Rubberen Robbie
Jeugdspeler
Doet Maniche ook mee...?Portugal dus... ik voorspel een wedstrijd met veel gezeur.. frustratie.. en uiteindelijk een 1-0 verlies.
Nog steeds trauma's van die vent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Doet Maniche ook mee...?Portugal dus... ik voorspel een wedstrijd met veel gezeur.. frustratie.. en uiteindelijk een 1-0 verlies.
Doet Maniche ook mee...?
Nog steeds trauma's van die vent.
That was a beautiful moment indeed.I still remember that game. It was a nerves game, till the moment you suddenly see Deco and Von Bronckhorst sitting down like two grounded kids.![]()
We've only won the euros u21 twice, in 2006 and 2007. We really haven't veen good in youth tournaments historically. We currently are getting better players again but those tgat have pitential (Gravenberch, X. Simons, Verbruggen) are already in the senior team because there wasn't that much competition.NED used to be a powerhouse in youth. What happened?
Could be that emphasizing team play and tactical systems from a very young age creates a lot of average players who are good at a lot of things but never exceptional at a specific thing; in other words, not developing the technical skills of individual players and putting too much focus on tactics could be killing off the rise of any special players; add to that the safe western life and lifestyle with the emphasis on social media presence and you have a bad mixture. I could be wrong.I get it lol. My question was on why is this happening?
We've only won the euros u21 twice, in 2006 and 2007. We really haven't veen good in youth tournaments historically. We currently are getting better players again but those tgat have pitential (Gravenberch, X. Simons, Verbruggen) are already in the senior team because there wasn't that much competition.
Our u19 team is actually really talented this time around. I am optimistic about the bext few years, but a better question is what happened with Portugal? The amount of really good talents coming through there is crazy.
Ja het was ongelukkig, maar ook gevaarlijk, lomp, onbehouwen en raak. Ook als ik het nog eens nakijk vind ik het gewoon rood.Tja, het was wel erg ongelukkig. Vind ik.
Wij zijn het al.We worden kampioen!
Dat team gaat dan wel lekker!Oranje onder 19 staat met de rust 3-0 voor tegen de Engelse leeftijdsgenoten. Doelpunten van Lees Smit (een beauty), Redmond en Vennegoor of Hesselink. Van Land een aantal mooie passes gezien maar ik vind hem zonder bal wel nog echt een jeugdspeler.
Zie net die van Kees Smit, die mag er zijn jaOranje onder 19 staat met de rust 3-0 voor tegen de Engelse leeftijdsgenoten. Doelpunten van Kees Smit (een beauty), Redmond en Vennegoor of Hesselink. Van Land een aantal mooie passes gezien maar ik vind hem zonder bal wel nog echt een jeugdspeler.
Kees Smit mag er sowieso zijn. Heerlijke voetballer.Zie net die van Kees Smit, die mag er zijn ja
Ik lees dit net nadat ik het topic over onze jeugdopleiding las. Deprimerend zeg. Ik spreek vast voor m'n beurt, helemaal omdat ik het niet op bijzonder veel baseer, maar er lijkt iets mis met het opleiden van de jeugd bij PSV.Oranje onder 19 staat met de rust 3-0 voor tegen de Engelse leeftijdsgenoten. Doelpunten van Kees Smit (een beauty), Redmond en Vennegoor of Hesselink. Van Land een aantal mooie passes gezien maar ik vind hem zonder bal wel nog echt een jeugdspeler.
PSV onder 19 is wel landskampioen geworden en onder 17 liep de titel maar net mis. Dus zo slecht is het misschien niet.Ik lees dit net nadat ik het topic over onze jeugdopleiding las. Deprimerend zeg. Ik spreek vast voor m'n beurt, helemaal omdat ik het niet op bijzonder veel baseer, maar er lijkt iets mis met het opleiden van de jeugd bij PSV.
Dat zegt natuurlijk meer over de teamprestatie en niets over individuele talenten. Dat laatste is natuurlijk belangrijker voor de prestaties (en opbrengsten) van het eerste.PSV onder 19 is wel landskampioen geworden en onder 17 liep de titel maar net mis. Dus zo slecht is het misschien niet.
Volgens wie?Nou, Land staat volgens wel een lekker toernooitje te ballen.
Ik zou zeggen oordeel zelf en ga niet op dat van anderen af.Volgens wie?
Ik heb er niks van gezien. Ik las hier gisteren volgens mij niet zo’n positief commentaar.
Ik laat me graag verrassen. Met dubbel r dus!Jong Oranje zo tegen Portugal in de kwartfinale. 18h de aftrap, met dezelfde opstelling als de laatste groepswedstrijd tegen Oekraïne. Onze Flamingo dus weer op 6.