Jong PSV - Algemeen

PSV bekijkt mogelijkheden voor Duitse middenvelder Marlon Frey (22)

link

PSV had deze week de Duitse middenvelder Marlon Frey (22) op proef. Hij is transfervrij en kwam eerder onder anderen uit voor Bayer Leverkusen.
Niet voor PSV 1, maar mogelijk voor Jong PSV.
 
Als deze speler hetzelfde soort speler is als Ryan Thomas moeten ze hem meteen vastleggen ,ik ken nog wel een groot talent in Duitsland die ook op 6 speelt Kramer van BMG maja die is voor ons onbetaalbaar haha
 
Jordan -De Lama- Teze?
Viezerik.

Tja. Dat is nu weer niet de juiste manier om in het nieuws te komen. Sukkel. Als het klopt hoop ik dat PSV een passende maatregel neemt. Het is nu allemaal zo heerlijk rustig. Meneer Teze mag dat niet verpesten door een dom momentje.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat wordt even geen interlandvoetbal voor Teze. Domme actie, al verkeert hij met Rijkaard in goed gezelschap.
 
Tja. Dat is nu weer niet de juiste manier om in het nieuws te komen. Sukkel. Als het klopt hoop ik dat PSV een passende maatregel neemt. Het is nu allemaal zo heerlijk rustig. Meneer Teze mag dat niet verpesten door een dom momentje.

Inderdaad bijzonder dom. :zien::FP:
:unsure: Zou die Duitser vooraf mogelijk iets heel lelijks tegen hem gezegd hebben?
 
Zijn er beelden van dat die liep te spugen?

Domme sukkel. Douglas Costa momentje. Hopelijk pakt ome Toon hem ff aan.

In het Duitse Bild wordt Teze als dader aangewezen van een spuugincident. Op beelden is niet te zien of Teze daadwerkelijk spuugt. De Duitse trainer Meikel Schönweitz zei er in zijn nabeschouwing niets over.

link
 
Eerst maar eens het hele verhaal afwachten. Niet dat ik Teze heel goed ken, maar wat ik tot nu toe heb gezien van hem, zou dit soort gedrag heel ongebruikelijk zijn. Wie weet wat er gezegd is tegen hem...
 
Terug
Bovenaan Onderaan