Jong Oranje + Overige Jeugdteams

Ughh Castaignos, zie het echt niet zitten in die jongen. Hoop dat Locadia zich tot 1e spits bij Jong oranje kan werken.

0-1 Slovenie en niet eens onterecht
Slovenië? Het was toch tegen Slowakije? Hoe dan ook een schandalig optreden. De coach is schijnbaar en itt wat velen beweren toch heel belangrijk: met bijna dezelfde spelers alles gewonnen en nu met een andere coach en assistent gelijk 2 keer verliezen.
 
Slovenië? Het was toch tegen Slowakije? Hoe dan ook een schandalig optreden. De coach is schijnbaar en itt wat velen beweren toch heel belangrijk: met bijna dezelfde spelers alles gewonnen en nu met een andere coach en assistent gelijk 2 keer verliezen.

Slowakije inderdaad :rf:
 
Rekik en Brenet onthutsend zwak. Heb al veel eerder gezegd dat Rekik totaal geen progressie heeft gemaakt tov vorig jaar.
 
Willems met enkelblessure gewisseld bij jong oranje....speelde prima wedstrijd

Da's balen. Hij kreeg ook een flinke schop.

Rekik en Brenet onthutsend zwak. Heb al veel eerder gezegd dat Rekik totaal geen progressie heeft gemaakt tov vorig jaar.

Brenet is zijn goede vorm weer kwijt. Rekik lijkt inderdaad een stuk minder dan vorig seizoen. Maar goed, het is toch Van Beek die met een domme overtreding de nederlaag inleidt.
 
Da's balen. Hij kreeg ook een flinke schop.



Brenet is zijn goede vorm weer kwijt. Rekik lijkt inderdaad een stuk minder dan vorig seizoen. Maar goed, het is toch Van Beek die met een domme overtreding de nederlaag inleidt.
Dat klopt, Van beek had het erg moeilijk met die behendige Portugezen. Ik kijk altijd specifiek naar de verrichtingen van de psvérs. Ik daht gisteren nog: mijn god, als Rekik zich zo laat wegzetten door deze spelers, hoe kan hij achterin bij psv een dragende speler zijn? Het is echt van de zotte dat spelers van die leeftijd bij de topclubs als ajax, psv of Feyenoord de stabiele faktor achterin moeten vormen.
 
Ik kijk altijd specifiek naar de verrichtingen van de psvérs. Ik daht gisteren nog: mijn god, als Rekik zich zo laat wegzetten door deze spelers, hoe kan hij achterin bij psv een dragende speler zijn? Het is echt van de zotte dat spelers van die leeftijd bij de topclubs als ajax, psv of Feyenoord de stabiele faktor achterin moeten vormen.

Precies, en daar hebben we dan (want: 1e keus) de hele zomer als PSV op zitten wachten of hij alsjeblieft nog een seizoen bij ons wilde spelen. :eek:

Ondanks die blunder van Van Beek, lijkt mij door hem meer progressie te behalen dan bij Rekik dit seizoen. Maar ja, Feyenoord heeft ook niet voor niets al jaren de beste jeugdopleiding.
 
Ik zit nu jong Portugal- jong Nederland te kijken.
Leuke wedstrijd hoor, maar ik begin me echt af te vragen waar Rekik mee bezig is.
Hij lijkt wel steeds minder te worden ipv beter.
Hoe kan het toch dat spelers als Rekik, Maher, Narsing enz... zo ver terugvallen bij PSV?
 
Ik zit nu jong Portugal- jong Nederland te kijken.
Leuke wedstrijd hoor, maar ik begin me echt af te vragen waar Rekik mee bezig is.
Hij lijkt wel steeds minder te worden ipv beter.
Hoe kan het toch dat spelers als Rekik, Maher, Narsing enz... zo ver terugvallen bij PSV?

Vind anders dat Maher weer goed op weg is tegenwoordig. Narsingh laat af en toe ook weer een schim zien van zijn Heerenveen tijd. Rekik geef ik je gelijk in, maar die presteerde bij bijvoorbeeld Blackburn nou ook niet echt geweldig. Daarnaast, 19 jaar. Kan nog genoeg groeien die jongen, vooral als verdediger.

Zit net het team van Jong Oranje is te bekijken. Vind het nou niet echt een denderend team eerlijk gezegd, bij Portugal zit veel meer talent. Ik zie tenminste veel van die namen op FIFA, qua talentvolle jongens, voorbij komen. Maarja, FIFA scouting wil niet alles zeggen natuurlijk :p
 
Laatst bewerkt:

Moet wel gezegd worden dat Frankrijk echt een geweldig talentvol team heeft. Laporte, Rabiot, Benzia, Martial, Mendy, Tolisso en Nardi. Wat spelers die ik het eerste wel zie halen.
 
Nederland heeft met name bij onder 19 een paar goede talenten zitten als Bazoer, Nouri en Dos Santos en indien fit Rayhi en Bergwijn. Diegene die 20-21 zijn en nog niet bij het grote Oranje zitten of nooit hebben gezeten zijn geen echte talenten waar je het van moet hebben. En sommigen zoals verdedigers en keepers zijn pas op latere leeftijd heel goed, zo was het ook met Jaap Stam, Bogarde, Numan, van der Sar enz.
 
Nederland heeft met name bij onder 19 een paar goede talenten zitten als Bazoer, Nouri en Dos Santos en indien fit Rayhi en Bergwijn. Diegene die 20-21 zijn en nog niet bij het grote Oranje zitten of nooit hebben gezeten zijn geen echte talenten waar je het van moet hebben. En sommigen zoals verdedigers en keepers zijn pas op latere leeftijd heel goed, zo was het ook met Jaap Stam, Bogarde, Numan, van der Sar enz.

Dus talenten van 20-21 zijn geen grote talenten als ze nog niet bij het grote Oranje hebben gezeten, maar Rayhi, 20 en wacht nog op zijn debuut bij PSV 1, is wel een goed talent voor Oranje onder-19 :shifty:
 
Dus talenten van 20-21 zijn geen grote talenten als ze nog niet bij het grote Oranje hebben gezeten, maar Rayhi, 20 en wacht nog op zijn debuut bij PSV 1, is wel een goed talent voor Oranje onder-19 :shifty:

Hopelijk begrijp je wel de strekking van mijn post en was dit even trollen uwe kant:cool:
 
Hopelijk begrijp je wel de strekking van mijn post en was dit even trollen uwe kant:cool:

Ik snap niet dat Rayhi hier op het forum wordt gezien als groot talent. Moet zijn debuut nog maken, heeft zijn fysiek niet mee, wordt over 2 maandjes alweer 21... Op basis van je eerdere argumenten over jong Oranje kan er dan ook een groot kruis door Rayhi.

Verder snap ik de strekking van je verhaal wel, maar jongens als Kishna, El Ghazi, Boetius, Vilhena, Hendrix, Hoedt, Kongolo en van Beek hebben in mijn ogen wel degelijk de potentie om tot volwaardige internationals uit te groeien. Voor aanvallers geld dat één goed seizoen een carrière kan maken. Gaan die met vertrouwen spelen en schieten ze er volgend seizoen 15+ in, zijn ze serieuze opties voor het grote Oranje. Zeker in El Ghazi zie ik veel potentie. Spelers als Hoedt en Vilhena gaan waarschijnlijk een transfer maken en als ze het daar (Lazio, Southampton) tot basisspelers schoppen zijn het ook serieuze kandidaten. Over verdedigers als Kongolo en van Beek ben je zelf ook al duidelijk: dat kan met de jaren nog komen. Hun voorgangers de Vrij en Martins Indi hebben ook 5 jaar mogen leren voor ze toe waren aan de volgende stap.
 
Ik snap niet dat Rayhi hier op het forum wordt gezien als groot talent. Moet zijn debuut nog maken, heeft zijn fysiek niet mee, wordt over 2 maandjes alweer 21... Op basis van je eerdere argumenten over jong Oranje kan er dan ook een groot kruis door Rayhi.

Verder snap ik de strekking van je verhaal wel, maar jongens als Kishna, El Ghazi, Boetius, Vilhena, Hendrix, Hoedt, Kongolo en van Beek hebben in mijn ogen wel degelijk de potentie om tot volwaardige internationals uit te groeien. Voor aanvallers geld dat één goed seizoen een carrière kan maken. Gaan die met vertrouwen spelen en schieten ze er volgend seizoen 15+ in, zijn ze serieuze opties voor het grote Oranje. Zeker in El Ghazi zie ik veel potentie. Spelers als Hoedt en Vilhena gaan waarschijnlijk een transfer maken en als ze het daar (Lazio, Southampton) tot basisspelers schoppen zijn het ook serieuze kandidaten. Over verdedigers als Kongolo en van Beek ben je zelf ook al duidelijk: dat kan met de jaren nog komen. Hun voorgangers de Vrij en Martins Indi hebben ook 5 jaar mogen leren voor ze toe waren aan de volgende stap.
Prima uitgelegd.
Rayhi is inderdaad sinds een jaar steeds aan het kwakkelen. Maar hij debuteerde niet voor niets op zijn 19e in het eerste van psv, in de afscheidswedstrijd van van Bommel. Hij heeft het altijd goed gedaan in de jeugd, maar het kan ook zijn dat dat zijn plafonds was en hij inmiddels is ingehaald door de rest.
Ik bedoelde eigenlijk dat het grote Oranje van nu zoveel minder is dan de voorgaande jaren dat je het eigenlijk heel slecht moet hebben gedaan, als je geen uitnodiging krijgt. Ik zie weinig in Boetius, Vilehna en Hendrix; leuke talenten maar niet meer dan dat. Ook Kongolo staat stil in zijn ontwikkeling maar dat kan nog komen. Van Beek zie ik nog wel doorgroeien en als Hoed niet voor Lazio had getekend maar nog een paar jaar hier was gebleven, had ik hem ook een kans gegeven. Hij moet bij Lazio de Vrij uit de basis spelen. Dat zie ik niet snel gebeuren omdat men bij Lazio ontzettend blij is met de Vrij en hij zich steeds beter ontwikkelt daar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan