Joey Veerman (M)

Vraagje weet iemand waarom het zo donker eruit ziet rond zijn ogen? (Zelfde voor Drommel)
Sommige mensen hebben dat en vaak is dat ook erfelijk bepaald. Als ze moe zijn en/of niet goed hebben geslapen, dan zie je dat nog veel meer.
 
Sommige mensen hebben dat en vaak is dat ook erfelijk bepaald. Als ze moe zijn en/of niet goed hebben geslapen, dan zie je dat nog veel meer.
Wedstrijd tegen Groningen terug laten kijken val je in hele diepe slaap.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Denk juist dat hij wel in de basis start, uurtje en dan eraf. Zondag moet hij sowieso basis; geen enkele twijfel over. Hopelijk is Sangare snel terug in Nederland; de combi met Veerman lijkt me echt geweldig. Eindelijk een super dominant middenveld; dat is lang geleden (Van Ginkel, Guardado, Propper is het laatste echt goede middenveld wat ik me kan herinneren).
 
Benieuwd of ie morgen basis staat. Zo ja, dan zal hij tegen Ajax niet starten.
Waarom zou Veerman niet tegen Ajax in de basis kunnen staan, als hij morgen wel in de basis start? Dat is toch juist een "oefenpotje" om hem warm te laten draaien voor de topper tegen Ajax? Dan is hij toch juist voldoende "ingespeeld" om zich in de basis te bewijzen tegen Ajax?
 
Hij begon onwennig en zwak.
In de loop van de wedstrijd zag je toch zijn potentie.
Voordeel van de twijfel.
Geen speler die het van zijn fysiek moet hebben.
Maar wel de winnende en een assist.
 
Hij gaf vandaag veel geniepige passjes richting Gakpo en Doan. Helaas zat er net iemand tussen of was de controle niet goed. Bruggink liet ook zien dat het voor hem lastig was om met 2 aanvallers te spelen. Hij veroverde wel eens de bal, maar dan stonden de aanvallers op dezelfde lijn als hem waardoor hij amper iets met de bal kon. Met 4-3-3 en Gakpo en Madueke op de vleugels gaan we daar denk ik veel plezier aan beleven.
 
Ik vind, na twee wedstrijden gezien te hebben, Veerman een goede aankoop.

Eens, al heb ik het altijd een fijne speler gevonden. Precies het soort voetballend vermogen dat we nodig hadden. Ik kan niet wachten op het duo Sangare - Veerman. Potentiële Oranje international en bij voortzetting van deze goede start straks ook wel wat geld waard. Voetballend talent druipt er af, maar dat vond ik bij Volendam al. Genoeg te verbeteren nog, maar ik verwacht dat dat wel gaat komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan