Jong PSV - Algemeen

Poehpoeh eerst was het foei en niet meer doen en nu word hij ineens toch uit de selectie gezet..

Ik keur zijn gedrag niet goed maar als je een beslissing maakt moet je niet achteraf met dit halfslachtige wijven gedoe aankomen. Wordt echt niks met die Gudde.
 
De KNVB laat weer eens zien dat ze het niet aandurven om snel harde besluiten te nemen, maar volkomen terecht dat hij uit de selectie is gezet. Op iemand spugen is één van de meest schoftelijke dingen die je kan doen op een voetbalveld en hoort absoluut niet thuis bij Oranje of PSV. Ik hoop dan ook dat PSV hem ook nog een aantal wedstrijden schorst.
 
De KNVB wordt sinds enige jaren gerund door stel ouwe amateurs, Jan Smit, wie? Hoogma, wie? Bergen wie?
De jurist die het zinnetje van de UEFA niet juist interpreteert mbt Rosario zijn schorsing, het besluit over Teze...
Het verbaast me niets dat de jurist van Feyenoord het altijd maar wint tegen die amateurs.
 
Poehpoeh eerst was het foei en niet meer doen en nu word hij ineens toch uit de selectie gezet..

Ik keur zijn gedrag niet goed maar als je een beslissing maakt moet je niet achteraf met dit halfslachtige wijven gedoe aankomen. Wordt echt niks met die Gudde.
Dat vond ik nu ook. Rare lui daar.
 
Jajax-JPSV 1-0 Doet pijn aan je ogen, hoe onbeholpen JPSV speelt. Geen controle , geen overzicht. Ik zet hem weer af
 
2-2 Goed stand gehouden. We blijven voor hen staan in de stand.:metal:
En dat met een ploeg waar veel bekende namen niet mee konden doen vanwege blessures, verhuur of mee met het 1ste: Van Osch (blessure), Teze, Obispo, Duarte (naar Sparta) Sadílek, Rigo, Piroe, Verreth, Gakpo, Romero en Aboukhlal allemaal niet beschikbaar tegen Ajax.

En later debuteerde Nigel Thomas, Daverveld en Mendonca ook al...
 
Terug
Bovenaan Onderaan