Johan Bakayoko (A)

Be The Ball

International
datum: 19-07-2019 08:55
1563529786530.png

PSV neemt Johan Bakayoko (16) op in de jeugdopleiding. De talentvolle uit België afkomstige vleugelaanvaller tekent voor drie seizoenen bij PSV, waar hij aansluit bij het Onder 17-team van de club.

Familie
Bakayoko zette donderdagmiddag zijn handtekening onder een PSV-contract in het Philips Stadion. Vrienden en familieleden uit België vergezelden hem daarbij. De vleugelaanvaller speelde het afgelopen seizoen in de jeugdopleiding van RSC Anderlecht en daarvoor bij OH Leuven en Club Brugge.

Explosief
De 16-jarige Belg geldt als een vaardige, beweeglijke en explosieve speler. Bakayoko is linksbenig en liet zich met name tijdens jeugdinterlands voor België en tijdens grotere wedstrijden positief zien. Zijn beide ouders zijn van Ivoriaanse afkomst.



transfermarkt:https://www.transfermarkt.nl/johan-bakayoko/profil/spieler/565424

1563529944533.png
 
Een linkspoot met als favoriete positie linksbuiten, hopelijk voor hem hebben we tegen de tijd dat het zo ver is ook weer een spits die kan koppen?
 
De zomertrend van 2019 is je lippen opspuiten.. hij is van nature daar al opgespoten weer :D
Komt omdat ze cactussen eten daar in de woestijn. Die naalden zwellen je lippen op.
 
Wel een clubhopper, nu al...

Grappig. Nog voor ik zijn profiel had gezien kreeg ik er al zo'n gevoel bij, en het blijkt nog zo te zijn ook. Net als die Heritier Deyonge die laatst alweer vertrokken was. Veelbelovend talent. 1 jaartje PSV en hop, volgende club.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wel knap voor een 16-jarige om meer uitstraling te hebben dan de TD van de club waar je naar toe gaat...het is dat ik weet hoe JDJ eruit ziet anders had ik gedacht dat de rollen omgedraaid zouden zijn.
 
Komt omdat ze cactussen eten daar in de woestijn. Die naalden zwellen je lippen op.
Misschien moeten we ook gaan starten met het maken van grappen over mensen met een blanke huidskleur in het Westen....waarschijnlijk teveel chloor in het kraanwater...of overdreven veel comsumptie van zuivelproducten...??? Dus, alsjeblieft....laten we dit soort grapjes maar achterwege laten op dit Forum...:unsure::mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan