Wat dachten ze daar, laten we heel dat team overnemen
 
Wat denken we? Kan Vertessen eventueel volgend seizoen een paar keer meedoen bij PSV1? als PSV daadwerkelijk in de verwachte 4-2-2-2 systeem gaat spelen hebben we met Malen als rechterspits en Romero & Lammers 3 spitsen. Gakpo of Madueke zou denk ik ook wel in een 2-spitsen systeem kunnen spelen voorin. Maar die zullen toch vooral op de vleugels gaan concurreren.
Kan iemand mij verder vertellen hoe goed Djenairo Daniels is? Grote beer die me een beetje doet denken aan Locadia in zijn tijd in de jeugd. Maar vind hem nog niet super interessant tot dusverre
 
Terug
Bovenaan Onderaan