Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach heb je straks kwart competitie gespeeld begint de rest net. Die allemaal van die oefenpartijtjes hebben gespeeld of wedstrijden voor het goede doel. PSV speelt tenminste voor het echt. Krijg je tenminste ingespeeld team dat er staat ook begin Augustus.
 
Elke wedstrijd tegen ajax vind ik de moeite waard. Namelijk weer kans om van ze te winnen.
Al was t een oefenpotje. Of eigenlijk is dit dat ook.
Die prijs boeit niemand echt iets. Maar winnen van ajax, is toch wel altijd lekker hoor!
Dat mag maar ik niet! Waarom een topper spelen tussen 2 cl wedstrijden in? Lijkt me niet slim zo in het begin van het seizoen
 
Wedstrijd gaat zelfs helemaal niet beginnen. :confused:

Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Aanvang:​

:rolleyes:
Staat nu op 00:00 op psv.nl. Maar als ik dat in de titel zet, had je daar wel weer iets over gezegd.
Dus ik heb 'm even leeg gelaten tot de definitieve aanvang bekend is. Geen zorgen, het wordt op tijd aangepast.
 
Ik ben benieuwd wie als eerste gaat zeggen, ja maar het is wel een prijs. Dus die wil je winnen
 
Dat mag maar ik niet! Waarom een topper spelen tussen 2 cl wedstrijden in? Lijkt me niet slim zo in het begin van het seizoen

Het is wel een kloteplanning idd.
Maar dat kun je gerust aan de KNVB over laten (Y)

(Maar als je m dan toch moet spelen, liever winnen dan verliezen toch? :p )
 
Het is wel een kloteplanning idd.
Maar dat kun je gerust aan de KNVB over laten (Y)

(Maar als je m dan toch moet spelen, liever winnen dan verliezen toch? :p
Wanneer had je het dan willen doen? Het is nou eenmaal de opener van het Eredivisieseizoen.
 
Wanneer had je het dan willen doen? Het is nou eenmaal de opener van het Eredivisieseizoen.
Precies, gewoon op tijd via de app de datum melden en dan pas je t gewoon in. Alles gelukt bij de kapper trouwens? ;)
 
Wanneer had je het dan willen doen? Het is nou eenmaal de opener van het Eredivisieseizoen.

De eredivisie een weekje later?
Of deze wedstrijd gewoon een keer niet als opener?
(Of gewoon helemaal niet meer doen, en accepteren dat er belangrijkere wedstrijden voor het NL voetbal zijn aan t begin van t voetbalseizoen).
 
De eredivisie een weekje later?
Of deze wedstrijd gewoon een keer niet als opener?
(Of gewoon helemaal niet meer doen, en accepteren dat er belangrijkere wedstrijden voor het NL voetbal zijn aan t begin van t voetbalseizoen).
Of je had gewoon kampioen moeten worden, dan had je geen voorronde CL gehad. ;)
 
Verplaats deze wedstrijd aub knvb. 3 of 4 augustus tegen Celtic/Midtjylland (als we doorgaan) en daarna terugwedstrijd 10 aug. Mocht je dan weer doorgaan heb je de week daarna gelijk ED en nog een keer 17 of 18 en 24 of 25 aug wedstrijden voor CL voorronde. Lekker met een B team deze wedstrijd spelen CL belangen veel belangrijker nu.
Verplaatsen kan alleen als je Ajax bent..
 
Het is wel een kloteplanning idd.
Maar dat kun je gerust aan de KNVB over laten (Y)

(Maar als je m dan toch moet spelen, liever winnen dan verliezen toch? :p )
Mwa, ik wil hem
Best winnen maar dan wel met de reserves. In ‘19 raakt Lammers in die pot voor 5 maanden geblesseerd. Ik noem maar ff een voorbeeld…
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan