Jong Oranje + Overige Jeugdteams

Konterman stuurt vijftal Oranje Onder-19 weg na overtreden coronaregels

link

Volgens de informatie van De Telegraaf had het vijftal vrouwelijk bezoek in het spelershotel. Geschreven wordt dat Martha en Benita de vrouwen hadden uitgenodigd en dat Ünüvar, Hillen en Simons op het geluid waren afgekomen. De KNVB gaat daar niet op in, maar bevestigt wel dat alle vijf de talenten naar huis zijn gestuurd.

Tja ... :lmao:
 

Konterman stuurt vijftal Oranje Onder-19 weg na overtreden coronaregels

link

Volgens de informatie van De Telegraaf had het vijftal vrouwelijk bezoek in het spelershotel. Geschreven wordt dat Martha en Benita de vrouwen hadden uitgenodigd en dat Ünüvar, Hillen en Simons op het geluid waren afgekomen. De KNVB gaat daar niet op in, maar bevestigt wel dat alle vijf de talenten naar huis zijn gestuurd.

Tja ... :lmao:
Wat een dommigheid zeg. Terecht weggestuurd. Ergens moet je als trainer wel een grens trekken al hebben ze daardoor verloren misschien.
 
Poe. Jong Oranje ook maar 2-2 bij Zwitserland. Ik heb er niet veel van gezien. Laatste kwartiertje. Die Zirkzee straalt wel klasse uit trouwens.
 
Jong aan het kijken. Nieuwsgierig of Timber wat is voor PSV.
Maar mijn hemel wat is dit hemeltergend slecht.
Reis, Zirkzee, Gravenbergh, vd Berg, Redan, die keeper.
Het sjokt.
 
Jong aan het kijken. Nieuwsgierig of Timber wat is voor PSV.
Maar mijn hemel wat is dit hemeltergend slecht.
Reis, Zirkzee, Gravenbergh, vd Berg, Redan, die keeper.
Het sjokt.

Gravenberch wil niet in Jong spelen G, hij is al grote baller die Nederland ontgroeit is snap je.
 
Is vdLooi nog steeds de coach daar? Vind ik een van de minst inspirerende trainers ooit.
Ja, dat is inderdaad zo.


Gewoon alleen maar spelers van de subtop-eredivisie en jong Ajax, AZ, PSV en Utrecht opstellen. Niet van die idiote gelukszoekers met vedettenijgingen die ultrajong naar het buitenland vertrokken zijn. Die gasten hebben daar echt niks geleerd. Vd Berg, Bakker, Zirkzee, Redan, Ekkelenkamp, Reis, Summerville, Scherpen: het prutst maar wat aan.

Die Taylor valt best leuk in. Hoewel…ook maar voor een paar minuutjes.
 
Laatst bewerkt:
Die van den Berg stond toch ooit in de belangstelling van ons……..gelukkig is die niet gekomen, wat een slechte speler
Is het dezelfde speler die niet voor ons maar voor Liverpool koos destijds? Je kunt zien dat ie echt beter is geworden. Not!
 
Man man man. Ik zit even Jong Oranje te kijken. Maar dat wordt toch even genaaid door de (Noorse) minkukel in het zwart. Twee dubieus afgekeurde treffer en een 2e geel voor Burger dat gewoon een lichte overtreding was.
 
Verrassend maar terecht breidt Jong Oranje het recht. Tavsan van NEC valt in als debutant en maakt er 2. De 2e was behoorlijk mooi.

Ik vond Scherpen, Q. Timber en Bakker goed spelen.
 
Man man man. Ik zit even Jong Oranje te kijken. Maar dat wordt toch even genaaid door de (Noorse) minkukel in het zwart. Twee dubieus afgekeurde treffer en een 2e geel voor Burger dat gewoon een lichte overtreding was.
Nou zeg. Wat een gematennaai weer. Het leek wel of er een belchinees op de tribune in het oortje van de scheids toeterde.
Gelukkig werd het 2-0.
 
Terug
Bovenaan Onderaan