Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jij vindt de titel ook alleen maar belangrijk omdat je je ermee kwalificeert voor de Champions League?
Nee, de titel heeft waarde doordat je daar 34 wedstrijden voor strijd, net zoals de beker die diverse ronden kent. Dit verplichte nummer.. tja. Of leuk het op door er een minitoernooi van te maken, NL en BEL winnaars beker en winnaars competitie (of nr 2 indien de dubbel gepakt is)
 
Ach, ik vind het wel een aardig idee. Alleen met die kwalificatiewedstrijden is het lastig.
 
Gewoon niet! Verschrikkelijk onnodige wedstrijd. Elk jaar weer
Onnodig en ook weer geweldig geregeld. Net voor een belangrijke voorronde van de CL.

Ik begrijp dat er 1600 PSV supporters naar de wedstrijd mogen. Geweldig toch hoe de KNVB dit regelt. Als het een echte belangrijke wedstrijd was geweest, was die op neutraal terrein gespeeld met een gelijke kaartverdeling tussen de supporters van beide ploegen. Zo belangrijk is deze wedstrijd (ook in de ogen van de KNVB) dus niet.

Ik zou als PSV toch echt zeggen: Wij passen aangezien voor ons grotere belangen op het spel staan.
 

Bij Johan Cruijff Schaal voor het eerst in anderhalf jaar uitfans in stadion​


link

1600 PSV supporters
 
Mwa, ik wil hem
Best winnen maar dan wel met de reserves. In ‘19 raakt Lammers in die pot voor 5 maanden geblesseerd. Ik noem maar ff een voorbeeld…
Achteraf een geluk geweest. Anders had hij dat seizoen veel meer gespeelt en hadden we hem nooit voor 10 miljoen verkocht.
 
1600 uitfans moet lukken. Als we met de sterkste selectie spelen denk ik zeker dat we kans maken daar. Denk alleen dat we met een half b-elftal zullen spelen (Teze, Propper, Ihattaren en dergelijke). Nog steeds geen slecht elftal en met een beetje geluk is ajax dan nog niet op volle toeren.
 
Totally of topic, maar het zou mij niks verbazen als Eriksen naar Ajax gaat.
Dacht ik ook aan, maar dacht er ook gelijk aan dat Ajax (met alle respect uiteraard) al nouri heeft gehad met dezelfde problemen. Dan is het ook de vraag of je Eriksen nog wilt nemen na het incident van het EK, stel het gaat mis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan