Joey Veerman (M)

Zeker als je zo`n enorme zaadpot op de mat hebt gelegd. Sneijder zei het al, en mij viel het ook op. Veerman heeft eigenlijk niets goed gedaan gisteren..

Niets goeds? Ik kan me toch wel wat leuke dingen herinneren uit het eerste half uur? Heb ik nou weer liggen dromen?
 
Er steekt iemand, eindelijk eindelijk eindelijk, ongenuanceerd zijn nek uit op voetbaltechnisch gebied.
Koesteren!
Verantwoordelijkheid geven!
NU.

Ik ben degelijke types door alle geledingen van PSV de laatste jaren zoals JdJ, Gerbrands, Cocu, toch ook Götze helaas, Rosario, VoH, Rutten, van Breukelen zo ongelooflijk zat.
Dat slappe 4-3-3 met twee controleurs ook.

Ik ga nú naar het ergernissentopic.
 
Laatst bewerkt:
Er steekt iemand, eindelijk eindelijk eindelijk, ongenuanceerd zijn nek uit op voetbaltechnisch gebied.
Koesteren!
Verantwoordelijkheid geven!
NU.

Ik ben degelijke types door alle geledingen van PSV de laatste jaren zoals JdJ, Gerbrands, Cocu, toch ook Götze helaas, Rosario, VoH, Rutten, van Breukelen zo ongelooflijk zat.
Dat slappe 4-3-3 met twee controleurs ook.

Ik ga nú naar het ergernissentopic.
Verantwoordelijkheid neem je in het veld en niet door te klagen in de media over je positie. Had hij al 3x tegen Ruud gezegd dat hij niet op 10 wilde spelen voordat hij daarover ging klagen? En zeggen waar het op staat is prima, mits je ook jezelf even goed een veeg uit de pan geeft. Maar dat deed hij niet; hij zei over zichzelf dat ie wel goed zou hebben gespeeld als hij op 8 positie was gezet. Een zwaktebod van iemand met een grote mond,
 
Verantwoordelijkheid neem je in het veld en niet door te klagen in de media over je positie. Had hij al 3x tegen Ruud gezegd dat hij niet op 10 wilde spelen voordat hij daarover ging klagen? En zeggen waar het op staat is prima, mits je ook jezelf even goed een veeg uit de pan geeft. Maar dat deed hij niet; hij zei over zichzelf dat ie wel goed zou hebben gespeeld als hij op 8 positie was gezet. Een zwaktebod van iemand met een grote mond,
Hij werd er wel naar gevraagd. Of sterker nog: het werd hem in de mond gelegd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Verantwoordelijkheid neem je in het veld en niet door te klagen in de media over je positie. Had hij al 3x tegen Ruud gezegd dat hij niet op 10 wilde spelen voordat hij daarover ging klagen? En zeggen waar het op staat is prima, mits je ook jezelf even goed een veeg uit de pan geeft. Maar dat deed hij niet; hij zei over zichzelf dat ie wel goed zou hebben gespeeld als hij op 8 positie was gezet. Een zwaktebod van iemand met een grote mond,
Dat weet ik nu wel. Je hebt het al eerder zo beschreven. Het gaat er nu om: maak je (RvN) de speler min of meer monddood of trek je jezelf, de speler en dus de gehele ploeg omhoog uit dit zogenaamde voorval.
Jij wilt hem monddood maken, ik zou hem nu juist super belangrijk maken.

Hopelijk ziet RvN wel de kansen die hem door Veerman geboden worden. Het lijkt er echter helaas niet op als ik het VP-artikel een beetje interpreteer. Jammer.

 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik nu wel.
Hopelijk ziet RvN wel de kansen die hem door Veerman geboden worden. Het lijkt er echter helaas niet op als ik het VP-artikel een beetje interpreteer. Jammer.

Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo. Veerman werd gevraagd of hij tevreden was op de 10 positie (of iets dergelijks?) en zijn antwoord was dat hij liever op 8 speelde maar gewoon z'n best zou doen op 10. Dat dat allemaal met een mega chagrijnig gezicht gaat snap ik nog wel na zo'n nederlaag. Ik vond zijn gebrek aan zelfreflectie (op hemzelf en op het team) schokkender
 
Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo. Veerman werd gevraagd of hij tevreden was op de 10 positie (of iets dergelijks?) en zijn antwoord was dat hij liever op 8 speelde maar gewoon z'n best zou doen op 10. Dat dat allemaal met een mega chagrijnig gezicht gaat snap ik nog wel na zo'n nederlaag. Ik vond zijn gebrek aan zelfreflectie (op hemzelf en op het team) schokkender
Mijn probleem is geen CL, verloren van Rangers.
-Met spelers op de verkeerde posities.
-Beste speler die zeer slecht aan het seizoen begonnen is en maar niet beter wordt.
-een starttactiek die al tig jaren niet blijkt te werken in topwedstrijden.
-een gruwelijke tweede helft met een tactiek van lik-mijn-vestje.
-geen idee meer wat te doen met de opbouw als Saibari in de spits staat, dus laten we de lange bal wegdoen en fijn gaan opbouwen.

Daar zitten de problemen. Niet bij een speler die chagrijnig is vlak na de wedstrijd.
 
Mijn probleem is geen CL, verloren van Rangers.
-Met spelers op de verkeerde posities.
-Beste speler die zeer slecht aan het seizoen begonnen is en maar niet beter wordt.
-een starttactiek die al tig jaren niet blijkt te werken in topwedstrijden.
-een gruwelijke tweede helft met een tactiek van lik-mijn-vestje.
-geen idee meer wat te doen met de opbouw als Saibari in de spits staat, dus laten we de lange bal wegdoen en fijn gaan opbouwen.

Daar zitten de problemen. Niet bij een speler die chagrijnig is vlak na de wedstrijd.
Ja oké, maar dat heeft vrij weinig te maken met dat Ruud in gesprek gaat met Veerman vanwege zijn interview. Verder eens met je punten
 
En alleen obv het enige wat je hebt laten zien, een hoop chagrijn op het veld, gefrustreerd rondlopen en zelf sjokken over het veld en het koppie laten hangen als het tegen zit. Precies zoals hij was in de slechte periodes van Heerenveen.
Hij was niet de enige. Zelfs Sangaré betrapte ik op sjokken op momenten dat dat niet kon. Er is iets mis, dit heb ik de afgelopen jaren helemaal niet gezien.
 
Hij was niet de enige. Zelfs Sangaré betrapte ik op sjokken op momenten dat dat niet kon. Er is iets mis, dit heb ik de afgelopen jaren helemaal niet gezien.
Zich bewijzen doet hij weer vlak voordat de transfermarkt open gaat. Sangare en Gakpo 80 miljoen kunnen opleveren. Nu heb je ze nog maar win je ook niks dat beter is dan de nummer 16 van de eredivisie.
 
ik lees dat mr verademing weer eens een interview heeft gegeven waarbij hij aangeeft dat de penalty discutabel was en dat de grote clubs dit wel meekrijgen..? Goudeerlijke jongen zegt men hier vaak. Voor goudeerlijke competitie en de plek waar je altijd maar zegt wat in je bovenkamer op komt, moet men echter zijn plaatselijke amateurclub gaan volgen en niet een club waar het om tientallen miljoenen gaat. Bedankt Joey voor deze onprofessionele houding en de tip die jou verademende interview aan de KNVB geeft voor de volgende wedstrijden…
 
ik lees dat mr verademing weer eens een interview heeft gegeven waarbij hij aangeeft dat de penalty discutabel was en dat de grote clubs dit wel meekrijgen..? Goudeerlijke jongen zegt men hier vaak. Voor goudeerlijke competitie en de plek waar je altijd maar zegt wat in je bovenkamer op komt, moet men echter zijn plaatselijke amateurclub gaan volgen en niet een club waar het om tientallen miljoenen gaat. Bedankt Joey voor deze onprofessionele houding en de tip die jou verademende interview aan de KNVB geeft voor de volgende wedstrijden…
Gaat ie voor dominee onze Veerman?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gaat ie voor dominee onze Veerman?
Ik hoop eerder voor de bank, voegt op deze positie echt niets toe aan dit PSV. Vandaag geërgerd aan hem. Simons moest in zijn plaats gaan verdedigen. Ook altijd een miljoen baltoetsen voor hij een pas geeft, houdt echt het spel op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan