Joey Veerman (M)

Ik ben op blz 7 nu.
Echt leuk.
Slaat nergens op wat ik nu doe, reageren op een post van begin januari, maar a la.

Nou….
Hij is in dit topic wel degelijk afgefikt.
Hij is helemaal niet afgefikt! Er zijn vragen gesteld over zijn gedrag en uitspraken destijds bij Heerenveen en een interview van in januari waarin hij tot twee keer toe bulshit bullshit riep tegen de interviewer. De een vond dat ie recht op zijn raap was en daarmee prima en de ander waaronder ik vond dat een speler van PSV dit soort dingen niet roept. Bij een grote club sta je met je woorden en daden onder een vergrootglas. Veerman is daar geen uitzondering op of wij het terecht of onterecht vinden allemaal. Hij is dus niet afgefikt en al helemaal niet om zijn spel.
 
We mogen niet klagen tot nu toe. Zie dit soort gasten ook gewoon 100x liever voor PSV spelen dan het vreemdelingenlegioen wat we de afgelopen jaren hebben binnengehaald. Bijv Zahavi, Vinicius, Mwene, Max, Bruma, Mvogo, Baumgartl, Mitroglu etc etc. Pure broodvoetballers die verder nooit iets met PSV zullen hebben.
Bruma hoort niet in dat rijtje thuis mijns inziens. Vrijwillig salaris inleveren kan ik me niet herinneren eerder te hebben gezien.
 
TIP:

Lees eens rustig dit topic Veerman door. Dan weet je meteen wie verstand van voetbal heeft en wie niet op dit forum.
Ik vind het wel een werkvoetballer. Hij brengt wellicht precies dat wat Van Ginkel heeft ingeleverd?

Normaal gesproken zou ik waarschijnlijk zeer terughoudend hebben gereageerd (want de verdediging is ook niet bepaald up to par), maar ik denk dat 'het type Veerman' precies het missende puzzelstukje zou kunnen zijn.

:drool:(Y)
 
Een met de strekking van je post, en vooral dit stukje. Dat hij kan voetballen zag iedereen, maar bij PSV vragen we meer. Hij valt mij echter alles mee hoe hij speelt zonder bal.

Moet natuurlijk wel gezegd worden dat hij nu Sangare én Guti achter zich had. Dat is nogal wat.
Hij gaf zelf ook al aan dat het spelen met betere spelers om je heen je eigen spel ook ten goede komt.
 
Een met de strekking van je post, en vooral dit stukje. Dat hij kan voetballen zag iedereen, maar bij PSV vragen we meer. Hij valt mij echter alles mee hoe hij speelt zonder bal.

Moet natuurlijk wel gezegd worden dat hij nu Sangare én Guti achter zich had. Dat is nogal wat.
Sangare moet zich toch dringend herpakken , gisteren was het bijna altijd slecht inspelen met balverlies
 
Was die ook met zoveel scepsis ontvangen? Zou immers van Sparta komen.
Daar gaat het toch niet om? Dat hoop ik althans, dat onze scouts niet alleen naar het scenario kijken wat verkeerd zou uitpakken voor hen. Het gaat er om of zij overtuigd waren van Okoye en dat is kennelijk niet het geval. Zij waren overtuigd van Drommel. Ze hebben voor hem ook immers miljoenen op tafel gelegd. Dat kan want als je iets doet, dan kun je ook fouten maken. Alleen zijn er te veel missers te constateren waardoor mensen bij voorbaat hun vraagtekens zetten bij een aankoop.
 
Ik denk dat men bij PSV Okoye niet goed genoeg vond? Lijnkeeper en slechte voetballer. Mooie reddingen dat dan weer wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan