Jong Oranje + Overige Jeugdteams

Gelijk fluiten na een volle minuut tijdrekken.
Zuivere speeltijd zou toch prettig zijn.

Maarja, dikverdiend verloren. Geen schim van wat ze maandag grootste deel vd wedstrijd op de mat konden leggen
 
Opbrengst van dit ek moet zijn is het einde van het experiment Teze op rechtsback. Wie gaat hem dat slechte nieuws vertellen?
 
Is de jeugd slecht of juist de generatie 25-35 waardoor er sneller dan normaal jonkiea doorstromen naar het grote Oranje?
 
Ach jong oranje, of welk jong elftal dan ook. Het zegt niets over een evt topspeler. Slecht bij uitzondering kun je zien dat het een wereldtopper is. De meeste ontplooien zich na de tijd van “jong”.
 
Teze gaat gewoon weer terug naar het bankje waar hij ook thuishoort. Bij gebrek aan beter heeft hij veel CV gespeelt dit seizoen. Dit word gewoon een Brenetje 2.0 en zal net zoals vele andere PSV jeugdspelers nooit aan de 10 interlands bij Oranje komen.

Lekker naast Sangare dan ;)

Teze was een van de betere spelers van afgelopen seizoen, maar heeft weinig te zoeken op de RB. Die kan zich echt wel ontwikkelen op de CV met een ervaren jongen naast zich
 
Kijk ik door een oranje bril, of fluit de scheids meer voor de duitsers?
Vond ik ook.
Heeft een verdienstelijk toernooi gedraaid. Moeilijk om daar conclusies aan te verbinden. Had veel hogere verwachtingen van Vermeer destijds bij jong oranje...
Verdienstelijk toernooi? Keepte alleen de laatste twee wedstrijden. Die anderen werden door Scherpen gekeept en die deed dat ook prima.

Matige tot slechte pot. Ik zou zeggen dat ze klaar zijn voor het grote Oranje.

Moeilijk te zeggen wie er nog kans hebben door te groeien als international. Bijlow, Rensch, Boadu en Teze?
 
Lekker naast Sangare dan ;)

Teze was een van de betere spelers van afgelopen seizoen, maar heeft weinig te zoeken op de RB. Die kan zich echt wel ontwikkelen op de CV met een ervaren jongen naast zich
Precies, en de meest constante speler, een rots in de branding als centrale verdediger. Dat het dan tegen Jong Duitsland als back en een paar andere spaarzame minuten als back minder zou zijn doet daar niets aan af. En in de wedstrijd tegen beoogd favoriet Jong Frankrijk was hij volgens de nieuwsberichten helemaal niet slecht.
Wie weet kan hij als back ooit nog wel stappen laten maken als je hem voorzichtig brengt als reserve, maar ik vind hem ook echt een centrale verdediger.
 
Toch wel bewondering voor het doorselecteren van Ajax. “De Wit, heel behoorlijke speler, maar niet goed genoeg voor ons.” En dus weer een plek vrij in de selectie voor een betere speler / een nieuw talent

Wat dat betreft is topsport keihard. Als je dit in het bedrijfsleven op die manier tegen iemand zegt, dan zijn de rapen gaar. De spreekwoordelijk rapen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan