Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor wat het waard is. De fruitschaal wordt de laatste wedstrijd van Bjorn Kuipers die ik lang het liefkoosnaampje "Klungelsmurf" heb gegeven. Ik moet zeggen dat hij het in de laatste jaren wel een stuk beter heeft gedaan als een lange periode daarvoor.

Ik begrijp niet dat de KNVB de fruitschaal een paar dagen voor de belangrijkste wedstrijd van dit jaar gepland heeft. Die wedstrijd van de 10de levert met een beetje geluk 5 miljoen en de playoff CL op. Ajax heeft al eens een wedstrijd laten verplaatsen omdat er te veel belang zit in een Europese wedstrijd... nou PSV, laat deze dan ook verplaatsen. Die fruitschaal gaat echt helemaal nergens over.
 
Laatst bewerkt:
Voor wat het waard is. De fruitschaal wordt de laatste wedstrijd van Bjorn Kuipers die ik lang het liefkoosnaampje "Klungelsmurf" heb gegeven. Ik moet zeggen dat hij het in de laatste jaren wel een stuk beter heeft gedaan als een lange periode daarvoor.

Ik begrijp niet dat de KNVB de fruitschaal een paar dagen voor de belangrijkste wedstrijd van dit jaar gepland heeft. Die wedstrijd van de 10de levert met een beetje geluk 5 miljoen en de playoff CL op. Ajax heeft al eens een wedstrijd laten verplaatsen omdat er te veel belang zit in een Europese wedstrijd... nou PSV, laat deze dan ook verplaatsen. Die fruitschaal gaat echt helemaal nergens over.
Omdat de wedstrijd echt nul belang heeft gaat deze nooit verschoven worden. De KNVB hecht hier ook weinig waarde aan. Gewoon benaderen als een oefenwedstrijd en gewoon spelers opstellen die je nog wilt verkopen. Hoop dat Schmidt dat ook zo ziet.
 
Ben d'r ook geen fan van, maar laten we ff afwachten hoe de CL-voorronde wedstrijd vóór deze wedstrijd uitvalt, een 1-1 of 4-0 tegen de Denen maakt mi ook uit hoe serieus je de fruitschaal gaat nemen.
 
Voor wat het waard is. De fruitschaal wordt de laatste wedstrijd van Bjorn Kuipers die ik lang het liefkoosnaampje "Klungelsmurf" heb gegeven. Ik moet zeggen dat hij het in de laatste jaren wel een stuk beter heeft gedaan als een lange periode daarvoor.

Ik begrijp niet dat de KNVB de fruitschaal een paar dagen voor de belangrijkste wedstrijd van dit jaar gepland heeft. Die wedstrijd van de 10de levert met een beetje geluk 5 miljoen en de playoff CL op. Ajax heeft al eens een wedstrijd laten verplaatsen omdat er te veel belang zit in een Europese wedstrijd... nou PSV, laat deze dan ook verplaatsen. Die fruitschaal gaat echt helemaal nergens over.
Dus niet verplaatsen. Laten lopen.
PSV is geen kampioen en geen bekerwinnaar dus laat maar zitten die wedstrijd.
Oefenwedstrijd voor Jong PSV. Sneu voor Björn Kuipers maar dan moet hij maar niet stoppen. :p
 
Mag ik voor stellen je wint beide wedstrijden; gewoon omdat het kan. Die Denen pak je net als Galatasary de eerste wedstrijd in en dan mag je naar de Arena en dan bouwt je daar met 1600 man gewoon het eerste feestje van het seizoen. Zo eentje dat alle ajax supporters die nu met een groot ego lopen zeker tot ongeveer october rustig zijn. Beide wedstrijden winst 3 - 1
 
Beetje afhankelijk van de wedstrijd van dinsdag. Als het nog spannend is, gewoon belangrijke spelers sparen. Deze wedstrijd boeit niemand.
 
Mvogo

Teze Ramalho Obispo Max

Pröpper Sangare Thomas

Ihattaren

Zahavi. Vertessen


je kunt wel en compleet B-elftal opstellen, maar dan ga je met 7-0 er af en dat blijft staan. Je basis opstellen tussen 2 belangrijke wedstrijden in is ook waanzin.
Geen Van Ginkel of Götze, als die geblesseerd raken heb je een probleem. Idem met pareltjes Madueke en Gakpo.

Thomas, Obispo en Teze mogen zich bewijzen. Vertessen mag ervaring opdoen. Klein verlies is prima voor deze oefenwedstrijd.
 
Mvogo

Teze Ramalho Obispo Max

Pröpper Sangare Thomas

Ihattaren

Zahavi. Vertessen


je kunt wel en compleet B-elftal opstellen, maar dan ga je met 7-0 er af en dat blijft staan. Je basis opstellen tussen 2 belangrijke wedstrijden in is ook waanzin.
Geen Van Ginkel of Götze, als die geblesseerd raken heb je een probleem. Idem met pareltjes Madueke en Gakpo.

Thomas, Obispo en Teze mogen zich bewijzen. Vertessen mag ervaring opdoen. Klein verlies is prima voor deze oefenwedstrijd.

Met alles eens, maar voor mij blijft het toch een wedstrijd tegen Ajax. Duidelijk wel dat er andere prioriteiten zijn.
 
Ik denk ook dat er best een paar jonkies in mogen om zich te bewijzen. Ben zelf erg benieuwd naar Obispo.
Vertessen mag sws starten, flink werkpaard, alleen nog weinig rendement.

En ja, tis en blijft wel Ajax. Dus gewoon vol gas erop.
 
Ik denk ook dat er best een paar jonkies in mogen om zich te bewijzen. Ben zelf erg benieuwd naar Obispo.
Vertessen mag sws starten, flink werkpaard, alleen nog weinig rendement.

En ja, tis en blijft wel Ajax. Dus gewoon vol gas erop.
Wel blijven posten nu he :)
 
Een uitwedstrijd (eerlijk?) in een finale inplannen net voor de Champions League pot, dan maar principieel een b elftal opstellen?
 
Een uitwedstrijd (eerlijk?) in een finale inplannen net voor de Champions League pot, dan maar principieel een b elftal opstellen?
Normaal is deze wedstrijd tegen de bekerwinnaar. Dat we als nr2 deze wedstrijd mogen spelen is gewoon extra en dat kan je niet anders plannen. Gewoon zorgen dat de nr2 voortaan ook direct is geplaatst.
 
Wedstrijd van de afscheidnemers. Na Kuipers is dit ook de laatste wedstrijd van Evert ten Napel. Samen met Eddy Poelman voor mij toch wel de beste die ik heb meegemaakt.
 
Wedstrijd van de afscheidnemers. Na Kuipers is dit ook de laatste wedstrijd van Evert ten Napel. Samen met Eddy Poelman voor mij toch wel de beste die ik heb meegemaakt.
Ik heb over het algemeen echt geen flauw idee wie er commentaar geeft bij een wedstrijd. Alleen Lea herken ik altijd. Over het algemeen is commentaar ergernis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan